Toinen haaveissa <3

Angii, Hienosti ainenkin hyödynnetty mahdollinen ovis! :wink Meilläkin näin, joten päästäänköhän samaan aikaan jännäilemään.

Niemja, Käyn aika säännöllisesti marraskuun 2015 ryhmässä, salaisessa ryhmässä on kyllä ihan äksöniäkin, mutta marraskuisten ryhmä muuten on aivan kuollut.

Tää on kyllä todella aktiivinen ja kiva niin! :)

Ei toi maaliskuu 2017 ryhmäkää kovin aktiivinen oo. Ainakaan mitä ite käyn välillä lukemassa..

Mä oon olku vähän täällä taustalla ku ei oo oikeen ollu asiaa. Tai siis voin kyllä todella hyvin ja raskaus toivottavasti etenee normaalisti. Pahaolo ei oo vieläkään ja väsymys on poistunu. Esikoinen oppi konttaa niin kauheeta kyytiä, että saa juosta koko ajan perässä :D Nyt alkanu nousee tukea vasten ja nouseeki jo tosi hienosti ite. Vähän pyllähtelee vielä, mutta siitä oppii koko ajan. Tää alkaa varmaan kohta kävellä :D

Niin ja oli mulla oikeestaki asiaa :D Huomenna niskaturvotus ultra 160 kilsan päässä. Onneks mun äiti lupas poikaa kattoo sen ajan ku ollaan siellä :) 10.40 on jo aika ja puol kasilta pitää lähtee jo ajelee. Huhuh..

Mintukka, Minkä ikäinen esikoisesi onkaan? On varmasti tullut esille täällä, mutta en muista tähän hätään. Voi kuinka jännittää! Kerrothan sitten ultrakuulumiset, että kuinka siellä voidaan. :)

Mintukalla huomenna jännä päivä!

Meillä ei kontata, peppukiitoa mennään hieman silloin kun huvittaa:grin katoin just että isänsä ollut 1v1kk kun alkanut lähes samaan aikaan konttaamaan, nousemaan tukeavasten ja kävelemään tuettuna. Meidän neiti taitaa tähdätä samaan aikahaarukkaan :joyful:

Miitu esikoinen on nyt 7kk. Tulen kertomaan, toivottavasti kaikki olis kunnossa ja kerrottava olisi hyvää :)

Lapset kehittyy eri tahtia. Meillä tuntuu olevan aika kiireinen tapaus. Ei oo tarvinnu treenata pojan kanssa. Toisaalta helpottaahan se jos ite jo kävelee kun tää toinen syntyy, mut toisaalta missä mun poikavauva on! :D

Okei miitu, sillon ku mä kävin kurkkiis nii hiljaselta vaikutti :D mutta ehkä en hoksannu keskustelualotuksia nii kattella.

Mintukka meillä noustiin jo 6kk seisomaan tukea vasten ja käveltiin tuen kans ja aattelin kans että ajois kävelee nii pian 10kk eikä puhettakaa että ilman tukea seisois tai kävelis, ei siis vaan halua :D pysyy kyllä seisomas jos laittaa ja yhdestä kädestä kiinni pitäen kävelee mutta ei mitää haluja itekseen niitä tehdä.

Niemja jos malttaiskin vielä hetken niin ei olis sit niin päätöntä se meno. Ite "pelkään" sitä, että jos alkaa kovin aikaseen kävelee niin kolisee paikat ihan älyttömästi. Jos malttais, että ikää tulee lisää niin olis tullu jo jonkinlaista itsesuojeluvaistooki :D

Meillä ei aluksi tosiaan ku oppi kiipiään ollu mitää järkiä tuon pojan pääs. Nyt on edes vähä jo :D mutta oon kans ihan tyytyväänen että ei vielä kävele ku kontatenki tehdään nii paljo jo pahaa..

Tänään oli neuvola ja täti on kyllä ihana. Pääsen ihan niin usein ku haluan ja pienellä varotusajalla ultrattavaksi jos siltä tuntuu ♡ nytki kaikki oli puhpallerolla hyvin, sielä se loikoilo ketarat ojollaan :D

Meilläkin on meno ollut aika päätöntä, mutta onneksi jo hitusen osaa varoa poikanen ja huomattavasti paremmin hallitsee kehoaan.

Niemja, Voi miten ihanaa että pääset ultraan jos yhtään mietityttää, onhan se helpottavaa. :) Onko sulla jotain syytä miksi seuraisivat tiheämpää vai vain niin huippu palvelu? :wink

Huippu palvelu :) esikoisen aikana olin ihan hysteerinen kohtukuoleman suhteen ja kävin pelkopolilla ja terkka tietää tän nii nyt se sano että voin aina mennä sinne ultrattavaks jos siltä tuntuu :) viimekski mulla oli tihennetyt neuvolakäynnit pelon takia.

