Toinen haaveissa <3

Minäkin kävin esikoisesta muutaman kerran verenvuodon takia näytillä, kerran jopa oikein holahti pönttöön. Syytä ei selvinnyt, epäiltiin että kohdunsuu vuotava. Ja supisteluja oli myöskin.

Toivon minäkin että Mintukalla sekä Niemjalla supistukset hellittäis! :)

Minäpä ilmottaudun tänne myös. Esikko tulee 8kk ja toinen haaveissa. Tänään ollu jännää jomottelua alavatsalla aamupäivästä. Kp24/29-31 meneillään eli piinailupäivät. Viikko vielä pitäisi vähintään odotella. Esikoinen tärppäs toisesta kerrasta. En oo ovisliuskoja käyttäny, oman fiiliksen ja valkovuodon perusteella oon ovista bongaillu.

Nerihaa tervetuloa! Toivotaan pikaista tärppiä sinulle :)

Tervetuloa Nerihaa! Toivotaan sinne plussaa :)

Mintukalle ja niemjalle tsemppiä raskauteen. Toivottavasti menis raskaudet loppuun asti hyvin, eikä tarvisi murehtia :Heartred

Tämä mun hajuaistin terävöityminen voisi ottaa vähän taka pakkia... Tämä on ihan kauheaa kun päätä särkee sen takia, kun kaikki haisee niin voimakkaasti :banghead: tuntuu etten pysty olemaan kohta enää sisätiloissa :oops: ukko raukka luulee että olen raskaana, mutta omasta mielestä mulla on tainnut nyt vaan tulla haju yliherkkyyttä, samaa mistä mun mummu kärsii... Kaippa se voi olla periytyvää ja vasta vähän myöhemmin ilmenevää.o_O

Tervetuloa Nerihaa! :)

Kuulostaa lupaavalta marsupilami! Ehkä nyt! :)

NuttyKitty haha :D

Pakko hehkuttaa tänne, nyt se vihreä - tai ainakin keltainen valo saatu mieheltä!!:excited001 oviskivut oli eilen ja tänään, ovistikkua kastoin tänään töiden jälkeen ja kyllä se tässä lähellä jossain on. Lisäksi pupuiltiin ihan paljaana ja loppuin asti! :excited001 tää homma alko nyt suoraan piinapäivillä, voi jumpe että tulee pitkät kaks viikkoa!:finger004

Tjot 1 , kp14/28-33:cool05

Ps. Sori törkee omanapailu hiljaiselon jälkeen, kunhan saan innostuksen laantumaan ni pystyy kirjottelemaan taas muutaki!:cool14

IHANAA SEeNSIMMÄINEN! Oon niin onnellinen sun puolesta että on edes mahdollisuus raskauteen! :love017 voi kunpa!! Oon ihan täpinöissäni sun puolesta! :woot: otat nyt ihan rauhas, mä piinailen sun kans :happy119

JEE! SeEnsimmäinen, ihanaa että miehes vihdoin lämpeni toiselle lapselle. Toivottavasti et joudu enää kovin kauaa kuumeilemaan :)

Kiitos leidit! Minäki toivon, ois mukavaa saada alkukesän vauva (mikä tahansa vauva :woot:), nyt jos tärppäis ni laskettu aika menis toukokuun loppuun:smug: kyllä sitä vaan putoo korkeelta ja ihan hitokseen kovaa jos menkat tulee kahden vkon päästä! Kävin tossa tytön kanssa kaksin kaupassa ja olin ihan raskausfiiliksellä, heti tuntu että maha on turvonnu ja kauhee pöhö :laughing002 taitaa olla leipä joka pöhöttää, justhan vasta tänään sain talletukset inekseen:laughing021

Marsupilami sulle kans plussaa kehiin, en yhtään ymmärrä miten voit olla niin rauhallinen tjottailija:wacky: parempihan se niin olis itelläki olla:shy:

