Toinen haaveissa <3

Ja se ovulaatiotestin oli heti tällanen:
c372f6e6f7b90250c04822f1a11362c8

Papupata aika samalta näyttää ku mun testit. Mikä dpo sulla? Onnea :)

Enpä malttanut minäkään täältä pois pysyä. On tää vaan niiin mahtavaa lukea teidän muiden plussauksista, uudesta pikku elämästä masussa. :):Heartred
Hassua kuinka voi olla niin onnellinen tuntemattomien raskaudesta vaikka välillä tunnuttekin tutuilta, kun niin kauan lukenut teidän viestejä.

Mimmma, pepe, ladybug ja papupata, sekä muut plussanneet. Mielettömän suuret onnittelut. :Heartred Ja herranjestas mikä plussa aalto!
Tahdon mukaan myös! :smiley-bounce012 Mitähän ite kävis ostamassa, joka karkottaisi ensiviikolla tulevan tädin ? :joyful:

En minä mitään dpo:ta osaa laskee enkä ees tiedä ovulaation ajankohtaa mutta kierto on pitkä, kp47 nyt. Yleensä kierto on 30-32 päivää. Tänä vuonna on ollut yksi pitkä kierto keväällä.

Samanlaiselta näyttää Pepe. Mut tuo mun kuva ei heti tullu ees noin tummaksi, ehkä just siinä 5 minuutin piekkeillä. Aluksi piti tirkistellä että sen ees näki :/ sen takia mua pelottaa et se oli vaa virheellinen tulos...

Onnittelut kaikille plussanneille! :Heartred
Upea aalto on menossa! Lisää plussia :wav

Jotenkin iski masennus päälle kun näin taas unta että plussasin ja tiedän että se ei kuitenkaan ole totta :sad015 jos vain jättäis testit kaappiin ja odottais menkkoja, keskittyisi esikoiseen ja muuttoon...

PauliinaS kp26/30-31 yk3 dpo10

Jee tänne on ilmaantunut lisää plussia! Onnea papupata! ❤

PauliinaS: Voi sua. ❤ Ei sitä kuule tiedä, jos tässä kierrossa tulis se plussa myös teille. :) Tsemppiä sulle piinapäiviin ja toivottavasti täti pysyis poissa sun luota. :)

Mun eka plussa tästä toisesta dpo12 oli tämmönen. Ja tää kuva otettu testiajan jälkeen ku unohdin testin vessaan. Päivällä 2h pissasta digi anto 1-2. :)
9f55496c6a1e8ab506277c67cca6747b

Niemja, mulla on samanlainen. Eiks nää pragcheck ynnä muut oo herkkyydeltään jotai 25? Eli jos ostaisin herkkyydeltään 10 ni varmaan näkyisi paremmin?

Papupata tais olla! Kaikki herkät ei silti oo herkkiä.. Apteekin omat on hyviä.

Ei mua muuten tää asia stressais mut kun maanantaina ois viisurin kirurginen poisto alhaalta. Sinne kuulemma ei kannata mennä jos on raskaana. Varsinkaan alkuraskaudessa.

Onnea Papupata!

Mimmma, mun vikat menkat alkoi siis 22.10. Kuinka niin, enhän mä väärin ole laskenut? Piti taas tarkistaa, vaikka aika monta kertaa olen sen uusiksi katsonut ja laskenut, mutta jotenkin ei toimi nyt pää :woot: Laskin siis hedelmöittymisen ajankohdan mukaan (niin se kai ilmaistiin), jolloin la tuli 30.7. Menkoista laskettuna olisi 29.7. Sä olitkin tainnut mennä elokuisten puolelle?

Mä kerroin miehelle eilen illalla heti kun esikoinen oli mennyt nukkumaan. Molemmat itkettiin ja naurettiin. Mäkin vihdoin, kun aamulla en osannut. Esikoinenkin oli eilen kotona kipeänä, joten ei ollut sellaista yksinäistä hetkeä purkaa asiaa, kuten vaikka kiljua ja pomppia :) Mies itki aikalailla, mutta ehkä osaksi siksi, että hänelle tärkeä ihminen oli saattohoidossa ja hänen kerrottiin kuolevan seuraavana yönä. Kuten oli viime yönä pois nukkunutkin. Mies totesi suruissaan, että yksi lähtee, toinen tulee. Elämä pistää hiljaiseksi.

Kaikille teille tänne hirmuisesti plussa-onnea :Heartpink

Takaisin