Toinen haaveissa <3

Nuttykitty, onnittelut ja toivotaan viivan vahvistumista!

Salo, pahoittelut menkkojen alkamisesta ja tsemppiä uuteen kiertoon! Tuo on kyllä ikävää kun yöllä menkat yllättää, tosi mukava herätä housut veressä!:/ ja nyt kun niitten ei missään tapauksessa haluis alkavan ollenkaan.

Kyfi, toivotaan et on tärpänny tässä kierrossa. :)

Mulla dpo4, pari kertaa ehdittiin ovulaatiota hyödyntää, saas nähdä kuinka käy. :)

Varovaiset onnittelut NuttyKitty :) Haamulainenhan se siinä!

Ruusa# kp14 yk1

Nuttykittyn viivalla vahvistumisia!

Toivotaan että kontrollissa oisi niemjan vauvan sydämestä ylimääräset nesteet kadonneet!

Pahoittelut menkoista salo!

Täälläkin tänää viimein kp1 ja yk1!!

Onneksi ei Niemjalle ollu supparit tehny mitään ja vauvaa saa rauhassa kasvaa vielä :)
Toivotaan että neste on harmitonta!

Onnittelut Nuttykitty! :)

Pahoittelut Salo... Ehkä ensi kierto sitten :Heartred

Mullakin Jemna dpo 4 :)

Sori, et palaan vanhaan aiheeseen, mut mä otin asiakseni tutkia lisää sumatriptaanin käyttöä, koska mä joudun käyttämään sitä todella paljon. Nyt mä löysin tutkimuksen, jonka mukaan eläimillä (kaneilla, voi kaneja) se lääke on huonontanut alkioiden ja sikiöiden elinkelpoisuutta! Miksi elämän pitää olla näin vaikeaa?:sad010Pitääkö mun yrittää pärjätä ilman lääkkeitä taas nämä pari viikkoa ja kuinka se on mahdollista... Niin hemmetin monta kuukautta mä jo oon yrittänyt tulla toimeen mahdollisimman vähillä, mut migreeni tunkee aina päälle ennen menkkoja. Olisipa kristallipallo, joka kertoo, että et sä raskaaksi tule, älä vaikeuta elämääsi turhanpäiten. Mä oon välillä ihan maissa muutenkin tän jatkuvan päänsäryn kanssa. No, ei muuta kuin leikkimään panadolin kanssa.

Pari päivää on paleltanut ihan tosissaan. Oon välillä ihan horkassa. Yleensä nautin meidän erilaisista vuodenajoista, mutta nyt toivon vain pikaista kesää! Heti nyt kuumaa kahvia ja viltti harteille. :coffee2

Moikka pitkästä aikaa! En tiedä nyt mitä ajatella. On ollut tosi outo kierto. Ensinnäkin ovis myöhästyi, tuli vasta joskus kp19, todella vahva kirkuva plussa. Toimintaa oli ennen sitä, sinä päivänä ja vielä seuraavana. Sitten taas klassisesti dpo 10 alko aivan minimaalinen tuhru, paljon vähemmän kuin turhrua yleensä, mutta tästä oinastelin että sieltähän ne taas alkaa. Mulla on monessa kierrossa jo alkanu tuhru dpo 10. No sitä juuri ja juuri paperiin jäävää tuli dpo 10, 11 ja ehkä 12. Sen jälkeen loppui kuin seinään ja tuli uudestaan märkää!!

Tyylipuhdas nega Pre Checkillä dpo 11 ja maanantaina aamupissasta dpo 13!! Ja ei mitään edelleenkään, märkää, menkkajomoja ja alaselkäsärkyä. Outo on myös se että rinnat ei ole yhtään kipeät kun yleensä ne aina oviksen jälkeen on alkaneet aristaa. Tänään aamulla ajattelin että jo nyt on perkele kun ei menkat ala, tuhlataan nyt yksi testi taas. :mad:

http://aijaa.com/SCagud

Ja siihen alkoi jo pissan kivutessa tikkuun muodostua haamun haamu!! Minä aamusilmillä tihrustin että mitä tossa nyt tapahtuu, parin minuutin päästä palasin katsomaan ja tuollainen oli. Minen usko.. putoon vielä kovaa ja korkealta. :sad001

NYT MUOKS: Ei Pre Check vaan One Step-testi!!!

Kävin tietenkin lueskelemassa miten niillä on saatu viivanpaikkoja eikä ookaan ollut raskautta. :cry::sorry:

Muokattu viimeksi:
Kyllä tuo miusta on ihan selkeä haamu NuttyKitty. Kannattaa tehdä toisen merkkinen testi niin saat varmuuden asiaan :) Toivottavasti vahvistuu!

NuttyKittylle, Viivalle vahvistumisia! :)

Mun on pakko sanoa että saan melkein mihin tahansa raskaustestiin vaan viivan jos toisenkin (enkä oo siis raskaana) Mieskin tätä on ihmetellyt kovasti, mutta raskauskeijun one step testeihin en koskaan! Joten luottaisin kyllä :wink

Onnittelut plussassa nuttykitty!
Ja onnittelut myös Tiuhtimukselle kierron käynnistymisestä ja siitä että pääsettä aloittamaan yrityksen!

Oliko muita joita piti onnitella? Esikko meinas pudota sohvalta (vasta oppi kiipeämään sohvalle) niin pää tyhjeni...

Kirjoitinkin jo tuonne raskaaksi2016 puolelle että päänsärkyihin/migreeninalkuohin löyty syy... virkkauksen aloittaminen :grin täytyy jatkaa lyhyemmissä erissä.
Greippimehun lopetin niin ärsytys lakkas ja limat alko mutta olikin väärän merkkistä mehua tällä kertaa. Nyt pähkäilen milloin pitäs aloittaa ovisliuskat. 5pv päästä laskettu ovis.

