Toinen haaveissa <3

Kp13/29. Kiristystä alavatsalla ja "vetää suonta" alapäässä :eek: voiskohan olla merkki lähestyvästä oviksesta? Vai liiallisesta touhuilusta? :hilarious: ihan tosissaan pitäis pitää päiväkirjaa kehostansa, kun ei yhtään muista mikä on normaalia ja mikä ei :wideyed: mitä tarkemmin oman kehon vointia tarkkailee niin ilmenee mitä kummallisempia juttuja :grin tämäkin vaiva tuntuu tutulta, mutta en yhtään muista mihinkä liittyi... Oliskohan vaan tota liiallista touhuilua :poviskin on vasta muutaman päivän päästä niin tuskin siihenkään pystyy yhdistämään.

Marsupilami sulla tulee ovis ajoissa tässä kierrossa niinku mullaki ja me molemmat plussataan parin viikon päästä eiks je ?:grin

Meillä on kans kyllä tosi ihana neuvolantäti. Sille saa aina soitella jos siltä tuntuu. Tosin näin pienessä paikassa ei ole neuvolassa, eikä edes koko talossa, ultraa. Myöskään päivystyksessä ei ole ultraa vaan sinnekin joutuu menemään lähetteellä ja viime raskaudessa kun menin päivystykseen verenvuodon takia niin pääsin ultraan vasta seuraavana päivänä.

Kohta pääsee taas jännäämään testailuja :) Toivottavasti monella tärppää :)

Mulla tänää nippaillu munasarjasta vasemmalta ja mahassa outoa juilintaa, en tosin testannu ovista tänään, pitäskö huomenna? Tälläkin hetkellä munasarjassa tuntuu vähän samantyylinen kun menkat tulossa

Marsupilami sulla tulee ovis ajoissa tässä kierrossa niinku mullaki ja me molemmat plussataan parin viikon päästä eiks je ?:grin
Sopii mulle :grin

Mulla oli esikoisen aikana tosi mukava neuvola täti, mutta nyt todennäköisesti on eri kun ollaan eripaikka kunnalla. Se mun edelllinen ntäti teki hommia kummaskin paikassa, mutta enemän siellä edellisessä, joten tuskin on mulla sitten jos raskaaksi tuun. Mutten oo kuullut huonoa tämän kaupungin ntädistä:rolleyes:

Tiarella, nyt vaan peitot heilumaan, jospa vaikka nyt olisi otollinen aika tärpille :wink

Tilasin joitain nevöhööd testejä ja tänään sain niihin vähän väriäkin. Näkeekö kukaan muu? En tiedä ovatko nuo aivan susia..
Oireina vain liitoskivut ja tänään alavatsan vihlaisut, minkä takia päätin testatakin.

Liitteet

• 20160903_210645-3.jpg
    20160903_210645-3.jpg
    511.8 KB · Katsottu: 209
Jotain värisuttua kyllä näkyy :o

Mulla tosin viimesin kierto oli 23 mut normaali ollu 28, voihan olla että hakee sitä normaalia kiertoa jolloin ovis ois 7.9 seuraavan kerran

Mulla ehkä dpo 9 nyt. Eilen tein negan kun teki mieli ottaa kiinnittymispunkkua vähän useampi lasi :p No en ottanu ku kolme. :D
Eikä testi ollut roskiksessakaan muuttunut yhtään miksikään, vitivalkoinen.

Eilen tunsin ihan miedon vihlaisun alhaalla kohdussa. Ja kieltämättä tuntuu että tää kierto on taas ollut vähän erilainen; rinnat ei ole yhtään arat ja tosi hyvät kosteudet alapäässä koko ajan. Mutta eiköhän se tuhru sieltä ala tarkalleen keskiviikkona sitten.:oops:

Miitu näin unta että plussasit. Ootko testannu? ;)

Pahoittelut nuttykitty! Kerkiäähän se hyvin vielä muuttua :)

Ehkäpä onkin ovis, kun tänään tuli paksua limaa. Laskurin mukaan ovis olis vasta keskiviikkona o_O varmaan pitääs tilata ovis testejä :hilarious: ihan mielenkiinnosta, olis kiva tietää mitä kropassa tapahtuu :rolleyes:

Marsupilamille onnekasta ovista ;)
Nerihaa josko plussa sieltä tulisi! :)

Mua alkoi tänään harmittamaan todella paljon tää yrittäminen :( niin moni tuttu on raskaana uudestaan tai on saanut jo toisen vauvan, vaikka heillä onkin saman ikäinen esikoinen tai jopa nuorempi kuin itselläni :( olen todella onnellinen tietysti kaikkien heidän puolesta, mutta itsellä nousi hyvin surullisia ajatuksia pintaan. Viime keväinen keskenmeno oli todella kova paikka itselle ja nyt tuntuu, että ei meinaa onnistua millään. Olen aika varma, että tälläkään kerralla ei onnistanut. Pahoittelen omanapailua.

Menkat loppui perjantaina! Joten taas ollaan pelissä mukana :D :D

Voi omppoloinen. <3 Feel you. Meillä Esikoinen nyt tasan 2v 3kk ja paljon mammat 2014 saaneet toisia. Meillä on nyt vasta ollut haaveissa toinen! Kun eka ei Oo yhtää enää vauva! Silti tuntu pahalta kun samana päivänä kaveri, jolla hiukan vanhempi lapsi kun meillä ilmoitti olevansa raskaana ja Mulla oli itellä just alkanu menkat. Mutta ääh. Ei muiden Onni ole meiltä pois. Meillä tää menee näin eikä sillä ole mitää väliä miten muilla. Me ollaan näin onnellisia ja Superonnellisia jos meitä siunataan toisella <3

Omppoloinen voimia vaikeisiin tunteisiin ♡ mulla meno kkm jälkeen 14kiertoa ennenku esikoinen tärppäs ja kyllä siinä kerkes tunteet mennä vuoristorataa monesti.

Takaisin