Toinen haaveissa <3

Meillä myös mies puhuu että pitää vähä ottaa selvää miten tyttöjä tehään, haluaisi siis seuraavaksi tytön, esikoinen on poika..muutenki lähipiirissä on paljon äitejä sekä isejä ketkä kovasti toivoo vastakkaista sukupuolta seuraavaksi, toiset jopa vihjaillu että ei halua enää ollenkaa samaa sukupuolta olevia..itseäni se vähän häiritsee, olisivat tyytyväisiä että saavat lisää lapsia.
Itselle sopii tyttö mutta mielelläni saisin toisen pojankin, kuhan vain lapsi saadaan ja on terve :)

Tervetuloa kuumeilemaan Haley :) Toivottavasti pääset siirtymään plussanneiden joukkoon pian.

Mä oon aina ajatellut itseäni poikien äitinä. En tiedä, mistä se on tullut, mutta yksi poika jo on ja toinen olisi tervetullut. Ei me kyllä tyttöäkään pois anneta :)

Raskaana olevista mammakavereista oli puhetta aikasemmin. Mulla on muutamia kavereita, jotka on raskaana ja LA:t on nyt joulusta aina juhannukseen asti. Yksi odottaa esikoista ja muilla on jo lapsi tai lapsia ennestään. Mä oon puhunut tosi avoimesti kavereiden kanssa, että toivotaan toista lasta. Jotenkin tuntuu paljon luonnollisemmalta puhua vauvahaaveista nyt verrattuna esikoisen aikaan. Lähipiirissä on useita lapsiperheitä samanlaisen arjen pyörteissä niin tulee puhuttua paljon jopa näistä hyvin henkilökohtaisista asioista :)

Nyt on tullu taas kirjoteltua tänne vähän harvemmin, kun mitään ei ole meneillä. Kp 21, ei ovista, ei oireita, ei mitään. Yllättävän vähän mua kuitenkin tää tilanne stressaa. Sit kun alan miettiä, että edellinen todistettava ovis on ollu yli kaksi vuotta sitten, niin kyllähän se vähän pistää miettimään. Esikoinen tuli niin helpolla ja nyt tästä mahdollisesta toisesta näyttää tulevan vähän erilainen kokemus. Alkuvuodesta pitää sit ihan tosissaan miettiä toimenpiteitä, jos tässä ei muutosta tapahdu :wideyed:

Tärppionnea kaikille!

Oon tiuhtimus samaa mieltä kyllä, ei ole itsestään selvää että edes saa lapsia. Minusta olisi ihanaa saada toinen tyttö, ja ihan yhtä ihanaa jos tulisikin poika. Jos nyt tulee kumpaakaan, mistäs sen tietää.:) ja onneksi miehellekin on ihan sama kumpaa sukupuolta vauva olisi.:)

Haley^ mulla menossa nyt 27/31. Oletettu dpo 11. Mites siellä ? Joko oot testiä tehny ?

Odotellaan.. Eilen meinasin jo testaa mut en sit viitsiny, kun en usko olevani raskaana kuitenkaan. Joten odottelen niitä menkkoja vaan alkavaksi lauantaina. Alkaa aina säännöllisesti joka kuun kolmas päivä. Maanantaina olis hampaiden röntgen.. Jospa joutuiskin jättää menemättä ( toive ajattelua :D )

On se hassua miten ennen, kun raskautta toivoi. Menkkakivut alkoivat samaan aikaan vuodon kanssa. Heti kun vauvaa ruvettiin yrittämään menkkakivut alkavat jo oviksen jälkeen. :D

Toivotaan sohwia ja haley sekä muut piinailijat, että menkkojen sijaan tulisikin plussat. :)

Taitaa olla dpo 0 (limat loppui, lämmöt kohosi ja tänään ihan jäätävä turvotus mahassa) :happy090 Ovis on siis hyödynnetty toissapäivänä ja viime tärpissä nappasi yhellä tallettelulla kiinni.

Totuuden hetki käsillä, onko paikat palautuneet vai ei ja päästäänkö surusta yli uudella raskaudella. Tulen kertomaan jos jotain kerrottavaa tulee. Tuoreessa muistissa ainakin oireet!

