Toinen haaveissa <3

Laitoinkin jo tuonne raskaaksi2016- ryhmään jo kuvan, mutta laitan vielä tännekin. Kuvalaatu on tosi huono, kun tää puhelimen kamera on onneton ja esikoinen häsläs samaan aikaan vieressä.. :D

Testasin liuskatestillä, jonka viimeinen käyttöpäivä oli 08/16 haalean plussan ja enhän mä sitä uskonut, kun oli jo ns. Vanha testi. Onneksi minulta löytyi apteekin omia puikkotestejä, niin testasin sillä ja plussa sieltä tuli. Eli kai se on uskottava, että jos kaikki menee hyvin, niin meille tulee toinen lapsi.❤ Toki lastettua-aikaa en nyt uskalla edes arvioida, kun mulla oli kahden viikon sisällä kahdesti veristä vuotoa, mutta elokuussa se taitaa olla.

Liitteet

• WP_20161206_08_12_36_Pro.jpg
    WP_20161206_08_12_36_Pro.jpg
    368.5 KB · Katsottu: 219
  • WP_20161206_08_12_23_Pro.jpg
    WP_20161206_08_12_23_Pro.jpg
    520.8 KB · Katsottu: 202
Muokattu viimeksi:
sohwia onnea!!!!!<3 pääset taas samaan la ryhmään mun kaa:*

Onnea tääläki sohwia ♡ vitsit ku en oo teidän kans samas ryhmäs :( :D olis ollu kiva ku olis ollu tuttuja!

Kiitos onnitteluista! ❤ :) Nytpä löytyi hyvä syykin sille, että miksi mua on väsyttänyt ihan superpaljon ja paleltunut kans.

pepe: Joo niinhän me taidetaan taas olla samassa la:n ryhmässä. :D Kiva juttu kyllä!❤

niemja: No mutta kyllä mä aion täällä käydä edelleen ja tuolla plussanneiden samaisessa ryhmässä myös. :) Mä nyt pörrään täällä vaikka missä ryhmissä, kun hoidan näitä modehommia samalla. :D

Räikeetä on: kävin eilen jälkitarkastuksessa kun kaavinasta 4vko (tuulimuna raskaus). Kohdussa vieläkin joku soikeenmuotone mikä ei sinne näyttäs kuuluvan, toivoo sopii et tulee seuraavassa vuodossa ulos. Anto mulle Inofolic nimistä lisäravinnetta jonka pitäs auttaa pco tyyppisten munasarjojen toimintaa ja sisältää samalla foolihappoo. Nyt on toiveet korkeella et täti kurvais nopeesti tänne ja vois alkaa uudelleen yrittää.

Heippa kaikki!

Meillä on 3-vuotias tyttö ja kakkosta on yritetty nyt vuoden päivät, eikä mitään tunnu tapahtuvan. Esikoinen sai alkunsa ensimmäisestä yrityksestä. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia, että ensimmäinen on tullut melkein heti ja toista on yritetty sitten senkin edestä?

Onnea plussanneelle! :)

Toivottavasti äippä pääset pian uuteen kiertoon ja yritykseen! :)

Mirumaru, Ikävä kuulla että toisen yritys on venynyt. :sad001 Toivottavasti tärppää pian! :happy: Meilläkin esikoinen sai alkunsa ensi yrittämällä ja tietysti itsekin on ajatellut että jospa se kakkonen tulisi sitten yhtä helposti, mutta toki näin ei aina ole.

No tulenpa minäkin tänne ketjuun turisemaan aina kun kerkiän. Pikkusisko tai -veikka olis toiveissa tammikuussa syntyneelle esikoispojalle. Sen verran pessimisti olen tän meidän toiveen toteutumisnopeuden suhteen, että tilasin just 60 ovistestin paketin raskauskeijulta. :grin Esikoista yritettiin 9 kk ennen kuin plussa pärähti, tosin väliin mahtui yks keskenmeno raskauden alkuvaiheessa. Täti on justiinsa visiitillä, joten testailut saanee aloittaa aika pian testien saapumisen jälkeen. :)

Tervetuloa uusille!

Huomaa että täällä kävi kunnon plussa-aalto ko on hiljempaa. Toki tää joulunaika voi myös vaikuttaa :) toivotaan että itse kukin päästään aikanaan täältä siirtymään taas odotuspuolelle!

Täällä kp4 ja kuun loppupuolella, oviksen jälkeen, jää nyt viimein se ehkäisy meiltä pois, uv jälkeen pian pitäs alkaa menkat ja sit toivotaan mahd.pian alkuvuodelle sitä plussaa.

Kiva Lumikello kun liityit joukkoon! :) Pessimisti ei pety vai miten se meni?

tiuhtimus, Ihanaa sinäkin täällä! Jospa me päästäisiinkin taas samaan la ryhmään :wink

Tänään kp 11, ovista veikattu kp 18. Aloitin kuitenkin tikuttamaan jo kp 6. Mulla nuo raskauskeijun testit antaa suht tummaa viivaa mutta odotan kunnon plussaa. Milloin muilla yleens' ovisplussa?

Määki liityn tänne kun sisarus ois haaveissa meidän tammikuiselle esikoiselle, ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen oli marras-joulukuun vaihteessa. Nyt mennään kp12 ja eilen aloitin oviksen tikuttamisen. Saa nähdä ovuloinko ollenkaan, esikoisen kohdalla meni 2 vuotta että tärppäsi eikä välissä ollut edes keskenmenoja.

ImageUploadedByVau Foorumi1481376957.592080.jpg

Tässä on eilisen ja tämän aamun ovistestit ja ihmettelen kun tämän aamun oli paljon haaleempi viiva kun eilisen aamun..

Takaisin