pilvikirsikka
Foorumin legenda
Syyskuunmammat 2015
Joulukuun äidit 2019
Helmikuiset 2022
Huhtikuiset 2024
Pahoittelut tädistä Haley!
PauliinaS tsemppiä muuttorumbaan! :)
Ultrassa kaikki hyvin! Vastasi 8+0 kokoista ja la 13.7. Mä kävin jo pari viikkoa sitten neuvolassa, oliko vähän innokas meidän täti :D Seuraava käynti onkin vasta 31.1 että pitkä väli tulee!
Mäkin eilen laitoin jo vähän joulua, viikonloppuna vois lisää kun ehtii paremmin siivoamaan :)
PauliinaS tsemppiä muuttorumbaan! :)
Ultrassa kaikki hyvin! Vastasi 8+0 kokoista ja la 13.7. Mä kävin jo pari viikkoa sitten neuvolassa, oliko vähän innokas meidän täti :D Seuraava käynti onkin vasta 31.1 että pitkä väli tulee!
Mäkin eilen laitoin jo vähän joulua, viikonloppuna vois lisää kun ehtii paremmin siivoamaan :)
Ja tsemppiä yrittäville

Kurvas se prkl tännekin eilen illalla. Eipä tässä oo kun kolmisen kuukautta kun oikein rukoilin menkkoja alkamaan. Nyt saisivat taas pysyä poissa pidempään, mutta kun ei :banghead:
Odottelen siis edelleen kierron kunnollista käynnistymistä, vaikka imetys ja ehkäisy on jäänyt pois syyskuussa vai oliko se jo elokuussa? En enää ees muista kunnolla...
Ei tullu edes vilkkuvaa hymynaamaa. Nyt alotan testailut heti, kun täti pakkaa kimpsunsa ja poistuu. Mulla on jossain kuva niistä viime kierron testeistä. Pitäis kaivaa se tuolta kännykän syövereistä ja koittaa postaa tänne. Alotin testailun kp 9 viimeks ja testasin kp 16 asti. Nyt alotan testailut heti kp 5 tai 6 ja testaan, kunnes menkat alkaa.