Onko tämä nyt sitten yk1 taas (yk 9 tärppäsi kkm)

Neita toivottavasti nyt onnistui ja parin viikon päästä nähdään kun plussaat!

sanmarie täällä ei uutta auringon alla, ei merkkiäkään menkkojen alkamisesta ja nega tuli tänäänkin. :sad001 kp35/27-33 jo menossa. Sohwia harmi kun sinullakin sama tilanne, mutta kiva kun on vertaistukea tässäkin.

pepe millä kiertopäivillä plussasit?

551dd06b026dbf9a17c1fcc70ea430e3

Onko tää ovisplussa (aamuoäivällä) kun iltatesti näytti jo haileampaa vai testaanko vielä aamulla? Voi olla kyllä ettäjää kuitenkin hyödyntämättä tässä kierrossa.

Tässä vielä kuva missä vas tän aamuinen, oik eilisaamuinen ja keskellä eilen illalla testattu. Vaikea sanoa onko vähän tummunut vai kaikki yhtä tummia.
59a80336a0c80e8e6fe9943edc385e4f

On vaan niin aikaisin tuo ovulaatio kun nyt vasta kp 10(/23-26), että onko limakalvot tarpeeksi paksut? Viimeksi tosiaan kierto oli hyvin lyhyt vaikka gyne katsoi että ovulaatio olis tapahtunut ja keltarauhanen hyvän kokoinen. No ehdittiin onneksi nyt aamulla kuitenkin hyödyntää vaikka tässä ollut kaikenlaista ja mies simahti iltayöstä hyvin äkkiä. Sori tää omanapailu... Onnea vielä uusille plussanneille ja uusille kuumeilijoille tervetuloa! (En ole pystynyt kovin keskittymään foorumiin kun tosiaan tapahtunut kaikenlaista).

Manna, ei oo minusta vielä ovisplussa. viivojen pitää olla joko yhtä tummat tai testiviiva tummempi. eiköhän ovis ole lähellä! :)

Haley kp42, vielä kp 38 oli Nega. Nyt 14.12 varhaisultra neuvolan kautta lasketun ajan selvittämiseksi. :)

Ja niin kp28 muuttui kp1 ja samalla alkaa yk 4. Epätavallisen lyhyeksi jäi mulla kierto. Luultavasti ovis jäi hyödyntämättä, jos olikin jo paljon aikaisemmin. :(
Täytyy varmaa ovistikut hommaa, että tietää vähän milloin se olisi. Kun en ole sitä koskaan testannut.
Tsemppiä muille joilla on testaukset edessä, pidän peukkuja, että teillä tärppää.. Olkoon joulukuu meidän tärppi kierto ja teidän muidenkin jolla nyt ei tärppää! :)

Tuntemukset kyllä täsmäis et olis ovis aikalailla tänään. Mutta katsotaan, testailen vielä. Gyne kyllä sanoi et imetys saattaa vaikuttaa siihen ettei tikkuun saa sitä plussaa (viimekuussa en saanut kunnollista rfsu:n testeillä, mutta välistä jäi testittömiä päiviä).

Hieno o-plussa. Eikös tänään oo sitten dpo-1 jos oon oikein ymmärtäny ja huomenna dpo0. Tänään sit vaan tallettelemaan.:grin

sanmarie pahoittelut, ehkäpä jouluyllätys sitten!!

manna ovulaatio varmasti lähellä jatka testailuja mutta aika hyvältä jo näyttää!

Tänään tuntui ekan kerran tuntemuksia että vihdoin jotain alkaa tapahtumaan. Pientä painetta kohdun seudulla ja aamulla hieman rintoja aristi joka oli vain hetkellistä. Ei kuitenkaan vieläkään merkkejä menkoista ehkä tänään tai huomenna? Tein apteekin testin joka alukso oli selkeä nega, mutta kuivana nyt huomasin tosi haalean viivanpaikan..
Pidän kiinni tuosta pepen myöhäsestä plussasta kiva kuulla, että se voi olla mahdollista! Ja mahtavaa että pääset varhaisultraan!! :)

Todennäköisintähän se lienee on että jos tänään saa ovisplussan, niin huomenna on ovis. Mutta ei sekään mitään tavatonta ole että ovis tapahtuu jo saman päivän aikana, tai sitten vasta 2 päivän päästä. Mulla itselläni esim on tapahtunut nuo kaikki kolme vaihtoehtoa, useammankin kerran.

Aamulämpöjä mittaamalla voi varmistua siitä minä päivänä ovulaatio on oikeasti tapahtunut.

Takaisin