Toinen haaveissa <3

Onnea plussanneille tasapuolisesti! :Heartpink
Pahoittelut tylsistä tädeistä jotka ei ymmärrä pysyy poissa vierailuilta! :mad:

Miitu, jos toi on vaan viivan paikka ni on kumma, koska punertaa munkin silmiin!

SeEnsimmäinen lupaavalta vaikuttaa sielläkin, kuvia tiirailtavaksi vaan! :)

r2.jpg

Heräsin jo 5.30 vessahätään , normaalisti oisin kääntäny vielä kylkeä mutta testi poltteli kaapissa. Tässä tulos, apteq 10mlU herkkyys jajaja, kp 26/28-29 , dpo 12

SeEnsimmäinen mulle tuli kans esikoisen odotusaikaan 30 kiloo ja oon nyt alkanu kattoo mitä syön.

Mitä mitä eihän toi nyt oo mikään haamulainen enää vaan ihan oikee viiva. Onnea SeEnsimmäinen <3

Mintukka, samoilla ajatuksilla mennään. Mietin välillä että enkö mä sais yhden suklaapatukan ottaa ku tekee mieli, mutta jos mä alotan sen sillä yhdellä patukalla ni kohta se on levy jne.. Onneks meidän lähikauppa suljettiin ni joutuu vaivautumaan parin kilsan päähän ostoksille jos on pakko saada ;D Aion pyytää neuvolatädiltä jatko-ohjausta esim. ravitsemusterapeutille tms jos paino alkaa nousta taas jo alkuraskaudesta huimaa vauhtia. Viimeksi olin kerryttäny jo 7 (!!!) kiloa ekaan neuvolaan mennessä joka oli muistaakseni kahdeksannella raskausviikolla..

Tässä (haamulais)plussasta innoissani päätin että aion NAUTTIA tästä raskaudesta aivan 100 prosenttisesti, en aio hävetä pyöristyvää olemustani tai sitä että olen "tantta" tai "mammutti" taitai.. siis joo, ekassa raskaudessa oli näitä ajatuksia ja jopa hieman häpeää ulkonäön takia :depressed: Aivan typerää!! Noh, saas nähdä kauanko nautin jos (KUN) tulee pahoinvointia/ kipuja /paino alkaa nousta :hilarious:

Tää on ehkä viimeinen raskaus mulle joten kaikki irti.. Tai ainakin viimenen aika moneen vuoteen, eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan...! ! :joyful::joyful::joyful:

Onnea kaikille plussanneille!! :) Ja pahoittelut tädeistä niitä kylään saaneille.

Mä vielä pidän jännitystä yllä. Kännykän sovelluksen mukaan huomenna pitäis tädin tulla. Testaankin vasta pe, kun sillon pitäis käydä ravintolassa syömässä kaverin kanssa, niin tiedän olla ottamatta lasin viiniä. Edelleen todellakin ihan sellainen olo, etten ole raskaana.

SeEnsimmäinen mulla sama ongelma ja huomasin tossa viime viikolla, että kun ostin suklaavanukasta niin sit niihin vaan jäi himo. Pakko oli stopata ja alkaa salaattilinjalle. Olin jopa laihtunu ku viimeks neuvolassa kävin ja viekä kilon verran. En siis tarkotuksella oo laihuttanu vaan kattonu mitä oon syöny. Nyt on tänään taas neuvola ja varmaan on päässy nousee paino ainaki vähän. Tosin en oo käyny kakkosellakaan varmaan viikkoon :D
Mä oon siis normaalivartaloinen vaikka esikoisesta vielä kiloja onkin. Painoo on vaan 62 kiloo, esikoista kun aloin odottaa niin painoin 52 kiloo. Eli on tossa kymppi vielä.

Klo 10 on ultra tänään. Toivottavasti saan esikoisen nukkumaan neuvolassa, että saadaan tädin kanssa rauhassa ultrailla ja ihastella vauvaa. :)

Voi onnea seEnsimmäinen <3 Täällä on kyllä plussa-aalto nyt!

