Toinen haaveissa <3

Miitu täällä sama juttu ja herkut maistuu :D

Mintukka onnea poikalupauksesta <3

Onnea Mintukka poikalupauksesta! :)

Amparo mulla alkoi menkat 9kk synnytyksestä ja edelleen on ihan sekaisin, poika nyt 11kk. Tai periaatteessa kierto on 35pv, mut ainakin kahdet viimesimmät menkat on ollu ihan olemattomat. Nyt tuntuu et esikko vähentänyt tissin syömistä, josko se tois säännöllisemmän kierronkin. Toivotaan sulle pikaista plussaa!

Meidän lähisuku se vaan lisääntyy, kuulin tänään taas uutisia. Kai se joskus vielä omallekin kohdalle osuu, ainakin mun ovistestit tuli :D

Meiän äitikin kysyi, että koska meille tulee toinen vauva :D Ei se oo koskaan aiemmin mitään tämmösiä kyselly. Olis tehnyt mieli sen kans enemmänkin jutella et ollaan kyllä annettu lupa, mutta ei oo näkynyt. En vaan sit viittinyt.

Meille kävi niin että ensimmäinen lapsi tuli melkeinpä kerta rysäyksellä mutta toista ollaan odoteltu jo 1.5 vuotta... Eipä olla yrittämällä yritetty, mutta kolme kertaa mennyt kesken ja haaveet heitetty niin monta kertaa pois,nyt olis taas meneillään lupaava kierto pitkästä aikaa, vaalea plussakin jo tehty. Silti ei uskalla edes kuvitella että sinne ketään jäisi... Enää en edes testejä usko, vaikka plussahan siellä eilen oli. Yritän toivoa parasta! :-)

Amparo, onnea kakkosen metsästykseen teillekin ja kiitos noista linkeistä! Esikoista yritettäessä tais tulla nuo lukaistua, mutta onkin hyvä kerrata taas :)

En sit malttanut odottaa huomiseen! :D Negahan sieltä pärähti digitestiin. Tänään olis tädin oletettu tulopäivä, toivottavasti tuliskin pian. Uutta yritystä vaan, en nimittäin usko, että se enää tosta positiiviseksi muuttuu.

Voi harmi Kala :( Toivottavasti tärppäis pian ja saisitte pienen syliin asti! <3

Pahoittelut negasta Tintaglia :(

Mä alotan tänään ovistestailut ja oon ihan innoissani :D :rolleyes: En oo koskaan ennen tikuttanut sitä.

Täytyy lakata kiusaamasta itseään ja lopettaa tän ketjun seuraaminen.
Kaikille plussaa toivoville toivotan kovasti onnea matkaan! Ja toki myös jo plussanneille!

Itsekin olen miettinyt tota, että olikoha virhe palata tänne kiusaamaan itteään, mutta jospa tästä ois iloakin vertaistukena. Ompaha kenen kanssa jutella, kun ei miehenkää kanssa toi juttelu nii oo mitenkää erikoista.. Toivottavasti nyt kakkonen saatais pidettyä syliin asti kyydissä. Nii siis eka se plussa thänks! Että pelottaa kyllä koko plussa, mut ei pelottais jos tietäs, että nyt se toinen oikeesti saadaan. Mulla kun tyhjennys ei toimi kuin kaavinnalla. :/

Miten noi menkkojen niukkuus ja ym vaikuttaa? Tietääkö kukaa? Mulla vuoto kestää nelisen päivää ja eka päivä suht runsas ja kolme muuta onki jo melko niukkaa. Ennen esikoista mulla oli runsaat kuukautiset ja melko kivuliaat, nyt ei kipujakaa oo.

En tiedä menkkojen niukkuudesta. Itselläni ne ovat aina olleet viisipäiväiset. Mua taas mietityttää, että mistä se kertoo, kun mun kierto oli tasan 28 päivää, mutta kolmisen vuotta sitten lyhenivät 26 päiväisiksi ja ovat sitä siitä asti olleet. Gyne teki silloin perustutkimuksen, mutta ei osannut sanoa mitään tiettyä syytä. Itseäni mietityttää, että eihän se vain vaikuta hedelmällisyyteen... Pian taas uudelleen gynelle, ja sitten pääsen kysymään, miksi sitä plussaa ei vain tule.

Mulla oli synnytyksen jälkeen yhdet normaalit menkat ja seuraavat olikin vaan ihan pientä tuhrua, ei oikein kunnon vuotoa ollut ollenkaan. Taisi kestää neljä päivää. Tosi niukat siis. Kuitenkin sitten seuraavasta kierrosta jo plussasin. Tietysti sen jälkeen pelkäsin pitkään, onko limakalvo tarpeeksi paksu ja pysyykö pieni kyydissä, mutta tähän asti nyt kaikki mennyt ihan hyvin :)

Niemjalla taisi olla myös aika niukat menkat ennen plussaa?

Niin ja alunperinkään mulla ei siis mitään hirveen suurta vuotoa tai kipuja oo ollut. Mekat aina kestänyt sen 4-5 päivää, joista kaksi päivää vuotaa enemmän ja sit tuhruttelua.

Tintaglialle pahoittelut negasta. :sad001

Pilvikirsikalle onnea oviksen tikuttamiseen! :wink

Oon ajatellu, että nyt en stressaa tätä yrittämistä, mennään rennolla meiningillä, mutta ei taida onnistua. :nailbiting: Tilasin eilen läjän ovistestejä ja muutaman raskaustestin. :hilarious: Se siitä tjottailusta..

r4.JPG r5.JPG tän aamuset testit, toi onestepin 25mlu:n tulos ei miellyttäny ni pakko oli tuhlata digi :hilarious: kp 28/28 , dpo 13 ...:Heartred

Voi Miisa! ♡

"Kiva" kuulla et muillakin on ollu niukat menkat ja silti raskautunut onnistuneesti. Luo toivoa omiin onnettomiin menkkoihin ja mahdollisuuteen raskautua. Tänään näytti o-testi melkein plussaa, oli ainakin tosi lähellä. Kp 13 ja kaikenlaisia juilimisia välillä tuntuu, mut en niistä jaksa liikaa innostua..

SeEnsimmäinen siellä se pulla on uunissa :) Onnea! Mikä on la? Vieläkö ehtii toukokuun puolelle?

Muoks ai katos olit jo ehtiny vaihtaan nimeäkin :D

Mulla oli ennen esikoisen plussaa tosi niukat menkat, siks luulin ensi että oli ollu valemenkat ja oon pidemmällä raskaana (digi näytti 3+ ja 3pv menkat myöhäs) mutta nt-ultras selvis että olin ovuloinu jo viikko menkkojen jälkeen. Nyt oli normimenkat ennen plussaa. :)

Omppoloinen ihanaa onnea ♡ kerroitko jo miehelle? Toivottavasti ottaa hyvin!

Takaisin