Toinen haaveissa <3

Daamos joo, tämä sama fiilis on ollut muutaman kerran aiemminkin tässä 9kk aikana :D pari kertaa pettynyt kovasti. Katsotaan nyt :D

Onpas Maulla kinkkinen tilanne. Uskon kyllä että houkuttaa testata jo!:grin Millos viimeks teit testin?

Täällä tosiaan eilen lähes ovisplussa mutta kipuja ei oo viel tullut.. Limailu jatkuu kolmatta päivää ja eilen taas talleteltu. Oiskohan se ovis omlut eilen illalla/nyt tänään kun joku puhuikin siitä että oviksen aikaan tuntuu että kroppa "imasee" kaiken sisäänsä. Yleensä nimittäin tallettelun jälkeen valuu mömmöt pitkin reisiä ja pitää äkkiä juosta pesulle ja nyt eilen ei mitään :wideyed:
joku puhuikin tästä ilmiöstä joskus?

Mä kans tilasin niitä herkkiä testejä raskauskeijulta. Jos on tullu tänään ni ehkä pakko testata huomenna aamulla mut jos ei ni sit lauantaina aamusta. Paitsi tietysti jos vuoto alkaa ennen sitä. Kauheeta tällänen ku ei tiiä :D

Kauheeta ku alkaa olemaan jos jonkinlaista oiretta. en muistanu et tää kuumeilu on tämmöstä. :D

daamos, Jännät paikat käsillä! :nailbiting:

Pepe, Oliko sulla oletettu ovis koska tai että pääsisitköhän testailemaan ovatko oireet sitä itseään? :)

Meillä kai siinä mielessä sama tilanne ettei sullakaan vielä oo kierto käynnistynyt(kö)? Tuntuu turhauttavalta yrittää, vaikka se ovulaation mahdollisuus onkin, mutta saa tarkkailla tuplasti enemmän kroppaa. Ovisoireita oon ollut bongaavinani muutamana kuukautena ja testikin on antanut selvää plussaa oletetun oviksen aikoihin eli selkeästi jotain yritystä on, mutta eipä näy silti plussaa eikä liioin menkkojakaan. :shifty:

Miitu kuvittelin sen olevan 25-26.7, mut tosiaan synnytyksen jälkeen ei menkkoja vieläkään näkynyt :D tollon oli ovisoireita..

• Tykkään
Reaktiot: M@u
Mun 1% raskauden mahdollisuus alkaa (mielikuvitus)oireilla :D nännit on hellänä ollu tänään ni oon niitä analysoinu puristelemalla :hilarious: muistaakseni nännit oli viime kierrossaki hellänä oviksen jälkeen - sitäpaitsi ekassa raskaudessa oli nimenomaan TISSIT kipeet eikä vaan nännit. Kuin voi ihminen toivoa näin paljon raskautta vaikka ukko on sitä niin paljon vastaan:oops: muutenki ihan liian aikasta, nyt viis olla jotain dpo 5 tai 6.. pöliä minä:grin

Pepe, Mulla myöskin oletettu ovis oli 26-27.7, vaan odottelin menkkoja tässä alkavaksi eikä oo näkynyt. Sen sijaan ovistesti antoi taas muutama päivä sitten plussaa, pieni ajatus oli että josko ovistesti olisikin näyttänyt mahdollisen raskauden vaan eipä mulla oo ollenkaan sellainen olo ja raskaustestikin nega.. Yritys jatkukoon! :grin

Tänään käytiin esikoisen 1,5-vuotisneuvolassa. Kyllä siinä kaiholla kattelin sitä viereistä rappua missä äitiysneuvola sijaitsee, että jos vielä kerran sinne asiakkaaksi pääsis... :oops:

• Tykkään
Reaktiot: M@u
Testit tuli ja olihan se pakko heti tehä yks... Ei siitä oikeen ottanu selvää että näkykö siinä viivanpaikka vai joku tosi hailakka haamu

Onpa ärsyttävää ku ei saa lisättyä kuvaa kun on muka liian iso tiedosto. Kyllä siihen joku hailakka viiva tuli. Vähän kyllä epäilyttää kun nyt on kuitenkin kp 38/29 niin miten voi tulla vaan haalea viiva. Toki en tiedä milloin on ollut ovis kun tikut loppu kesken eikö mitään tuntemuksiakaan ollut. Kai se täytyy vaan seurailla että lähteekö viiva vahvistumaan

Daamos, jos sulla on noin paljon menkat myöhässä niin kannattaisko jo käydä terveysasemalla josko ne verikokeella tarkistais ootko raskaana? Mulla ne tarkisti kerran ku olin röntgeniin menossa ku vaan sanoin että en oo varma oonko raskaana ja sillo en ollu ite ees vielä testannu.

Daamos leikkaa sitä kuvaa vähän pienemmäksi tai lähetä se itselles whats appissa ja lähetä sit se kuva sieltä whats appista tänne niin se ei oo enää liian iso! :D Halutaan tihrustaa! Ja jos sulla on vaan ollut myöhäinen ovis?

Mulla sanoi samaa että liian iso muka, kun koitin kerran tänne laitella mutta riittää kun vähän rajaa kuvaa. :) Viivalle vahvistumisia!

Takaisin