Mulla taitaa olla dpo3. En Oo nyt kajonnu liuska testeihin parii viikkoon ja digi saa odottaa kauan kaapissa :D

Kiitos jesu ja mimmma!! :)

Mintukka onnea ultraan! Vieläkö vuotelet?
Mulla jäi nyt sitte 2,5 raskauskiloa edellisestä . Bmi:n mukaan oon lievästi ylipainoinen, niin olin myös esikoista odottamaan alkaessa. Nyt siis mitat 160/69 mutta jos painonnousu ois hillittyä tässä raskaudessa ni ei olis sit niin paljoa tiputettavaa synnytyksen jälkeen ku viimeeks :D oon helposti turpoavaa sorttia että loppuraskaudessa voipi olla lähemmäs kymmenenki kiloa nesteitä :S

Onnea SeEnsimmäinen! :)

Mulla tuli edellisessä raskaudessa 20kg ja mielelläni ottaisin vähän vähemmän seuraavalla kerralla. Oon kans sitä sorttia et kilot paukkuu jo kun katsonkin suklaata kaupassa :rolleyes: Tosin oli mulla iso mahakin, mut periaatteessa meni samat vaatteet silloin kuin ennen raskauttakin. En tiiä minne ne kaikki kilot kertyi, varmaan tasaisesti joka puolelle :D

Mä taas otin viimeisillä viikolla varmaa 4-5kg painoa. Kokonaan niitä kertyy 9-10kg.

Vielä viikko testiin, silti jotenkin tunne että täti kurvaa paikalle. Samalla jo valmiiksi pelkään että menee kesken kuten ekassa, mut jotenkin toinen raskaus onnistu :-)

Tiarella ei se täti tuu, lähdet mukaan tähän plussa-aaltoon nyt ;)

Kiitos pilvikirsikka! :) mulle sinällään ois aivan sama että paljonko kiloja tulee kunhan sais käyttää samoja vaatteita ku ennenki! Se kertoo jo jotain , eli siitä että ei niitä herkuttelukiloja montaa oo sillon tullu :)

Hah, repäisykivut tuli ulkona koirien kans :D onpa hauska näin alusta asti kuulostella kehoa! :) repäisykivut tuli siis reippaassa kävelyssä ja hölkässä, onkohan se ok vai pitääkö hidastaa vauhtia? Ei ne kivalta tuntunu, ihan siis kipuahan se on , mutta ehä mä ny vielä voi rupee liikuntaa hölläämään :o

Onnea seEnsimmäinen <3
Mulla tuli raskaana ollessa noin 22kg ja sairaalaan tästä jäi 9kg. Mut jotenkin oon saanu itseni siihen kuosiin että kiloja lähti tulee takas 13kg. Ja yritän laihduttaa tässä samalla 5% painosta pois jos se vaikuttaa raskautumiseeni mut sen näkee tässä. Kierukan poiston jälkeen mun paino lähti rajusti pitko eli kai se hormooni vaikutti etten laihtunu kierukan aikana vaikka yritin. Nyt mulla ois enää 4kg pudotusta nii 5% ois siinä :D se tosin ois lievä lihavuus mut on se jo parempi kun nyt Merkittävästi lihava. Siitä on tosin vielä 11kg matkaa normaaliin painoon.
:-) ja jos raskaaksi tulen tässä nii pitää kattoo mitä suuhun laitan ja kävellä enemmän kun viime raskaudessa. Lihaskuntojumppaan myös meen mutta hillitysti pitää tehä liikkeitä :-)

SeEnsimmäinen, kovasti onnea plussasta! :happy:ihanaa että tärppäs näin nopeesti :) mitäs ukko tuumas?

Mulla on ollut alaselkä kipeä eilisestä asti enkä yölläkään meinannut löytää hyvää asentoa :oops: en tiedä mistä vois johtua. Sitä vaan toivoo että liittyis mahdolliseen tärppiin :p ja eileen myös tuntui revähdys alavatsalla, mutta mulla se voi tarkoittaa läheneviä menkkoja? o_O ja etovista oloista en ajattele enää yhtään mitään, kun sitä tuntuu mulle tulevan aika herkästi enkä tiedä mistä! Sitten hälyytys kellot saa soida kun kahvia ei saa alahan :grin
Kp23/29

Marsupilami nyt testiä kehiin! Mulla oli eilen kipeä alaselkä, repäisyjä tuntuu alavatsalla (ekat tuntu pari pv sitte), mutta kahvi maistuu yhä

Takaisin