Toinen haaveissa <3

Janniliini, joo on ollu tosi lyhyt luteaalivaihe ja luulen että nytkin on ovis ollut aika myöhään koska plussa tuli vasta kun menkat oli 6 päivää myöhässä. Eli oiskohan ollu niin että kierto olis venyny jos ei olis tärpänny.

Esikko toivottavasti selviäisi jotain!
Täällä menkkajomot alkoi ja epäilen vuotojen alkavan huomenna tai ylihuomenna viimeistään :( harmittaa :(

Omppoloinen, älä vielä menetä toivoas!

Mitä veikkaatte, hoksasko mun äiti että yritetään toista kun sanoin "tekis kyllä jo mieli lopettaa pojan imetys että sais rinnat vähän lomaa" .
Eihän tosta "loma"-sanasta voi päätellä mitään, jos ei ole samallainen kuin minä joka takertuu joka sanaan? :hilarious: ja jos kukaan ei ymmärtänyt miten toi loma liittyi mitenkään niin -eivät rinnat jää eläkkeelle :wink vaan hommia on toivotavasti tulevaisuudessa :rolleyes:

Hieno viiva daamos! :)

M@u jospa se plussa sieltä vielä ois tulossa! Peukut pystyssä! :)

Mashnu toivotaan että tuntemukset ois vääriä ja menkat jättäiskin tulematta!

Ökkis no ohoh mikäs niissä testeissä on :O Mitkä testit sulla on käytössä? Oiskohan jotenkin viallisia. Jospa se ovis ois kuitenkin tullut!

MiisaS toivotaan että sullakin ois väärät tuntemukset eikä kyseessä oiskaan menkkojen tulo!

Esikko1 tsemppiä tähän kiertoon ja lääkärikäyntiin!

Omppoloinen älä vielä luovuta! Niin kauan on toivoa kunnes vuoto alkaa. Toivottavasti ei ala! :)

Marsupilami kyllä minä hoksaisin :D :D Mutta oon samanlainen joka sanaan tarttuja ja mieleenpainaja. :P

Täällä kp33 ja ehkä dpo7. Jos sunnuntaina testais ekan kerran ellei menkat ala ennen.

Omppoloinen voi kökkö :( toivotaan silti parasta ♡

Marsupilami meillä ei äitee olis hoksannu ku ei meinannu millää saada jakeluunsa edes vauvauutista ultrakuvasta huolimatta ja paidasta sitä ennen :D

Esikolle tsempit ja toivottavasti lääkäristä tulis selvyyttä ja apua!

Heppunen toivotaan tuplaviivoja sunnuntaina ;)

Täälä töis olis taas auennu kaks vakipaikkaa ja empä taaskaa voi hakea :( ärsyttävää. No, joskos se opiskelupaikka olis sitte ku mammaloma loppuu nii ei tarttis ressata töitä. Nyt 14+1, yllättävän hyvä olo ja maha ei onneks oo juuri viä kasvanu ku vaan omaan silmään!

No niin! Loppukierron jännäily voi alkaa. Eilen sain oviksen tikkuun ja tänään tunsinkin kun irtosi. Tallettelut viimeksi eilen illalla joten asemissa pitäs siimahännät olla :wink Ja ananaskin on ostettu!

Nyt ne tähdet kohdilleen kiitos!

Neita kp 17 /30 - dpo 0 -yk 8

Miksei niemja voi hakea vakipaikkaa? :(
Heppunen joo ei pidä luovuttaa, ennen kuin uusi kierto varmasti alkaa, mutta kuitenkin harmitus nostaa aina päätään.

Muokattu viimeksi:
Mä aattelin että se ku oon jo määräaikanen nii vaikuttais. Mutta ehkä käyn pomolle viä juttelees asiasta!

Niemja minkä takia sun soppari on määräaikainen? Jos siinä lukee tyyliin kiireapulainen niin sulle ois käytännössä pakko jopa tarjota vakipaikkaa kun semmonen on tarjolla! Kannattaa soittaa oman alan liittoon ja kysäistä mielipide :)

Olin äitiysaikana nollasopparilla ja nyt ku loma loppui nii pomo kysy millasen sopparin haluan ja anto vaihtoehdot mitä sillon oli tarjolla, eli määräaikanen kevääseen, loppuvuoteen tai 2kk pätkis toistaseksi voimassa oleva. Raskauden takia otin loppuvuoteen kestävän sopparin. Ja nyt on sitte tullu hakuun 2 vakituista paikkaa ku yks työntekijä lähtee pois ja yks muuten, toinen paikka ei oo vielä edes mollin sivuilla ku selvis vasta toissapäivänä.

