Toinen haaveissa <3

Mulla nappas tänään aamulla hailuraisen haamun rfsun testiin, menkat 1-2 päivää myöhässä. Oisin toivonut vähän vahvempaa viivaa, mutta kait tässä voi jo varovaisesti ilahtua.. Oireet kyllä täsmää viime raskauteen.

Onnea ruusa! vimmalle varoivaiset onnittelut myöskin!

Pahoittelut negasta sohwia, toivotaan että kuitenki pian teillä tärppäisi!

Mulla on hammaskalusto menny huonoon kuntoon raskauden ja imetyksen jälkeen, viime viikolla lohkesi hammas niin että jäi vaan juuret ja sille ei voi tehdä mitää muuta ko poistaa neki...sit yöllä alko särkee hammasta korvaa myöten ni toisessa hammassa iso tulehdus johon aletaan tekemään ensi kuussa juurihoitoa..eli ihan hyvä että virallinen yritys siirrettiin vuodenvaihteeseen, jospa kerkeisin vähän ees hampaita saamaan enne sitä kuntoon.

Onnea ruusa! vimmalle varoivaiset onnittelut myöskin!

Pahoittelut negasta sohwia, toivotaan että kuitenki pian teillä tärppäisi!

Mulla on hammaskalusto menny huonoon kuntoon raskauden ja imetyksen jälkeen, viime viikolla lohkesi hammas niin että jäi vaan juuret ja sille ei voi tehdä mitää muuta ko poistaa neki...sit yöllä alko särkee hammasta korvaa myöten ni toisessa hammassa iso tulehdus johon aletaan tekemään ensi kuussa juurihoitoa..eli ihan hyvä että virallinen yritys siirrettiin vuodenvaihteeseen, jospa kerkeisin vähän ees hampaita saamaan enne sitä kuntoon.
Voi ei, miten kurja tuo hammasjuttu :/

Vimmalle myös varovaiset onnittelut!

Tiuhtimuksella hurjaa että hampaat meni nuon huonoksi, nyt vaan hoitamaan niitä!

Vimmalle varovaiset onnittelut !! .

On: täällä kp 38/35-36 ja testi nega :sad010 vessassa saa ravata kun niin runsasta valkovuotoa välillä että luulee menkkojen alkaneen mutta ei.. oikeella puolella nippailee vähän väliä. huoh.

Muokattu viimeksi:
Todistetusti olen raskaana. :D veritesti positiivinen. Onnittelut plussanneille ja kenellä orastavaa plussaa :)
Tiuhtimus: paha toi hammas juttu. Mulla tuli juurihoito raskauden jälkeen yhteen hampaaseen kun en käynyt raskausaikana tarkistaa. Suosittelen raskausaikana hammas tarkastusta :)

Plussa-aalto sen vaan jatkuu :happy: Paljon onnea Ruusalle ja varovaiset onnittelut Vimmalle :Heartred:Heartred:Heartred Mahtavaa, että Pepenkin viikot nousee kohisten digissä :happy:

Sohwialle pahoitteut negasta :sad001

Mä alan pikku hiljaa hyväksyä, että tää on ovuloimaton kierto. Odottelen menkkoja ens viikon lopulla alkavaks ja jos ei ovista näy seuraavassa kierrossa niin varaan ajan gynelle.

Tiuhtimus: paha toi hammas juttu. Mulla tuli juurihoito raskauden jälkeen yhteen hampaaseen kun en käynyt raskausaikana tarkistaa. Suosittelen raskausaikana hammas tarkastusta :)
kävin joo raskausaikana tarkastuksessa ko meilläpäin saa ekaa odottaessa ilmatteeks kerran käydä, sillon ei ollu mitää mutta nyt on kaikkea muuta..tosi tympeetä.

mites teillä muilla, onko moni kaveri tai tuttu raskaana tai tiiättekö että yrittäis tahi kuumeilis?
mulla on pari kaveria kenen tiedän kuumeilevan, ja yksi on raskaana, la.huhtikuussa. onpa ainakin kenen kaa vaihtaa ajatuksia, ois mukavaa jos lapsilla ei myöskään tulis kauheen isoa ikäeroa, on sit seuraavallaki äitiyslomalla seuraa.

Harmillinen juttu, että menny hampaat huonoon kuntoon raskausaikana, tiuhtimus. :/ Pitäisi itselläkin käydä tarkistuttamassa. Viimeksi oon käynyt pari vuotta sitten ennen raskautta, eikä nyt tietoa mitä raskaus on saanut hampaissa aikaan. Mulla ei ole ikinä ollut reikiä hampaissa, et vähän nyt toki jännittää, että onko raskausaikana tullut. Mä luulen, että multa pitää alkaa poistaa viisaudenhampaita, onks pakko..? :D

Mulla yksi lähipiiristä odottaa ensimmäistään. Paljon oon ollut tukena, kun hänellä stressi ja huoli raskaudesta, kun viikkoja sen verran vähän että ei esim liikkeet tunnu. Itselläkin oli yhtä strssiä siihen asti että alkoi maha kasvaa ja liikkeet tuntua, sitten vasta uskalsin nauttia kunnolla raskaudesta. Mukava vaihtaa ajatuksia kyllä, ja olispa kiva olla itsekin pian raskaana niin sais samana vuonna vauvat. :)
Ja kuumeilua on kyllä myös kaveripiirissä. :)

Mulla ei lähipiiris oo nyt ketää raskaana tai kuumeilekkaa. Että vähä yksin jää tämän tulevan vauvan kans, ja ku ei enää oo perhevalmennustakaa mihnä tutustuis. :/ kotopaikkakunnalla neuvola järjestää kaikille joilla on suunnilleen samaan aikaan LA nii tapaamisia, ihan sama monesko lapsi on.. Yritin vastaavaa tänne ehdottaa mutta ei menny läpi.
Tai joo, on mulla serkku raskaana, LA 2vk ennen, mutta se asuu siä 200km pääs ja ei ny kovin läheisiä olla.

Meillä on yksi sukulainen raskaana, meillä on samanikäiset esikoiset. Sit mun lapsen kummitäti on raskaana ja ehkä yksi naapuri jolla ennestään lapsi myös :)

Takaisin