Toinen haaveissa <3

Tänään kp 1/26 ja yk 15.

Aamu on mennyt itkiessä, mutta vähitellen olo muuttuu tavallisen katkeroituneeksi. Tajusin jonkin ajan kuluttua sentään, että nyt voin vetää lääkkeitä ja pääsen edes migreenistä eroon, joka on ollut päällä jo pari päivää. Migreeni lähtee mulla parhaiten, kun otan kohtauslääkkeen lisäksi pari buranaa (niitä otan vain isoon kipuun, muuten söisin buranaa kuin leipää). Seuraavaksi lähden hakemaan kaupasta ihan oikeaa suklaata... Muutama kilo piti laihduttaa omaksi ilokseni, mutta jos kerran meille ei enempää lapsia tule, niin mulla on aikaa koko loppuelämä laihduttaa ja kiusata itseeni myöhemminkin sillä pahalla tummalla suklaalla.

Ensi viikolla olisi sitten gyne. Onneksi menkat ehtivät loppumaan ennen sitä. Toiveikkaana aion kysyä, jos hän löytäisi musta muutakin vikaa kuin naaman ja luonteen. Kuinkahan tästä taas nousisi?

Kiitos <3 Tämä tällainen, kuukaudesta toiseen pettyminen, alkaa jo syömään jostain syvältä. Alkaa tuntumaan tyhjältä. Kun lisäksi on krooninen kipu, niin tuntuu välillä siltä, että kaikilla on asiat paremmin. Vaikka eihän se niin tietenkään ole. Kaikilla meillä on ns. omat ristimme kannettavana.

Kun tuli vuosi täyteen yrittämistä, niin mies tsemppasi, että nythän se yrittäminen vasta alkaa. Kuukausi pari lisää, niin mies kysyi, että pitäisikö mennä johonkin tutkimuksiin. Mutta ei tämän niin pitkälle pitänyt mennä... Se toinen lapsi vain piti tehdä, tuosta vain, niinkuin ekakin. Yllättävä ehdotus joka tapauksessa. Minähän se olin, joka toista lasta alkoi ensin miettimään. Kysyin asiasta mieheltä kolme vuotta sitten, ja hän pyysi saada miettiä rauhassa. Vuoden hän mietti, ja minä pysyin kärsivällisenä puhumatta sanallakaan asiasta, ja sitten hän totesi vihdoin, että selvä, katsotaan mitä tulee, mutta ei ihan vielä. Puolisen vuotta meni taas, ja sitten mies kysyi, että jos vielä haluat toisen lapsen, niin olisiko nyt aika. Liian pitkäänkö tätä mietittiin?

Nyt itkettiin yhdessä puhelimessa, sanattomina. Yritettiin vain toinen toisiamme tukea, että onhan meillä esikoinen. Täydellinen, ihana, rakastettava esikoinen.

Kun olisi ylimääräistä, niin lähdettäisiin koko perhe matkalle. Jonnekin ihan hiton kauas. Liian paljon stressiä, työkuvioita, kipua ja pettymyksiä elämässä. Siitäkö se on kiinni?

Anteeksi purkautuminen. Jatketaan kuin ei mitään.

Lady Bug, Kun kysyit että liian pitkäänkö tätä mietittiin, älä mieti mitä jos.. Tiedän että helpommin sanottu kuin tehty. Elämällä on tapana että ne palaset loksahtelee paikoilleen, ei meidän toiveiden tai aikataulujen mukaan, mutta tavalla tai toisella.

Paljon voimia pettymysten ja vaikeuksien lomassa! Ihanaa että teillä on miehen kanssa toisenne tukemassa vaikeiden asioiden keskellä. <3

Voi Lady Bug, kenenkää ei tarvitsisi kokea tätä. :( Kyllä mäkin vedän varmaan herneet nenää ensi viikolla menkoista.Ihanaa kun noi miehet ja Te täällä jaksatte tsempata. Hali!

Pilvilinna.. nyt jäi hämäämään kuka oot :D

Muokattu viimeksi:
Täällä oli taas tullut plussia, onnea <3 Ja pahoittelut ja tsempit niille joilla menkat taas alkanut <3

Täällä ollut sitten sellaiset menkkakivut etten muista, että koskaan olisin ollut näin kipeä.. Välillä selän polttelut samaa luokkaa kun sillon supistukset kun lähdetiin esikoista synnyttämään... Onneksi alkaa pikkuhiljaa helpottaa ja vuotokin on hiipumaan päin. Ovulaatiotestejä läjä tilattu :) Sitten vaan jännäilemään :)

Aamupissat puhdas nega.. menkat pitäisi alkaa viikon päästä. Hohooho! En tiiä mitä testejä mulla ees on ovatko herkkiä. Ja mitä muuta Tässä keksis.