Tänne pärähti kp1. Ihan just laitan hanskat naulaan ja lopetetaan koko lapsenteko ja tyydytään tohon yhteen. Mitään iltatähtiä mä en halua.

Hei

Ilmottaudun mukaan. Meillä 1v7kk esikoinen kotona ja nyt viime kuussa annettiin luvan että seuraava saisi tulla. Ajatuksena ettei enempää mietitä asiaa vaan tulee kun on tullakseen. Ei tuommoinen ajattelutapa tepsinyt enää ovulaationaikana minulla ainakaan. Pieni pettymys sieltä tuli sunnuntaina kun kp 1 lähti käyntiin.

Itse olen 28 vuotias ja olen vielä pojan kanssa kotona. Tammikuussa olisi tarkoitus palata töihin (työpaikasta ei vielä tietoa). Olemme myös hulluja koska mahdollisesti ensi vuonna alkaa talon laajennus :D

Tsemppiä kaikille.

Voi ei Mashnu :( ei laiteta hanskoja tiskiin, vaikka siltä tuntuukin <3

Mashnu pahoittelut menkoista ja ymmärrän nuo tunteet. Itellä kun viime menkat alko niin tuli olo että en jaksa, luovutan. Mutta tässä vielä kumminkin yritän. Voimia hirveesti sulle ja anna/salli kaikkien tunteiden tulla. ❤
Kaneli tervetuloa joukkoon tummaan. :D
Heppunen mulla on ClerVi merkkisiä testejä. Tänään tein testin niin tuli jopa 2 viivaa. Oiskohan ovis tulossa nyt vasta. O.o Menkat pitäis alkaa 27. päivä.

Niemja mua kummastuttaa nuo sopparivaihtoehdot, eikös toistaiseksi voimassa oleva oo vakituinen soppari? Ei kai sellaseen voi laittaa aikamäärettä (tuo 2kk pätkissä) sillä silloinhan se on ihan vaan määräaikanen soppari :o ja määräaikasen sopparin voi vaihtaa vakituiseen vaikka heti, kannattaa hakea vakipaikkaa ehdottomasti! Tässä Suomen tilanteessa työpaikat on kiven alla muutenkin :cool:

Pahoittelut kaikille joille täti on tullut kylään. Täällä on kyllä ihana tukiverkosto ja kovasti jaksetaan tsempata! ♡ Ja välillä käy niin että juuri kun sen toivon menettää ja ne hanskatkin laitetaan tiskiin niin se tärppi käykin, ihan silloin kun vähiten sitä osaa odottaa. Toivon kaikille plussia! :)

Ökkis, Katselin kanssa niitä ClearVi testejä. Olivat todella edullisia. Ovatko olleet hyviä mielestäsi?

Kertokaas vielä miten meni dpot, eli lasketaanko se niin että plussa päivä on dpo -1? Entä se päivä jos/kun tuntee munasolun irronneen onko sillä merkitystä vai lasketaanko tuosta ovisplussasta? Heräsin tässä että oonko aina laskenut väärin. :eek:

Dpo0 on ovispäivä :) munmielestä..

Tervetuloa Kaneli!

Mashnu pahoittelut ♡ ymmärrän hyvin tuon iltatähtipointin. Meillä kans olis yhteen jääny jos ei olis tärpänny ennenku esikoinen on 4.

Ökkis ei muutaku hyödyntämään ;)

Kysyin esimieheltä paikan hakemisesta ja hän sanoi että voin hakea mutta talon tuntien tuskin palkkaa :( hän mielellään mut palkkais ku oon kuulemma hyvä työntekijä mutta talon ajatus on eri.. No, pistän joka tapaukses hakemuksen menemään, empä häviäkkää siitä mitää! Ja esimies vitsaili että pakkoko mun ku on lapsia tehtailla ku menee hyvä työmies sivu suun :D mutta oli ihana kuulla että on hyvä työntekijä! Liian harvoin esimiehet kyllä kehuu, meillä on ihan huippu.
Ja joo, tuo 2kk toistaseks voimassa oleva nii sitä jatkoa tarkastellaan aina 2kk jaksois.. En kans ymmärrä sitä toisaalta. Mutta sen paikan tekijä hakee kans pitempää vakkaria.

Takaisin