Toinen haaveissa <3

Miitu itsekin taukoa täältä pitäneenä, ymmärrän :smug: tule sitten iloisten uutisten kanssa takaisin!

Neita ja Äippä voimia ja jaksamista! Toivottavasti pian tärppää paremmalla onnella!

Sohwia, mua ei niinkään huoleta miten rakkaus riittää vaan se aika! :grin

Kyfi, kylä siellä jotain näkyy, toivottavasti viiva vahvistuu.

Mulla on jotenkin ihan outo kierto. Nyt kp13, torstaina särki munasarjoja, kyllä molempia vasenta aamulla ja oikeaa illalla, mutta ei oikeastaan mitään normaaleja ovulaation merkkejä. Mielialan heittelee, enemmän negatiivisen puolella, plus minimuru nukkunut törkeen huonosti joten myös armoton väsy. Eli vähän sellainen olo, että tää kierto tais olla tässä, taas.

Sohwia, joskus tulee kyllä mietittyä ihan samoja juttuja! Ja entä jos on kahden lapsen kanssa vaikka niin väsynyt, että ei jaksa olla hyvä äiti molemmille. Yhdenkin lapsen vanhempana on välillä ollut melko rankkaa, et miten vaikuttaa parisuhteeseen jos tulee vielä rankempaa, sekin vähän mietityttää.

Niemja, meilläkin koiran huomiointi jäi vähemälle kun vauva synty ja tuntunu välillä tosi pahalta ja ollu niin huono omatunto kun ei riitä tarpeeksi aikaa sille. :/ mut vauvan kasvaessa helpottanu, ja nykyisin osaavat vähän jo leikkiä keskenään, eiköhän niistä kaverit tule kun tyttö vielä vähän kasvaa. :) voivat viihdyttää toisiansa jos äiti on kiireinen mahdollisen toisen lapsen kanssa. ;)

Kyfi, minäkin nään viivan, toivotaan et vahvistuu! :)

LadyBug, älä lannistu, vielä on kaikki mahdollisuudet että onkin tärpännyt! pidetään peukkuja. :)
Raskausunet on kyllä ihania, paitsi siinä vaiheessa kun herää.

Vimma pidetään peukkuja et tärppi tulis kuitenkin tästä kierrosta. :)

Hmmm, mä kuvittelen itselleni täällä lievää menkkamaista juilintaa aina silloin tällöin ja toivon et olis kiinnittymiskipua. Voi kun tärppäis! Tänään dpo7 mullakin.

jemna: Joo sepäse, että miten sitä pystyisi olemaan hyvä äiti molemmille, jos on tosi väsynyt. Tosiaan esikoisen kanssa tuntuu välillä olevan jo tosi paljon hommaa ja esim. pelkkä ulos lähteminen näin talvisaikaan on yhtä kaaosta. No turhaan tälläisiä ees mietin, mutta helpottavaa kuulla, etten oo ajatusteni kanssa yksin. ;)

Kyfin testissä näkyy munkin silmiin jotain :happy: Uutta testiä vaan lähipäivinä ja meille kuvaa, kiitos!

Neitalle ja Äipälle tsemppiä ja pikaista uutta tärppiä :Heartred Hurjalta kuulostaa teidän kokemukset.

LadyBugille tsemppiä piinapäiviin :Heartred Mä näin kans tässä just ennen menkkoja ekan raskausunen.

Sohwia: Mulla kyllä rakkautta riittää toiselle lapselle ja vaikka vielä kolmannelle ja neljännellekin :) Hermoista en kyllä menis takuuseen :grin Oma jaksaminen mietityttää eniten, vaikka heti esikon syntymän jälkeen oli olo, että meidän perhe ei ole vielä kasassa. Kaverilta oon just kuullu, että kun useampaa lasta koittaa pukea talvikeleillä niin ensimmäinen on ehtinyt jo riisua ennen kun toisella on toppavaatteet päällä ja kolmas juoksee karkuun vaippasillaan... Kai nuokin ovat niitä hetkiä, joita sitten lasten kasvettua muistelee lämmöllä, vaikka siinä hetkessä ei kovasti nauratakaan :) Kyllä noista pienistä vaan on niin paljon iloa, että kuumeillaan lisää vaikka kädet on täynnä jo yhden kanssa :grin

Täällä on yk 2 kp 4 ja tädin vierailu lähenee loppua. Katselin kalenteria ja tää kierto taitaa mennä harakoille. Oon töissä ja poissa kotoa kp 10-16 :arghh: Siis miten oikeesti voi olla, että kaikki potentiaaliset päivät oon poissa??? Tää edellinen kierto oli 25 päivää, mikä on mulle aika lyhyt kierto. Mä muutenkin epäilen, että toi edellinen kierto oli ovuloimaton. Sain kaverilta yli jääneet ovistestit, kun hän plussasi ja nyt mietin, kannattaako edes tikuttaa ovista tässä kierrossa :sorry: Vaikka mulla ei oo mikään hengen hätä raskautua juuri nyt, mutta kaikki kierrot, jotka jää hyödyntämättä, harmittaa. Ei kuitenkaan tiedä, koska tärppi sitten lopulta käy. Tuntuu itsestä paremmalta, kun on saanut hyödynnettyä kierrot. Ehdin täyttää 33v ennen seuraavaa synnytystä joka tapauksessa enkä tästä enää nuorru. Sellasia mietteitä tänä lauantai-iltana.

