Toinen haaveissa <3

Osanotot sinne Lady Bug ja onnittelut ♡ niinhän se tuntuu menevän, toinen lähtee ja uusi tulee. Meillä esikoisen raskausaikana kuoli varamummu ja nyt paappa ollut huonossa kunnossa :(

Osanotot LadyBug. <3 meillä kans miehen suvun puolelta ikävä kyllä esikoisen aikaan sama tapaus, nyt pelätään että lähtee lähempää jos Tämä tarina pitää paikkaansa. :/

Juu mä menin elokuun puolelle, saa nähdä pomppaanko vielä heinäkuisiin Ultran jälkeen :)

Tänään tein Rfsun testillä päiväpissasta haamun, Joo en malttanu olla tekemättä ja niitä myytiin vaa lidlissä ei ollu muita vaihtoehtoja. Nehän on 25ml. Eilinen oli 10ml. Ja menkkoihin vielä 2pvä. Ehkä mulla korkea hcg?

Osanotot ja voimia teille sinne Lady Bug. :Heartred

Meillä esikoinen kuumeessa ja toista yötä valvotti kunnolla . Ja pikkuneiti on viihtynyt vain sylissä, on noi lapset vaan niin reppanoita, kun ovat kipeitä. :Heartred:sad001

Hei ja niin mulla juilii mahaa sen verran paljon, että odotan vaan milloin tuo täti saapuisi. Tänään siis pitäis oikeastaan alkaa menkat tai no viimeistään lauantaina..

Osanotot LadyBug. <3 meillä kans miehen suvun puolelta ikävä kyllä esikoisen aikaan sama tapaus, nyt pelätään että lähtee lähempää jos Tämä tarina pitää paikkaansa. :/

Juu mä menin elokuun puolelle, saa nähdä pomppaanko vielä heinäkuisiin Ultran jälkeen :)

Tänään tein Rfsun testillä päiväpissasta haamun, Joo en malttanu olla tekemättä ja niitä myytiin vaa lidlissä ei ollu muita vaihtoehtoja. Nehän on 25ml. Eilinen oli 10ml. Ja menkkoihin vielä 2pvä. Ehkä mulla korkea hcg?

Mä tein esikoista odottaessa ekan raskaustestin juuri rfsun testillä ja silloin tuli haalea viiva ja menkat oli päivän myöhässä ja dpo oli 15, eli kannattaa testata muillakin testeillä, jos saisit kunnon viivan ? :wink

Mä testasin tänää apteekin omalla paljon vahvemman plussan ku noilla pc testeillä. Rfsulla joskus testannut vaan negoja !

Selkeä nega testattu aamulla. Onneksi on tuo esikoinen, niin ajatukset ei pyöri ihan niin paljon raskaushaaveissa. :)

Kp 30/25-28

Näenkö mä oikein?? :nailbiting:

Liitteet

• tmp_13610-20161125_072746_resized-1939330425.jpg
    tmp_13610-20161125_072746_resized-1939330425.jpg
    209.6 KB · Katsottu: 184
Paljon onnea Ruusa! :)

Pahoittelut Sohwia negasta, tsemppiä seuraavaan kiertoon! :) onneksi tosiaan on esikoinen, ei sitä negaa tai menkkoja jouda samalla tavalla murehtimaan kuin esikoista yritäessä, ainakaan omalla kohdalla. :)

Kiitos osanotoista ♡ Joskus musta tuntuu siltä, että kilteimmät ihmiset lähtevät aina liian aikaisin.

Mimmma, ja saa nähdä pysynkö mä heinäkuisissa vai valunko vielä elokuun puolelle :) Mutta toivon, että vain aikaistuisi, koska esikoisella alkaa koulu sitten elokuussa. Voisi olla vähän rankka alku, jos kotona vauva ja huonot yöunet.

Onnea Ruusa! :)

Takaisin