PauliinaS kp12/30-31 yk3

Greippimehun lopetin niin ärsytys lakkas ja limat alko mutta olikin väärän merkkistä mehua tällä kertaa. Nyt pähkäilen milloin pitäs aloittaa ovisliuskat. 5pv päästä laskettu ovis.

PauliinaS kp12/30-31 yk3

Mikä on "vääränmerkkistä" greippimehua? Mä oon Tropicanaa juonu.

Onnittelut plussanneille :Heartred

Pahoittelut tädin kohdanneille.

Mul oli siis todettu 31.10 tuulimuna. 1.11 oli tyhjennys joka ei onnistunu ku maanantaina repesin vuotaa nii et hb tippu 40 pykälää alespäin. Eilen sitte päiväkirurgisesti kävin kaavinnassa ja nyt vointi ok. Yhet menkat pitää oottaa enne ku pääsee seuraavaa yrittämään. Sinne tuntuu olevan pien ikuisuus!!

Äh mä oon ihan unohtanut koko greippimehun, ei sen puoleen eilenhän se täti vasta lähti ja tiedä sitten, että onko mulla edelleen kierto sekaisin..

Me ollaan oltu koko perhe oksennustaudissa ja hyi, että kun inhoan oksentamista tai no kuka siitä nyt tykkäisi. :D Jos meille joskus pikkukakkonen suodaan, niin toivon todella, etten kärsi niin paljon pahoinvoinnista mitä esikoisen odotusaikana..

äippä14: Minä olen todella pahoillani tuulimunasta. :( Ja onpas ikävää, ettei tyhjennys onnistunut, mutta hyvä, että vointisi on nyt ok. Näissä asioissa tuo odottaminen tuntuu ikuisuudelta, mutta toivottavasti teillä tärppää heti sitten, kun pääsette taas yrittämään. Tsemppiä! ❤

Pahoittelut äippä! :( <3

Sohwia oksennustauti on kamalaa! Mä toivon myös että jos meille toinen suodaan niin en kärsi pahoinvoinnista, esikoisen aikana en oksentanut kertaakaan. Paranemisia sinne! :)

Mä ostin kans esikoisen yrityksen aikaa greippimehua, mutta sen verran kamalaa tavaraa oli, että join pari lasia ja loput kaadettiin pois. :D

Täällä tänään kp31, viime kierto oli 35, mutta tää taitaa olla pidempi, koska ovis oli viime viikonloppuna. Tosin fertility friendin mukaan ovista ei oo tässä kierrossa tapahtunut aamulämmöistä päätellen. Viime kierrossakin sovellus näytti ovista myöhemmäksi kuin mitä se oikeesti oli.

Pahoittelut äippä-14 :/

Mäkin esikoista toivoessa käytin Fertility friendiä ja mittailimpa alkuun lämpöjäkin kun halusin tietää ovuloinko edes. Sai tosin alkunsa kierrosta jossa en yhtään mittaillut tai muutenkaan bongannut ovulaatiota...

Mutta pepeXXL ei tuo tosiaan tarkoita etteikö ovulaatiota tapahtuis vaikkei FF tunnistaisi!
Sehän esim vaatii sen oliko 3 korkeanlämmön päivää yms että jos vähänki muusta syystä vaikka aamulämmöt vaihdellu niin ei sitten olekaan ovulaatio sen mukaan.

Muuten te jotka tikutatte ovista... niin onko teillä ikinä mitään limoja ovulaatiopäivän jälkeen??? Vai onko ne sillain oppikirjan mukaan että heti seuraavana päivänä ihan sahara???

Mietin että voiko selkeiden "valkuaista muistuttavien vuotojen" aikana olla ovis VAIKKA niiden jälkeenki jatkuis tosi lievänä "hedelmällinen vuoto"? vai onko se aina vasta se vika päivä?

Ruusa# kp15 yk1

Äippä-14 mietinkin miten sulla tyhjennys lopulta meni. Itsellä oli tyhjennys maanantaina osastolla, pääsin illalla kotiin. Siitä asti vuotanut kohtuullisesti ja ollut menkkamaista kipuja ja kolotuksia. Tänään tuli enemmän hyytymiä ja vuotoa, mutta kohtu ei tunnu enää niin kipeältä. Olo on ihan hyvä, vaikkakin täälläkin odotellaan jo malttamattomana milloin voi taas aloittaa yrityksen. Itse kkm ja tyhjennys ei niinkään tunnu enää pahalta paitsi silloin vähän kirpaisee kun kuulee tuttujen vauvauutisia ja miettii että olin minäkin hetki sitten raskaana. Onneksi peruspositiivisuus auttaa. Tiedämpä nyt miltä tuntuu olla raskaana, ei tarvi arvailla oireita jos taas tärppää :happy:

Siullakin neita ollu kestäminen tuossa tyhjennyksessä. Mul tuli sillo viimeviikolla ti muutama isompi hyytymä ja kuvittelinki et oliko tää muka tässä. La iltana alko supistella uudelleen ja siit alko niukka vuoto kunnes ma iltapäivällä iski tosi kovat kivut ja hillitön vuoto ni selvis et lähes kaikki materiaali viel sisällä. Lisää cytotekkia ja osa tuliki sitte pois ja vuoto rauhottu mut istukkaa oli viel takaseinämässä tiukasti kiinni ni sen myötä sitte viel kaavinta. Nyt jälkivuoto on lähes olematonta ja kipuja ei oo yhtään.

Takaisin