Toinen haaveissa <3

Heippa!
Täs ois yks taulukko, kuva kaapattu vau.fi
IMG_2556.PNG

Joten äippä-14 näyttäs arvot osuvan noihin väleihin. Ja yksilöllisiä erojahan voi olla.

No tää onkin mielenkiintoinen juttu kun laskuri näyttää viikot 3+2. Kun Mulla oli menkat 18.9 ja sit kp 7 ovulaatiotesti anto plussan.. Mut sit tuolla sivuilla lukee et näillä viikoilla ei vielä raskaustesti näytä mitään. Lasketaanko tää nyt jotenkin erilailla kun kun ovulaatio oli niin aikasin, ei ymmärrä :P

Eli mun laskujen mukaan sulla on dpo 13 nyt jos ovisplussan sait kp 7? :)

Joo ovisplussa oli kp7 mut eiks dpo0 oo siitä seuraava päivä? Vai oonko ymmärtänyt väärin.. ? Eli sen mukaan tänään dpo12. Mut just noi raskausviikot nyt hämää kun jos laskee sen mukaan et kierto olis sen 21 päivää eli se 14 päivää vielä ovulaatiosta, niin rvt ois 3+2 Eikä sillon pitäis vielä näkyä testissä mitään :P

Misu: Laske vau-laskurilla ovulaatiosta laskettuaika niin saat siitä aika hyvän vastauksen mitkä viikot menossa.. :) Ja mulla misu antoi kaksosista testi plussan jo 3+4, just tänään katoin miten ajoissa näytti kaksosista. Tosin kaksosraskauksissa hcg nouseekin aika huimaa vauhtia, että näyttääkin sitten aiemmin plussan. Ykkösissä ei tosiaa pitäis välttämättä näkyäkään plussaa, kun noita taulukoit katoin. Kun ykköset oon plussannut silloin, kun oireita on tullut eli rv6 vasta.. En itse tiiä miten aikasin mulla ykkösissä näkyy plussa, kun en oo tikutellut vasta, kun ollut aihetta.

Menin eilen aamulla testaamaan. Mulla oli ainoastaan yks testi kaapissa ja sekin oli rfsu. Eka näytti ihan negalta sit joku haamun esi-isä tai viivanpaikka näkyi. Kuivuttua hiukan enempi. No nyt ei testejä kaapissa, joten katotaan et tuleeko täti joskus vai ei :D ihan heti en hae testiä. Jos ovis oli 26.9 ni alkuviikosta pitäis menkat alkaa. Tänään menossa kp 34.

Mä joskus aikojen alussa tälläkin puolella kirjoittelin mut sit jäi :D
Enemmän tuolla toisessa ketjussa höpisen. Mut pakko tätäkin taas alkaa seurailee ja muutamii tuttuja nimiä täälläkin pyörii!

Meillä yritystä tasan 2v takana, ens keväänä ivf suuntana. Miehen siittiöissä vikaa. Koitetaa täs samal kuitenki viel luomuna jos ihmeitä tapahtuis :D
Meil on 3v yhteinen lapsi jo, joten aika yllärinä tää raskautumisen vaikeus nyt tuli.

Täällä ovistestiin plussa päiväl! Ja mies viikonlopun reissussa, damn. Jäädään torstain tallettelujen varaan, tuskin huomisesta enää apua on.

Onnea, onnea! :) Aina välillä käyn kurkkimassa, ja tuntuu siltä, että tosi moni on taas plussannut.

Tänään kp 18. Oviksen on pakko olla ohi. Alaselkää juilii ihan kamalasti jo toista tai kolmatta päivää, mikä on aika outoa. En uskalla enää ihmeitä toivoa, mutta toisaalta... Miksipä ei meillekin vielä tulisi plussaa?

Pilvilinna, ei mulla ole vielä aihetta testailla :) Menkkoihin on vähintään viikko. Sen takia nämä vahvat menkkamaiset tuntemukset ovat hassuja, kun ei niitä tähän aikaan pitäisi olla. Mutta ehkä mä vaan kuuntelen liian herkällä korvalla, mikä on aika luultavaa. Entä miten sulla? Saitko verikokeista jo vastauksen?

Lady Bug: En oo käynyt verikokeissa, kun sain ke ja to negat, kun hätäpäissäni testailin ja muutenkin on ei-tärppi olo plus tää hirveä tauti päällä. Niin jotenkin tuntuu, että turhaan menee. :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin