Hienoja haamuja
Aelin testeissä

Niillä vahvistumista ja tarrasukkia pikkuiselle matkaan.
Pepe: Mä tilasin kuukupin just ennen kun plussasin esikoisesta

Se pääsi käyttöön lähes kahden vuoden laatikossa nököttämisen jälkeen. Olkoon tämä enne myös sulle!
Miitu: Vyöhyketerapia voi olla todella tehokasta. Mulla on sellanen kroppa, joka reagoi tosi herkästi vyöhyketerapiaan. Oon käynyt vain kahdesti ja eka visiitti napsautti mun monen kuukauden unettomuuden poikki ja pystyin siitä lähtien nukahtaa ilman lääkkeitä :) Toinen visiitti käynnisti mun synnytyksen, vaikka piti vain vähän "valmistella" paikkoja

Olin varannut viikon päähän seuraavan ajan, jossa oli tarkotuksena aktivoida synnytystä käyntiin enemmän, mutta eipä tarvinnu sinne mennä, kun poika päätti syntyä pari päivää ekan käynnin jälkeen. Jos ei mulle tärppiä kuulu tässä reilun kuukauden sisällä niin meen ennen joulua vyöhyketerapiaan valmistelemaan kroppaa uuteen raskauteen :)
Ikäeroista: Mä oon samoilla linjoilla
mimmman kanssa, että luonne ratkaisee enemmän kuin ne vuodet. Mulla ja siskolla on 4,5v ja ollaan ihan erilaisia. Tervehditään, jos tavataan, mutta ei pidetä yhteyttä. Kaverilla on 7v ikäeroa siskoon ja he taas ovat nyt aikuistuttua todella läheisiä. Harrastukset ja kiinnostuksen kohteet käy yhteen ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Täällä on kp 24 ja dpo:sta ei edelleenkään oo tietoa. Ovis on ehkä ollut, ehkä ei. Perjantaina testaan kuitenkin. Mä ihan vainoharhasena täällä tutkin hiuksiani, että rasvottuuko ne nyt nopeemmin kun ennen

Se oli mun eka raskausoire esikosta. Jano oli toinen ja tänä aamuna heräsin tosi janosena ja ajattelin heti, että raskaana oon

Janohan ei voi muuten olla
Tärppionnea kaikille!! Oliko joku muu testaamassa tällä viikolla?