Hyvää isänpäivää kaikkii torppiin :) Mä leivoin meidän isännälle vadelma-limettikakun, kun sellasta pyysi. Huomenna sitten herkutellaan :)

Hyvät isänpäivät sinnekkin salo. Me tehtiin pojan kanssa kortti isimiehelle ja huomenna leivon sellasen pikasuklaakakun mikrossa isille. Ja tietysti vanilijakastikeella, itsetehdyllä. Sämpylöitä aattelin myös vääntää vasta huomenna kun ne on juuri uunituoreeltaan parhaimmillaan :3

Huoh tänään ei sit näkyny ku ihan hitusen haalea viiva testissä.. tiiä sit miten paikkaasa pitäviä nuo mun testit on ku ne on tilattu jostain kiinakaupasta. Haen tänään kaupasta varmaan pregcheckin ja testaan aamulla. Masentaa

Kyfi, sä oot niin aikaisessa. Tässä vaiheessa on helppoa sanoa, että odota vielä pari päivää... Ensi viikolla mä alan jo itse miettimään, että mikä päivä uskaltaisi testata, kun eihän niihin menkkoihin (tai niiden myöhästymiseen) tosiaankaan jaksa odottaa :shy:

Jemna, mullakin on ollut menkkamaista juilintaa joitakin päiviä. Mutta mun mielestä mulla oli samanlaista jo viime kierrossa. Tsemppiä sunkin piinapäiviin! Olisipa hauskaa saada plussa samaan aikaan :)

Anteeksi omanapailu mutta pitää kiirehtiä vielä tekemään isänpvä kakku.
Ihmeellisesti on jo toista pvää testi viiva vahvempi kuin controlli (tai oli silloin tuoreeltaan). Laskujen mukaan ovulaatio pitäs olla 15pv (sillo kp17) mutta eihän siihen voi luottaa. Nyt ollaan jo parisen kertaa talleteltu ja lisää luvassa :joyful:

http://aijaa.com/9Ndusa

PauliinaS kp15/30-31 yk3

Ensinnäkin onnea hirmusesti kaikille plussanneille! :)

Pahoittelut ja voimua teille joilla on rankkoja kokemuksia. :(

En tiiä muistaako kukaan minnuu. Jäin foorumilta tauolle kun rupesi stressaamaan ja se kannatti. Tänään plussasin isänpäivän kunniaksi. [emoji173] En vielä taho uskoo todeksi kun yrittämistä ehti tulla 8 kuukautta. :)

63ac281d22696df6f461f2e72aff8880
dpo 11 ja n. 3h pidätyksellä äsken!!! Se taitaa olla ihan oikee viiva kun näyttää jo vähän punertavalta[emoji7]

Onnea plussasta Ökkis!:)

Kyfi, näkyy kuin näkyykin viiva!:)

LadyBug, joo, naureskelen itsekin tälle malttamattomuudelle, et tän täytyy olla nyt muka joku raskausoire. :D kun katselin woman logista, et samanlaista menkkajuilintaa on ollut pari vuotta sitten esikoista yrittäessä, eikä ollut kuitenkaan tärpännyt. :/ mutta olis kyllä hienoa jos saatas plussat samaan aikaan. :) tsemppiä sullekin!:)

Mä varmaan itse odottelen suosiolla menkkoja, mun pää kun ei kestäis testailua ennen kun menkat on pari päivää myöhässä. :D varsinkin kun kierrot on ollut viime raskauden jälkeen kaikkea 25-32 välillä.

Yritin selailla kaikki mitä on jäänyt huonolle lukemisille. Mutta ei tähän päähän mikään jää...

Onnittelut plussanneilla!
Peukkuja piinailijoille!
Pahoittelut tädin kohdanneille ja negan saaneille.
Miitu, palailehan sitten tänne kertomaan meille kuulumisia. Mieluusti tietenkin plussaisia sellaisia.

Mites on isänpvä mennyt? Mitä annoitte isälle?
Itse keitin kahvit ja puurot, pusuttelin hereille ja aamupalalla vielä annoin lahjapakkauksen rexona turboo. Taaperon päikkäreillä sit pidettiin toisiamme hyvänä ja tehtiin talletukset :wink. Päivällä vielä tein ruoan ja jälkkäriks suklaavaahtoa :p. Ehkä tuli vähän liikaa lellittyä:hilarious:

PauliinaS kp15/30-31 yk3

Onnea kaikki plussan saaneet!

Oon kyllä ketjua lueskellu mutta loppuviikko meni ihan esikoisen synttäreitä järkätessä ja juhlistaessa joten kommentointi on jäänyt. Älkää siis pahoittako mieltänne jos johonki asiaan jää kommentoimatta!

Miitulle toivon että menkat sieltä pian tulisi ja että pieni tauko täältä toisi teille sen toivomanne plussan! Niitä uutisia ootellessa :)

PauliinaSlle mukavia oviksen hyödyntelyjä, hyvät viivat saanu o-testeihin!

Meillä tosiaan poika täytti pe.1v ja eilen niitä juhlistettiin! Hurjaa vauhtia meni kyllä vauvavuosi, innolla ootan tulevaa :)

Onnea Ökkis ja Kyfi!

PauliinaS aika hyvä isänpäivä ollu ;) toivotaan hyvää tulosta parin viikon päähän!

Tiuhtimus onnittelut esikoiselle! :)

Täälä hermot ei kestä ulkopuolisia ihmisiä ollenkaa. Kotona paloi käämit omiin vanhempiin, varsinki äiteehin. Anoppilas paloi hermot kaikkiin. En poistu kotoa enää ennenku vauva on syntyny :D mutta jee, supistukset on vähentyny huomattavasti! Nyt 26+6 :)

Plussatuulia!

Takaisin