Toinen haaveissa <3

Täällä menossa kp30 ja nyt vaan seurailen et mimmoseks tää kierto mahtaa mennä. eilen oli mukamas raudanmaku suussa ja huono olo. :D

Yks raskaustesti kaapis on kiusannu mua jo liian kaua. Varmaan joskus kp35 testaan jos ei menkat ala.

Samanlaisia ajatuksia itselläkin yrittämisestä ja kakkosista.Tässä ajassa olisin varmasti löytänyt jo hyvän estolääkityksen migreeniin, mutten ole halunnut lähteä niitä kokeilemaan, koska niitä ei voi syödä raskaana ollessa, ja jos olisin ehtinyt kokemaan kivuttomuuden, jatkuvan migreenin uudelleen alkaminen lääkityksen lopettamisen vuoksi tappaisi mut.

Ja joskus sängyssä mä mietin, että kuinka kamala se iso maha oli, kuinka se painoi ja sattui, eikä sen kanssa kyennyt nukkumaan...

Eilen lapsi taas haikeana totesi, että olisipa ihanaa, kun olisi oma sisko. Mä en enää jaksanut sanoa mitään.

Metsästän edelleen ovista. Ei ole testin mukaan tänäänkin. Eilen kyllä juili aikalailla alaselkää, mutta mulla ei ole koskaan ollut selviä ovisoireita.

Jätän myös nämä palstat, poistin jo puhelimen suosikeista. Mitäpä minä täällä pyörin kun en raskaana ole. Enhän silloinkaan pyörinyt kun ei vauvaa yritetty. Nämä on yksi suuri tekijä, jotka koko ajan laittaa mielen pyörimään tämän asian ympärillä, katsoa toisten plussatestikuvia.

Aijon hakea uutta työtä, epähän tartte maha pystyssä jännätä koeaikaa. Ja opinnot on meneillään koko ajan, hyvä vaan saada kandi pois ensi kevääseen menessä.

Niin ja meillä ei esikoinen onneksi osaa kysellä mitään sisarusta vaikka on jo 4v. Todennäköisesti ei sellaista edes haluaisi, tiedän että olis tosi mustasukkanen kun on tottunut olemaan ainoa näin kauan.

Ehkä se tekee ihan hyvää höllätä, kun ei näitä juttuja voi pakottaa. Katsotaanko kuinka monella sitten plussa pärähtää siitä? :wink

Mulla oli kesällä ovistuntemuksia ja ovisplussasinkin parina kk (tiedän että aina ei merkitse ovulaatiota mutta edes yritystä) Ehkä se kierto ei sieltä käynnistynyt kun alkoi suunnaton stressi asiasta että joko nyt, joko nyt. :p Mielellä on kummasti vaikutusta, monellakin osa-alueella elämässä.

Pepelle tsempit testauspäivään, kirjoitin vahingossa ensin plussauspäivään, jospa se sellainen olisikin! :)

Onnea kaikille plussanneille!! <3

Pidin parin viikon tauon täältä, kun tuli kanssa sellainen olo, että menee hirveeksi hampaat kireällä-yrittämiseksi. Eihän meillä ole vasta kuin yk2, mutta jotenkin on sellainen fiilis, että tässä menee kauemmin kuin toivoisin ja kiusaan itseäni hirveällä kuumeilulla. Nyt tässä kierrossa ollaan otettu jotenkin löysemmin rantein. Testejä ajattelin ostaa vasta, jos menkat on oikeasti myöhässä. Töissä on yt:iden tulokset julkistettu ja ainakin saan pitää työni, mutta muutoksia työnkuvaan saattaa vielä tulla. Muuten oon kyllä aika innoissani töistä tällä hetkellä, ja jotenkin stressaisi ajatus siitä alkuraskauden väsymyksestä, ym.

Täällä kp 18/dpo10, pari hailuraviivaa saatu eilen ja tänään aamulla ,äsken tein parin tunnin pidätyksellä clearbluen testin ja tulos on tässä. Aika hurjaa. Eka synnytyksen jälkeinen kierto ja tärppäys. Esikoinen tärppäs myös ekasta mahdollisesta kierrosta. Edelleen edellisen suhteen monen vuoden lapsettomuus kolkuttaa takaraivossa ja siks tää tuntuu aika mielettömältä. Toivotaan nyt että kaikki menis hyvin loppuun asti <3

2df10fe8c86a9a15ad6ddb534e9e2d2a

Misu mulla kävi kans niin, että esikoista tehtiin 4v ja nyt tää toinen tärppäs yk2, minkä en koskaan uskonu tapahtuvan :) hyvin pikkunen jaksaa vaikka eka oli kaikkee.

Misu, isot onnittelut!! Ihana lukea myös näistä nopeista tärpeistä.

Ja onnittelut kaikille muillekin plussanneille.

Onnea Misu! Tällä menossa kp3, jospa sitä ehtis jossain välissä ostella ovistestejä... Jääkaapissa odottaa se vehnänalkioöljy. Greippejä pitäis kans taas ostaa... Gyneaika varattu, ehkä se tästä lähtee! Tsemppiä kaikille toisesta haaveileville! <3

Onnittelut äippä! :)

Taas yksi syy lisää uskoa tuohon että kun ei ressaa niin plussaa. :wink

Onnea äippä!

Itekkin tämä kierto mennyt niin etten ole kalenteria kytännyt että milloin menkat loppu, milloin ovulaatio mahdollisesti ois jne.

Oliko kellää tietoo noist hcg arvoista ku ilm. nyt rv 5+5 ja arvo oli 298, kuullostaa matalalle?

Jossain täällä foorumilla pyöri sellainen taulukko, joku voisi tietää tuolla raskaaksi 2016 ryhmässä :)

Takaisin