Toinen haaveissa <3

5a018de0e34c329c92f410b13033feea
alkaa stressaamaan tämä kun haalea viiva vaan aina :mad:

Tiarella Sulla on menossa kp9? Sehän on vielä tosi aikaista. Vai onko sulla ruukannut tulla noin aikaisin ovis? Itselläni on aina ihan haaleaa viivaa ihan sinne saakka kunnes yhtäkkiä pärähtää tumma viiva eli ovisplussa, ja se tulee vasta joko ovista edeltävänä päivänä tai ovispäivänä.

Tiarella Sulla on menossa kp9? Sehän on vielä tosi aikaista. Vai onko sulla ruukannut tulla noin aikaisin ovis? Itselläni on aina ihan haaleaa viivaa ihan sinne saakka kunnes yhtäkkiä pärähtää tumma viiva eli ovisplussa, ja se tulee vasta joko ovista edeltävänä päivänä tai ovispäivänä.
juu on, käytän sovellusta ja siinä näkyy että ovis pitäs olla pian siks koitan löytää sen ja ainakin viimeks oli melko pian ovis menkoista noin 11-12 päivän jälkeen menkkojen alusta laskettuna.

Vuosi tulee nyt täyteen. Todettiin pco yksityisellä..kun kunnallinen piti normaalina että on helminauha 'kuvioo'. Onneks se selvisi ja sain apua...toinen toimii normaalisti onneksi. Masentaa ja ärsyttää. En ois voinu kuvitella että tää o näin vaikeeta.

Molllis mulla myös pco toisessa munasarjassa. Mullakin siis vaan toinen toimii normaalisti eli ovuloin vaan joka toinen kierto.. Mutta silti oon ollu kuudesti raskaana. Tosin keskenmenojaki on neljä. Tämä on mun kuudes raskaus ja myös viimeinen ja ihan tarpeeks ollu tässäkin jo huolia. Uusimpana nyt kolmatta päivää verinen vuoto joka runsastuu illasta. Kävin ultrassa juuri ja kaikki onneks kunnossa.

Ps. Meille tulee toinen poika. Vihdoin ja viimein suostu näyttää sukupuolensa

Mintukka ja tirriäinen 14+3 <3

Mintukka paljon olet joutunut kokemaan, mutta onneksi nyt toinen vauva tulossa ja kaikki hyvin <3

Mintukka, Onnea poikalupauksesta! :) Teillä on ollut vaikea taival, mutta nyt kaikki hyvin. ♡

Joo on ollu vaikeeta. Just päivittelin neuvolaan, että missä on se hehkee raskaus mistä aina puhutaan. Kieltämättä mulla nää raskaudet on ollu aivan kaameita ja neukkutätiki tuumas miten se on jännä että yhelle kasaantuu ne kaikki vaivat kerralla.
Nauroin sille jo, että ei siltä ainakaan työt lopu niin kauan ku oon raskaana. Nytki oli vaan kaks päivä välissä ku edellisen kerran kävin :D Onneks hän on sen verran ihana, että sano että saan "häiritä" häntä vaikka joka päivä, kunhan mulla on turvallinen olo odottaa eikä mun tartte pelätä. Saan kuullemma vaikka käydä ultrassa joka päivä jos siltä tuntuu.

Aivan loistavaa palvelua neukkutädiltä ja neuvolalta! ♡ Onkin sellainen asia missä ei pidä tinkiä. Toivotaan nyt ettei tarvitse kuitenkaan harvase päivä rampata. :wink

Mun täti on samanlainen ku mintukalla ♡ onni on hyvä neuvolatäti ku on hermoheikko odottaja/vanhempi.

On kyllä ihania neukkutätejä teillä! :) täällä neuvolatäti on niin oppikirjan mukainen ja kaavamainen että eipä siitä mitään irti saa, saman voi lukea thl:n sivuilta ku mitä hänen suustaan tulee...

Niemja ja mintukka onpa ihanaa :)
SeEnsimmäinen mulla kanssa sama juttu ja taipaa meidän terkka tietää vähemmän monista asioista kuin minä itse :O

Meidän oma neukkutäti on sellainen iloinen höppänä. Kyllä häneltä kokemusta löytyy asioista, mutta itse löysin paremmin tiedon kyllä aivan muualta. Nyt hän onkin vuorottelu vapaalla ja tilalla on nuori nainen joka ymmärrettävästi aika oppikirjojen mukaan menee ja myhäilee "Mm nii-i.." Mies sanoikin aina ennen että on NEUVOla, kun pohdin onko heidän sana laki (vain neuvovat) niin nyt on kuulemma NII-ola. (Nii...) :grin

Mintukka kiitos rohkaisusta! Tuntuu jo paremmalta :-) ihanaa että saatte kauan odottaman lapsenne.
Ehkä mekin toivottavasti :-) esikoinen kun oli niin helppo tapaus ettei tarvinnu edes yrittää niin tuntuu turhauttavalta kun nyt yrittänyt niin ei tulosta tule :-D

Kyllä te Molllis saatte jossain vaiheessa. Mun isällä on tapana sanoa, että jos jotain haluaa oikein kovasti niin sen myös saa. Tavalla tai toisella. :)
Meille tulossa nyt toinen. Esikoista yritettiin kauan, 4v. Tää tärppäs yllätykseksi jo yk2, olin varautunu taas lukuisiin keskenmenoihin ja muihin ongelmiin ennen kuin vsuva suvaitsisi saapua.

Ps. Tätä kirjittaessa tunsin toisen kerran pienen potkun <3

Kuulostaa kyllä hyvältä palvelulta toi neuvolan ultrat. Täällä 2v sitten oli aikamoista. Neuvolasta saanut edes lääkäriaikaa ja tk lääkärit oli pihalla. Lopulta meni joku 1500e yksityiselle. Sairaslomaa siis tk lääkäri kirjoitti yhden päivän vaikka olin tiputuksessa ollut pahoinvoinnista ja tulehduksia ei tutkittu ollenkaan. Onneksi kaikki meni lopulta hyvin vaikka epätoivo iski monta kertaa.

Täällä ei muuten mitään ihmeellistä. Viikon päästä näkee alkaako menkat vai ei. Olen todella yllättynyt jos tärppää koska ei päästy nyt hirveästi hommailee. Tosin esikoinen sai alkunsa senmoiselta kuukaudelta jossa harrastettiin seksiä vissiin kaksi kertaa :D edelliset kuukaudet oli todella yrittämällä yritetty.

Kaneli meilläki nyt oli yllätysplussa! Ovis oli to-pe yönä ja ma ja la oli seksiä, en uskonu mahdollisuuksiin siis ollenkaa mutta nyt 16+5 :)
Mutta nuo terveyspalvelut on kyllä sellaset mitkä pitäis olla kaikkialla samanlaiset. Valitettavasti ei niin oo :(

Mollis tuntuu olevan että jos esikoista on tehty kauan nii toinen tulee helpolla ja jos ensimmäinen on tullu helpolla nii toises kestää :D mutta toivotaan pikaista plussaa sinne!

Eilen tuntui käteen ihanat myllerrykset ku poitsu jumppas ♡

Koskas joku olis testaamas? Haluan päästä kyyläämään kuvia :D

Täällä viskattu muutamat loput pillerit roskikseen, mulle riitti nyt nää järkyttävät kivut mitä ne aiheuttaa munasarjoissa. Eli nyt vaan sitten odotellaan kauanko menee että kierto käynnistyy. Vähän meinaa jännittää Tsemppiä kaikille jotka kovasti kuumeilee <3 Ja onnea niille joilla jo tärppi on käynyt :)

Takaisin