Ajois oot mimmma matkas, tuskin plussa edes näkyis vielä :D

Uhh. Soitin heinäkuus päivähoidon esimiehelle että meidän hoitotarve alkaakin vasta lokakuusta. Ja en ilmottanu hoitoaikoja ennenku nyt vasta enskuulle. No, tänään tuli kuitenki elokuulta 113e hoitomaksu! :mad: mä en ymmärrä miten voi olla mahdollista!

Mä oon innokas testaan. Koska sain joku 20testiä, ehkä ei Ois pitäny :D

Meilläki nuo hoitomaksut ihan p.. hyvänä esimerkkinä kerran 4päivästä maksettiin 212e, koska oli joululoma ja kipeänä ja muutenkin hän siis osa-aikainen. Sää nähdä ny miten menee kun muuttui tunneiksi, mitta ilmeisesti menee kuitenkin sen Max tuntien mukaa veloitus. Meillä tälläkin viikolla ollut hoitoa 2pvää vaan.

Meillä osa aikanen myös niin päälle satanen tuli meilläkin elokuulta. Mut kyllä tosta päätös pitäs tulla ennenkuin maksuttaavat? Täällä ainaki tulee paikasta päätös sekä maksusta erikseen. Eihä noin voi laskuttaa jos ei oo hoitopaikkaa, kun tulevaisuudessa vasta.

Oliko teillä niemja ollut jo paikka ja tullu päätös hoidon alkamisesta elokuussa? Nää on kyl typeriä, meillä alko tammikuussa hoito ja vaikka ois pidetty neiti kotona heinäkuu, niin siltä kuulta ois menny maksu :rolleyes: jos taas piti 2kk kotona ni sai molemmat ilmaseks.. miusta on ihan käsittämätöntä et voivat laskuttaa siitä et on lapsi on koko kuun kotona!

Tai että on syysloma, kesäloma, talviloma, pääsiäsloma ym. Ei 2vuorotyöläisen lomat ja vapaat kyllä riitä joka lomaa ja sit poika laitetaa johonkin kauemmas jos lomaa ei saa ja siitä pitää tietty maksaa vaikkei siellä olekkaa..

Annettiin joo päätös elokuulta aluksi (koska mua ohjeistettiin niin tekemään) ja sitte soitin ja siirsin alotuspäivämäärän tarvetta. Kukaan ei missään vaihees kertonu että joudutaan maksamaan vaikka ei hoitoon vietäis, ja todellaki olisin jo tältä kuulta vieny jos olisin tienny että joudun joka tapaukses maksamaan.

Just! Tosi reilupeli. Meillä onnistuu noi hoitojen alotukset ihan päiväkodin johtajan kautta ilman mitää ylimääräsiä.. VIELÄ.

Joo ku mäki soitin hoitopäällikölle ja asian piti olla kunnos ja eilen tuli lasku.. Pitää nyt maanantaina ku on iltavuoro vasta nii soitella että mitäs vittua että en oo maksamas ku ei oo kerrottu että on maksullista vaikka ei hoidos käy. Ja ilmotin ajois että hoito alkaa vasta lokakuus eikä elokuus eli ei päivääkää oltu edes hoidos vielä..

Nyt lähti tilaukseen ovis-tikut, salaatti uiskentelee granaattiomenassa, ja lisäksi vielä greippimehua tästä eteenpäin joka päivä. Että on sitten ainakin yritetty! Mä en oo koskaan kokeillu niitä ovistestejä. Toivottavasti ovis näkyy helposti, ja todistaa mun olot oikeiksi, ettei tarvi enempää sellaisia tilailla. En mä niitä jatkossa kyllä aio käyttää (ellen innostu), mutta kunhan ajattelin kokeilla miten ne toimii. Ja mäkin haluan plussan, edes ovistikkuun :p

Selailin tänään siis raskautumiskikat läpi. En mä tota greippimehua ollut muistanutkaan. Sitä mä join silloin kun esikoista kuumeiltiin, joten voihan sitä kai aina kokeilla... Mitähän muuta keksisi. Isoin harmistus on muuttunut huokailuksi ja tyhjään tuijotteluksi. Ei siis muuta kuin kohti uutta yritystä...

Lady Bug, mistä selailit? Olisko linkkiä tai koostetta? Mä en tiedä kuin ton greippimehun. Miten granaattiomenat auttaa? Ja oliko että greippiä vain ennen ovista? Jotenkin ennen ekaa lasta oli enempi aikaa tolle googlettelulkekin

Takaisin