Toinen haaveissa <3

Oi, mä rakastan vaatteita! Meillä esikoinen kasvaa niin hitaasti, ettei enää tarvitsisi ostella niin paljoa.. :hilarious: Noh, laittelen aina kiertoon vähemmän pidettyjä.. Ihan pienimmistäkin vaan lempparit säästössä, tai no osa varastossa odottamassa kirpparille pääsyä.

Täällä piinapäivät.. En ole kovin toiveikas tähän kiertoon, mutta katsotaan.

Sohwia mä kyllä testaisin niillä vanhaks menneillä. Ja jos ne plussaa näyttäis ni varmaan sit vasta ostaisin kaupasta. :D en jotenkaa osaa uskoa et ne oikeesti menis vanhaks. Mulla ei oo kaapissa testejä ja mietin et hakisin loppuviikosta tosta salesta ku siellä oli pc liuskoja, mut nyt mietin et miten mä viitin/kehtaan ja vielä esikoinen mukana :D

PikkuR hyvä etten oo ainut :D vaikka eihän siinä mitään noloa pitäis olla. Meillä esikoinen täyttää ens viikolla vuoden et ei kuitenkaa ihan niin pahalta tunnu kuin pikkuvauvan kanssa. :D

Vauvanvaatteet on niin ihania, ja ei voi ymmärtää miten niihin on tyttö voinu mahtua. Vasta pakkailin jotain 62-68 kokoisia vaatteita laatikkoon, ja nekin oli niin pieniä.:) Me ollaan säästetty kaikki vaatteet just siks et jos saadaan toinen ja jos sattus olee tyttö. :) pitäis äkkiä saada se plussa, että sais käyttöön.

PikkuR, tervetuloa!:)

Pepe toivotaan et saat plussan kun pääset testailee. :)

Iik, tänään ollu repäisykipuja, ei pitäis ajatella et se olis muka joku raskausoire. :D ja samaa kuin LadyBugilla, outoa limaisuutta (josta ei tosiaan sen enempää :D ) ja niitä menkkamaisia kipuja ollut. Ärsyttää kyllä kuvitella et ois raskaana!
Tänään dpo 10, kp25.

En muistanu että "piinapäivät voi olla näin piinallisia :/ Vaikka nyt vasta eka yrityskierto... Aika tuntuu NIIN pitkältä... Tosin mies on työmatkalla ja meillä on keittiöremppa menossa, että piinaamista näissä viikoissa riittää muutenki :D
Nyt siis oletan että ois dpo7... Mutta voi hyvin olla vasta dpo4 Yleensä mulla alkanu menkat dpo 14-15

Voi hyvin käyttää munkin mielestä noita "vanhaks" menneitä r-testejä Sohwia. Ei oo kuitenkaan ton vanhempia. Mää oon vähän semmonen et testaisin varmaan vaik ois vuodenkin vanhoja. Jos se plussaa näyttää niin kumminkin tulee tehtyä sit useampi testi. :laughing021

Tilaan kaikki testit netistä kun se on niin kätevää ja ne tulee suoraan kotiin. Niitä on aina sen verran tuolla kaapissa ettei pääse loppumaan. Nytkin on varmaan 40 o-testiä ja r-testejäkin kaks digiä ja liuskoja kuus.:hilarious:
Varsinkin noi o-testit on halvempia netissä.

Pepe: Mulla myös sama, etten jotenkin kehtaa ostaa tosta lähikaupasta raskaustestejä, kun mulla on mukana meidän 1-vuotias neiti. Vaikka toi Citymarket on iso kauppa ja myyjiä paljon, mutta silti mua jotenkin häiritsee. :D

Joo mulla taitaa olla kaksi liuskatestiä peräti, joissa on tuo " viimeinen käyttöpäivä" jo mennyt umpeen. Jos nyt plussaa näyttää jossain vaiheessa, niin kyllä mä teen samanlailla kun ekassa raskaudessa, että testaan parilla liuskalla, apteekin digillä eli kolme testiä lisäksi, enkä varmaan sittenkään meinasi uskoa todeksi.. :D

Jaksamisia piinapäiville! Itsekin kuulun piinailijoiden joukkoon ja vasta dpo 1 vasta menossa :arghh: tulee olemaan pitkiä päiviä!

Mä en tykkää omassa lähikaupasta ostaa testejä kun tunnen kaikki myyjät. Joten lampsin pitemmän matkan toiseen kauppaan jossa mua ei tunneta :grin. Viime kierrossahan sielläkin törmäsin sit äitiini, siskooni ja muutamaan muuhun tuttuun joten joudun poikkeamaan apteekissa ostoksilla :rolleyes:

Jemna millois meinasit testata?

Niemja voin kyl uskoa että on ollut näkemisen arvoinen ilme kassatädillä :hilarious:

PauliinaS kp17/30-31 yk3 dpo1

Hauskalta kuulostaa teidän apteekkijutut:hilarious:

En ole ite tullu aatelleeksi ettenkö kehtais ostaa raskaustestejä vauvan kanssa... Mutta totta että vois tulla mieleen että kattooko ne että varmaan vahinkoraskaus tms säälivää...:rolleyes:

Mä oon itse kaupassa töissä. Raskaustestejä menee kyllä VÄHÄN. Ollaan ok iso kauppa. Oikeesti! Ja kaikki asiakkaat on tuttuja. Kyllä sitä aina vähän kattoo, että Jaaha.. mutta en mäkää ainakaan ajattele, että härregood toi esikoinen on vasta vauva!

Mä ajattelen, että toi todellakin rakastaa äitiyttä kun haluaa noin pienellä ikäerolla toisen <3

Pauliina, tuo on kyllä vaikee jos asuu vaikka pienellä paikkakunnalla ja tuntee kaikki myyjät. Itsekin kotoisin pieneltä paikkakunnalta ja varmasti alkais juorut levitä kun kävis siellä testin ostaa. :D
Mä testaan vasta jos menkat myöhässä. Tsemppiä sulle piinapäiviin!

Ruusan tapaaan en oo aatellu itse et nolottais vauvan kanssa ostaa testiä, mut meidän "vauva" nyt onkin toki jo 1v3kk. :D niin ja varmasti ihan kassan työntekijästä kiinni mitä ajattelee, ja itse oon sitä mieltä että saa muut ajatella mitä haluaa. :)

Pepe: Arvaa kuka kävi tänään katsomassa tänä aamuna täältä, että joko oot testannut? Meni hetki älytä, että tänäänhän on keskiviikko vasta, eikä torstai. :D Onpas outoa käytöstä myyjältä. :o Mutta mä pidän peukkuja sulle ja tulehan kertomaan miten kävi. :)

Pepen huomisen testin tulosta ootellessa!

Musta tuntuu että nuita pieniä vaatteita on meillä ihan liikaa, mutta en osaa niistä luopua kun on nii sulosia ja haluan säästää esikoisen käyttämiä toisille sekä muistoksi :P silti kaupassa aina pistää heti kaikki pienimmät vauvanvaatteet silmään ja pakko hypistellä!

Mä myönnän että oikeestaan aina ostan o- ja r-testit netistä..on usein halvempia ja joo välillä on joskus nolottanu mennä tuttuun kauppaan ostaa jopa siteitä :D tyhmä juttu eikä näissä pitäs olla mitää noloa tai "hävettävää", normijuttuja.

Mä oon nyt alkanu jahkailee tätä kiertoa että haluanko jättää ehkäsyä vielä kokonaan. Takaraivossa vaa kytee koko ajan että pitäs antaa esikoisen olla vielä pienin ja ainoa jonkun aikaa mutta silti vauvakuume ois kova ja miehellä vielä kovempi..eikä sitä tiiä kui kauan tätä kakkosta menis tekiessä vaikka esikoine tärppäski helposti.

tiuhtimus mulleki tulee välillä jahkailua kun miettii että tyttö on niin pieni vielä (7kk) ei saa olla vauva... Toisaalta oishan se ens elokuussakin jo paljon vanhempi! Ja toisaalta en haluais tuota laittaa päiväkotiinkaan!

Ja siis nyt gradua aloittelen... niin siksikin tuntuu hurjalta. Toisaalta senkin ois jo tarkoitus olla paketissa ens kesänä :)

Ja välillä vaan pelkää että jaksaako kun nykyäänkin on välillä niin voimia rajoilla:confused:

Ja toisaalta kumminki haluttais pienellä ikäerolla toinen ja just kun ei tiiä kauanko kestää....

Olipa kyllä erikoista käytöstä myyjältä Pepe!

Oon miettiny kans, että jos nopeaa sattuis tärppäämään, niin tulee kyllä pieni ikäero. Toisaalta ei tarvis laittaa tätä pientä vielä hoitoon. Muuten joutuu jo vuoden ikäisenä päiväkotiin.

Pepe ja niemja, kiva että täällä on muitakin jotka tykkää ommella. En tosin ole ehtinyt paljoa, mutta muutaman vaatteen olen saanut esikoiselle aikaiseksi sekä jotain lakanoita ja muita sisustusjuttuja vauvan petiin liittyen. Ihaniin kankaisiinkin hurahdin tässä samalla, mutta mistä löytää aikaa ompelulle kun taapero haluaa osallistua kaikkeen mitä teenkin :)

Mä kans kävin r-testin ostamassa ruokakaupasta (ja aina vähän sellainen olo että ei kai vaan kukaan tuttu näe...), mutta ei tuo pregcheck taida näillä dpo 9 päivillä mitään puhuakaan :)

Olis vaan kiva tietää ennen huomista gyneaikaa, kun mietin, että voiko tutkimus jotenkin vaikuttaa negatiivisesti tässä herkässä vaiheessa.

Takaisin