Nuttykitty voi hyvänen aika, tais olla hyvää kolikkoa!:laughing014

Meinasin poiketa jo apteekkiin hakemaan vitskuja ja foolia, mutta kädet oli täynnä kauppakasseja ja tyttöä ni en sitte menny. Hyvähän ne ois jo alottaa..:rolleyes: vähän jännättää jos ukko vetäseeki lupauksen takas.. no kyllä tässä nyt on mahikset ja pääsee ainaki kerran testailemaan sinisillä testeillä:p

Nuttykitty repesin :D

JEEE SeEnsimmäinen! Nyt toivottavasti tärppää ;)

Oi ja voi. Esimies ilmotti että kukaa meistä talon nykysistä määräaikasista ei saa vakipaikkaa vaan se menee ulkopuolisille :(

Mäkin ajatteli 'lopettaa' yritykset. Tai siis lopetan. Elän elämää tärppää jos tärppää jos ei niin sit ei.. Karua kun sen kirjoittaa :-(

SeEnsimmäinen todella mahtava juttu!!! Olen innoissani ja iloinen sun puolesta!!! :)
Niemja eikä!!! Tosi harmillista :(

Mollis onko teillä kauan yritystä takana? Toi tunne on ihan normaalia ja ohimenevää tietyssä vaiheessa yritystä :/

Kiitos omppoloinen! :)

Niemja harmi ettet saanu vakipaikkaa :(

Marsupilami sulle kans plussaa kehiin, en yhtään ymmärrä miten voit olla niin rauhallinen tjottailija:wacky: parempihan se niin olis itelläki olla:shy:

Luotan siihen että tulee jos on tullakseen, eikä lopulliseen tulokseen voi ite liikaa vaikuttaa :)ja varmaan, kun nyt tuntuu olevan niin paljon kaikkea mielen päällä, ettei kerkeä liikaa pohdiskelemaan. Mutta voi olla että jos ei tämän vuoden puolella tärppää niin sitten panostan täysillä :woot: ja jos ei toista tuu ennen ku esikko täyttää 3v niin varmaan sekoan :smiley-ashamed008 mutta oon tyytyväinen tähän yhteenkin lapseen ja yritän nyt vaan nauttia tästä ajasta :happy:

Niin! Ja mua niin ärsytti ukko, kun esikoinen itki yöllä niin ukko sitten meni olkkariin puhisten nukkumaan ja kehtaa valittaa ettei saa nukkua, voi kauhea jos poika vähän itkee enkä saa sitä heti rauhoitumaan. Mitään menoa ollut tänään niin mitä sitten jos vähän väsyttää. :shifty:Sanoin sille sitten että se saa hoitaa ens yön jos poika herää(ei oo vuoteen sitä tehnyt) ei oikein innostunut niin sitten kun puhuttiin tästä kakkosen hankkimisesta niin sanoin että "en tiedä, jaksanko mä kahta pientä hoitaa yksi", sehän meni niin surulliseks ja vannoi hoitavansa esikoista ja vaikka vauvaakin ja myös panostavan tähän hetkeen ja esikoisen hoitamiseen. Yllätyin, kuinka kovasti ukko haluaakaan toista lasta :love017

Ette ikinä arvaa mitä just tein! Imeskelin 2 euron kolikkoa kun oli pakko saada tietää miltä se raudanmaku suussa tuntuu josta jotku puhuu raskausoireena! :grin

Tuo oli esikoisen kanssa eka raskausoire. Se ilmaantui jo ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa. Googlasin ihmeissäni että mistä voi johtua "kolikon maku suussa", ja sen perusteella älysin tehdä raskaustestin. :)

Annahan marsupilami tosiaan ukkos ny harjotella sitä yöhoitoa, ei tuu sitte nii yllättäin ;)

Kiitos amparo! :) minkä ikäinen esikoisenne on? (pahoittelen jos oot just sen tänne kirjottanu, oon kana-aivo enkä muista :/ ) toivotaan että täti kurvaa paikalle vihreän valon myötä! :smug:

Takaisin