Nuttykitty, onnittelut ja toivotaan viivan vahvistumista!
Salo, pahoittelut menkkojen alkamisesta ja tsemppiä uuteen kiertoon! Tuo on kyllä ikävää kun yöllä menkat yllättää, tosi mukava herätä housut veressä!:/ ja nyt kun niitten ei missään tapauksessa haluis alkavan ollenkaan.
Kyfi, toivotaan et on tärpänny tässä kierrossa. :)
Mulla dpo4, pari kertaa ehdittiin ovulaatiota hyödyntää, saas nähdä kuinka käy. :)
Salo, pahoittelut menkkojen alkamisesta ja tsemppiä uuteen kiertoon! Tuo on kyllä ikävää kun yöllä menkat yllättää, tosi mukava herätä housut veressä!:/ ja nyt kun niitten ei missään tapauksessa haluis alkavan ollenkaan.
Kyfi, toivotaan et on tärpänny tässä kierrossa. :)
Mulla dpo4, pari kertaa ehdittiin ovulaatiota hyödyntää, saas nähdä kuinka käy. :)

Pitääkö mun yrittää pärjätä ilman lääkkeitä taas nämä pari viikkoa ja kuinka se on mahdollista... Niin hemmetin monta kuukautta mä jo oon yrittänyt tulla toimeen mahdollisimman vähillä, mut migreeni tunkee aina päälle ennen menkkoja. Olisipa kristallipallo, joka kertoo, että et sä raskaaksi tule, älä vaikeuta elämääsi turhanpäiten. Mä oon välillä ihan maissa muutenkin tän jatkuvan päänsäryn kanssa. No, ei muuta kuin leikkimään panadolin kanssa.

Samasta päiväpissasta molemmat ja kuten huomaatte One Steppi ei näytä juuri mitään.