Toinen haaveissa <3

Siteeseen oli tullut nyt enemmän punertavaa.. Jäädään jännäilemään! :nailbiting:

Milloin uskaltaisi sanoa että on kp 1 / yk 1, oliko tästä juuri jotain juttua täällä?

Muokattu viimeksi:
Miitu mulla kun tuli ekat menkat synnytyksen jälkeen niin ne oli ihan tosi niukat ja kesti muutaman päivän, laskin heti ekasta tuhrusta kp1. Toisia menkkoja ei sit tarvinnutkaan ootella alkaviksi, nyt 18+0 <3 Yhtä hyvää tuuria sulle! :)

Last edited by a moderator:
En ole muttaillut aamulämpöjä, mutta tänään oli päivällä jomotteluja jossain munasarjojen luona ja eilen illalla oli tuntemuksia jopa rinnoissakin. Noi vatsaoireet oon ainakin liittänyr ovikseen ja just hyvä että talleteltiin jo ennen niitä, koska kivut välillä niin kovat ettei haluta just silloin. Tänään toi kesti onneksi vain hetken.

Tämä raskaustesti siis vahvistaa nyt sen että hyvin nousee noi pitoisuudet mulla ja että ovulaatio on ollu noin kaksi viikkoa myöhässä (veikkaisin syyksi valmistumista, uudessa työssä aloittamista ja kaikkee muuta uutta)
Eli mulla siis on ollu todella myöhäinen plussa ja menen siis kaksi viikkoa aiemmin neuvolaan kuin pitäisi :P (koska laskevat edellisistä kuukautisista)
dc812c8f0536d7550cbbcf07f7438871

Muokattu viimeksi:
Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille!

Mulla on aika mennyt tavaroiden pakkaamisessa. Tänään pitäisi hakea avaimet uuteen kämppään. Muutto stressi myöhästytti kuukautisten alkamista, kerkesin jo tikkuunkin pissiä puhtaan negan. Vaikka olin oviksen jälkeen asennoitunut kuukautisten tulemiseen (ja jo silloin hieman masentunut) iski masennus taas päälle. Varmaan tässä kierrossa yritän nyt unohtaa kaikki päivien laskemiset ja oviksen bongailut ja keskittyä muuttoon, esikkoon ja joulun viettoon.

Hyvää plussaista joulua kaikille!
PauliinaS kp1/30-32 yk4

PauliinaS. Tsemppiä muuttoon :) mut niinkuin minun tapauksessa uskon käyneen on että mun ovulaatio vaan siirtyi stressin takia. Mä en oo ikinä tikuttanu ovulaatioo. Siks tää raskaus oliki täys ylläri :)

Onpas tullu paljon viestejä tänne, en ookkaan kerenny nyt hirveesti seurailla tätä. Onnea plussanneille mikäli täällä uusia plussanneita on!!

Milläs viikoilla plussanneet nyt on? Mulla viikoja menkkojen mukaan 6+2. 19.12. On eka neuvola vielä pitäs jaksaa oottaaaa :( onks kellään kuulunu viikolla 9-10 vielä sydänäänet neuvolassa?

Vuoto ja menkkajomot yltyi iltaa kohden, joten kai tää olisi sit kp 2 tänään :hello2
(Virallinen yritys alkaa muutaman kuukauden päästä, koska oltiin ajatuksissa ettei se kierto starttaisi vielä pitkään aikaan..)

Pilvikirsikalle tsempit ultraan! Ihana päästä varmasti pientä tervehtimään ensimmäistä kertaa. :)

Milloinkas Pepellä ultra? :)

PauliinaS, Tsempit muuttoon ja tähän tulevaan kiertoon myös, olkoon tämä se tärppi kierto! :)

Täälläkin alkoi kp1 yk3 oikein joulumielelle pääsee kun punaista näkyvissä heti aamusta

Pahoittelut uusiin kiertoon joutuneille.

Tsemppiä PauliinaS:lle muuton keskelle!

Ihanaa, joulukuu, kohta on joulu! :love7

Joulua odotellaan täälläkin aivan tohkeissaan! ❤ Joulumieli valtasi minut jo ensi lumien tultua, mutta nyt sitten saa jo varmasti fiilistellä oikein antaumuksella ilman että ihmiset katsoo kieroon. :grin

Onko muita jouluhenkisiä? :)

Takaisin