Toinen haaveissa <3

Ruusa: On tää naisen elämä vaikeeta, kun ensin ei kuulunu menkkoja ja olin jo varaamassa gyneä ja nyt pitää miettiä gynen varaamista kun tiputtelee liian usein :D

Ajattelin kuitenkin alottaa huomenna oviksen tikuttamisen. Katotaan kuinka naisen käy!

Ehkä toi, Salo84, sitte tosiaan on vaan sitä ettei kierto ole säännöllistyny! :)
Jos kerta noin laidasta laitaan menee "oireet"...

Pöh... Tein ekan ovistestin tänä aamuna ja ei oo sen mukaan ovista mailla halmeilla. Tein Clearbluen testin ja blanco oli, nolla, tyhjä, ei hymynaamaa mulle. Tänään on kp 12 ja jotenkin odotin sitä vilkkuvaa naamaa :sorry: Vähän pelottaa, että miten sekasin kierto oikein on, kun en oo tuntenu ovista koskaan ja molemmat synnytyksen jälkeiset menkat on tullut ihan täysin ilman oireita. Jatkan testailua huomenna ja pissin nyt ton testipaketin läpi. Pitää sit tilata niitä halpistestejä seuraavaksi.

Kiva kuulla PikkuR, että näinkin ihanasti voi käydä :happy: Mua sekin ihmetyttä siinä, että testi pitää tehdä aamupissasta. Oon täällä foorumilla pyöriessä ymmärtänyt, että päiväsaikaan voisi olla parempi tehdä ovistestit o_O

Mua tänään pyörrytti koko aamupäivän ajan, mutta en tiedä johtuiko väsymyksestä tai stressistä vai mistälie, mutta oli tosi ikävä tunne. Mua ei siis normaalisti pyörrytä yhtään, mutta tää viikonloppu onkin ollut aika työntäyteinen, kun juhlittiin eilen ja tänään esikoisen 1-vuotis synttäreitä. Ja kyllähän mietin, että voisko tää olla raskausoire, mutta eipä mua ainakaan esikoisen raskaudessa pyörryttäny alkuraskaudessa ollut, joten tuskinpa se sitä oli.

Muokattu viimeksi:
Sohwia: Onko siis mahdolliset päivät, että vois oireet olla jo? Mulla esikoisesta ja nyt ekat oireet oli väsy, palelu ja armoton pyörrytys ekat pari viikkoa . Kahes muussa ei ollu pyörrytystä.

Mulla oli luultavasti ovis viikko sitten perjantaina, mutta jotenkin en usko itse, että näin aikaisessa vaiheessa tulis oireita. Tai kun ei esikoisesta ollut, muuta kuin väsymystä ja sekin tuli vasta monta päivää plussan jälkeen.. Tää on tää mun vilkas mielikuvitus.. :D

Miten musta tuntuu, että tää toisen kuumeilu on vielä pahempaa kuin esikoisen. Meillä ei kyllä esikoista ehditty kuumeilla kuin yksi kuukausi mutta jotenkin tuntuu, että en millään malttais olla testailematta jo ennen kuin kuukautiset on myöhässä [emoji16] Ja esikoisesta en tuntenut mitään ja nyt "tunnen" vaikka mitä oireita! eli ilmeisen hyvän mielikuvituksen olen kehittänyt. Negatiivisen testin tein jo dpo 10 ja nyt ootellaan sit kuukautisten alkua. Esikoisesta plussasin jo niin ajoissa että epäilen että en ole raskautunut.

Toivottavasti muiden raskausoireet johtavat plussaan :)

Helmililja: Täällä vähän sama juttu, kuin sulla, että tän toisen lapsen kuumeilu taitaa olla vielä pahempaa kuin esikoisen. Vaikka me lähdettiin tähän yritys hommaan sillä periaatteella, että tulee jos on tullakseen, mutta mä en pysty noin kevyesti ottamaan tätä asiaa, toisinkuin mieheni. Mä kans tunnen vaikka mitä oireita tai heti jos on joku outo uusi oire, niin selitän sen sillä, että ehkäpä oon raskaana. :D Tää on ihan hullua touhua. Ja vaikka meidän esikoinen mennä viipottaa koko ajan ja päivät on aika kiireisiä, mutta sitten on nää hetket, kun tyttö nukkuu, niin mielikuvitus saa vallan. Onhan se tyhmää olla malttamaton ja näissä asioissa ei vaan pysty tekemään ihmeitä, mutta jotenkin vaan haluaisin kokea pian raskauden ja vauva-ajan uudestaan.

Muokattu viimeksi:
Oireiden kyttäilyä täälläkin!
Ärsyttävää kun mä en muista alkoiko viime raskaudessa mitään oireita ennen ku menkat oli myöhässä!
Muistan kyllä että okeastaan joka yrityskierrossa oli tullu uusia maha juilimisia ym:shifty: Että ne erotettavat oireet tuli aika myöhään....plussakierrossa tais olla napakampia mahavihlaisuja ja nännit tuli kipeiksi. Sellaista ei ole vielä ainakaan.... Närästystä, näön sumenemista ja vetämätöntä oloa vaan...

Apua.. jonkun näkönen haamulainen tossa aamuisessa testissä on. Tänään vissiin dpo11, laitan kuvaa kun aamuhommat esikoisen kanssa hoidettu!

ImageUploadedByVau Foorumi1479708438.359173.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1479708451.138110.jpg

Tossa ylemmässä näkyy torstain Nega mikä olikin vissii vasta dpo7 ja alempi tänään dpo11. Tossa alemmassa myös yksin tän päivän testi. Mua jännittää! Pakko hakea lisää testejä.

Mulla oli kans viikonloppuna huimausta mutta selitän sen sillä että unohdin syödä kunnolla kun aloitettiin kaappien putsaus ja tavaroiden pakkaaminen. Aika meni kuin siivillä ja nyt taas on maanantai. Ei päässyt vklopusta nauttimaan :sad001
Toisen kuumeilu on mullakin laskettavissa samaan kategoriaan kuin sohwilla ja helmililjalla. Ekassa tuhlasin vain 1clearbluen kun kuukautiset oli 2pv myöhässä. Nyt olen jo pissiny muutamat r-testit ja nipun ovistestejäkin. Ja nyt ymmärrän paremmin himotikuttajia, on se vaan hienoa katsoa kun toista viivaa ilmestyy testiin :)

Hui pepe! Pidät meitä tahallaan jännityksessä :woot::woot::woot: kyllähän siellä haalea viiva näkyy

On: väsymystä ja ärtyisyyttä mutta aikasta vielä kunnon oireille?

PauliinaS kp23/30-31 yk3 dpo7

Jeeeee Pepe kyl siin näkyy hailuraaa. On vähän saman näköstä kun mulla muutama päivä sitten. Huomennako testaat uusiks. :)

Jee, varovaiset onnittelut Pepe!:)

Mä tänään vaan vollottanu kun nähnyt pieniä vauvoja telkkarissa. Aina silmät kostuu kun näkee, nyt ei paranis kyllä alkaa katselee esikoisen vauvakuvia. :D paha vaan kun pitäis tänään teettää kuvia, ja ajattelin tehdä kalenterin, johon tulis myös niitä kuvia, jossa tyttö on vielä niinkin pieni kuin 4-5kk... Itkuksihan se varmaan menee taas kun haikeus iskee vauvakuumeen lisäksi.

Takaisin