Toinen haaveissa <3

Jaahas.. Täällä lähetään verenvuodon takia pikana neuvolaan ultraukseen..
Sanoinhan aamulla, että takaraivossa kolkuttaa, että kaikki ei hyvin mene.

Voi ei mintukka! Toivotaan että on harmitonta vuotoa..

Mä oon ihan outo kun kyttään kaikkia oireita vaikka mulla on nyt laastari käytössä. En haluis tätä käyttää mut maaliskuussa loppuu tän käyttö ja sit alkaa vauvan teko. Tilasin just 30 ovulaatio- ja raskaustestiä valmiiks hehe :D

Mintukka voi ei, toivotaan, että kyse ei ole mistään vakavasta <3 <3 <3

Mintukka, Toivottavasti kaikki hyvin ♡

No nyt kerkeän päivittelemään kuulumiseni tännekkin.
Eli vauvalla kaikki onneks hyvin, sydän sykkii ja liikuskeli aktiivisesti. Istukka ei vuoda, ei oo hematoomaa tms. Mitään selvää syytä ei löytyny, mutta neukkutäti sano että vois johtua rasituksesta. Eli nyt on siivoukset ja muut rasitukset kielletty, nostokieltokin tuli ja niin... seksiä ei saa harrastaa! Vähän vaikee olla vain nostamatta tuota esikoista kun ei kävele vielä ja yksin hänen kanssaan kotona kuitenkin olen. No sain sen verran luvan nostaa, mitta kaikki turha minkä voi delegoida toiselle niin pitää jättää pois. Eli toisin sanoen jos olis esikoinen kyseessä niin vuodelepoa. Supistaa kovin herkästi kun esikoista nostaa.

Voin kuullemma olla yhteydessä mua hoitavaan synnytyssairaalaan ja kysyä heidän mielipidettäänkin asiaan. Ja tietenkin jos vuoto runsastuu tai tulee kirkkaampaa ja hyytymät tai kivut lisääntyy niin heti soittoa neuvolaan. Ihana neukkutäti sano myös että jos huolettaa niin pääsen vaikka joka viikko ultraan jos vuoto jatkuu, soitan vaan hänelle niin ottaa akuutisti sisään.

Ps. Tätä kirjottaessa supistaa, tuntuu kovotuksena alamahalla ja selässä menkkajomona.

Hyvä et vauvalla näyttäis olevan kaikki hyvin! Vaikkakaan ei varmasti oo helppoa tuo lepäily... :Heartbigred

Hienoa että pienellä kaikki hyvin!♡ Toivottavasti ei tuu enää vuotoja ja supistukset rauhoittuu.
Mulla itselläkin on jo muutama harkkasupistus tuntunut, tai semmosia kovettumisia..
Oon itse vähän pelännyt tuota samaa tilannetta ja ottanut kanssa tosi rauhallisesti mun tuhruvuotojen jälkeen. Varsinkin kun se mulla selkeesti alkoi aina rasituksen jälkeen.
Nyt oon sentään jo uskaltanut imuroida ja tänään kävin lyhyellä kävelyllä, mutta silti varon, ettei vatsaan tulisi hirveesti painetta.

Hyvä mintukka että kaikki hyvin♡

Mullaki supistaa vähän väliä ja pitää rauhallisesti ottaa. Lepoa ei vielä tarvi koska ei oo vuotoja tai muutoksia kohdunsuulla. Ensviikkolla nlalääkäri joka tutkii taas kohdunsuun tilanteen. En vaan oo henkisesti valmis jäämään kotia.. Joten meen töis niin kauan ku vaan mahdollista ja toivon ettei supistukset pahene.

Hyvä että kaikki hyvin vauvalla ♡

Toivotaan että teillä kaikilla rauhoittuu supistelut eikä tuu mitään ylimääräisiä harmeja :/

Täällä ei supistelukipuja "kummempaa" kipua oo ollu, mitta verta tulee edelleen.
Huomenna soitan synnytyssairaalaan ja ilmotan verisestä vuodosta, ovat sitten ainakin tietosia ja jos haluuvat esim jotain kokeita tms ottaa.
Pissinäyte pitää huomenna viedä terkkariin. Pissitulehus saattaa tehhä verta myöskin.

Mintukka kannattaa olla synnytyssairaalaan yhteydessä, toivotaan, että kyse on ohimenevästä asiasta. Kovasti tsemppiä ja jaksamista <3

Tsemppiä mintukalle <3 Mä kävin esikoista odottaessa päivystyksessä ultrassa verenvuodon takia viikolla 16+? mutta mulla oli "vaan" istukka joka vuoti. Kyllä sekin silloin vähän pelästytti. Toivottavasti vuoto loppuu ja saat rauhassa viettää loppuraskauden

Takaisin