Niemja, Loistava juttu! :) Nimittäin eipä se stressikään tee kovin hyvää ja kuitenkin mieltä rauhoittaa nähdä että pikkuisella kaikki hyvin.

Mullakin ultrattiin suht usein perätilan takia esikoisesta, oli ihana aina nähdä. ♡

En oo pitkää aikaa kirjoittanut...alkaa turhauttaa niin että varasi ajan yksityiselle gynekologille...mun menkat ja vuodot on ihan sekasin enkä tiedä miksi..toivottavasti saan ens viikolla selvyyden ja lääkkeitä jos se sen vaatii. Haluaisin jo nii kovasti sen pikku kakkosen syliin. :-(

Voi ei Molllis! :( Toivotaan että kierto lähtis siitä oikein taas toimimaan <3

Mintukalle tsemppiä ultraan :)

Onpa kiva et neuvolassa pääsee ultrattavaks noin usein! Mä en kyllä päässyt esikoisen aikaan kuin ne pakolliset vaan.. tänään kyllä just mietin, et haluan jo hyvissä ajoin mahdollisesta seuraavasta tietää onko se laskeutunut ja jos ei, niin miksei. Et onko lantio ahdas tms, esikollakin kuitenkin pipo oli 37,5cm syntyessä..

Kylläpäs monella pitää kiirettä niiden pienten kanssa! Meidän 10kk on vasta nyt oppinut konttaamaan ja välillä nousee jo seisomaan tukea vasten, tosin vielä on kovin horjuvaa menoa. Vessaanhan tuo on pakko ottaa mukaan ja siellä hirvittää ettei lyö päätä kaakelilattiaan :/ puulattia sentään vähän pehmeämpi.

Meillä on nevolassa vaan ikivanha vempele jolla kuunnellaan sydänääniä. Esikoisesta kävin kyllä neljä "ylimääräistä" ultraa. Alkuraskaudessa kovien kipujen takia, rv16 veren vuodon takia, jossaki välissä oli kontrolli etisen istukan takia (oli sitten onneksi siirtynyt jo pois kohdunkaulan päältä) ja sitte vielä lopussa lapsiveden määrän kontrollissa kun sitä oli vähänlaisesti.

Meillä on pää kolhuja täynnä, oon ihmetellykki miten ei oo mitää isompaa viä tapahtunu! Onneks siis ei oo. Mutta jos portaiden portti on auki ja silmä välttää nii poika on alle minuutis jo melkeik yläkerras asti :confused: on vähä turhan nopia.

Ja joo, täälä on mun terkkatäti ainut joka neuvolas ultraa. Että säkä kävi ku sen sain. Ja toisis paikois, esim mun kotikunnalla, ultrataan melkein joka kerta, mutta useis ei.

Mollis toivotaan että saat apua gyneltä ♡

Toivottavasti Mollis saa apua gyneltä! :)
Tosi kiva, jos pääsee ultraan halutessaan. Täällä sellaista mahdollisuutta ei ole. Täytyy vaan yrittää kärvistellä pakollisiin ultriin :D
Mulla on jostain syystä eilen ja tänään ollut fiilis, että oon varmaan raskaana :O sama fiilis on ollu joskus ennenkin, vaikka en ollutkaan :D nyt ei saa liikaa intoilla.. Huh. Testaus varmaankin viikon päästä viikonloppuna. Kp19 tänään.

omppoloinen, Iik miten jännää! Toivotaan että pitää paikkaansa siun fiilikset. :wink

Toivottavasti Molllis saat apuja gyneltä ja kierron tasaantumaa :)

Omppoloinen mulla oli kans yhessä välissä sellanen fiilis että oon ihan varmasti raskaana mut negojen myötä se on hävinny vaikka vuotoa ei vieläkään näy. On vaan tullu muutaman kerran epämäärästä tuhrua joka on kestäny 1-3 päivää

Niin hirveesti tullu juttua ettei perässä pysy :D

Mulla on niin raskaana oleva olo ja kaikki samat oireet kun esikoisesta.. Pinnakin on hirmu lyhyt ja kireellä.. :D
Kolme kertaa nega testattu... Mutta tänään tosin vasta kp23/29.

Nää vuodot sekottaa mun pään... En tiiä oikein mitkä on olleet menkat.. Tai mitä vuotoja sit onkaan...
Kp1-7 oli luultavasti nyt sitten ne menkat... Ovislimat heti sen jälkeen.. Kp16 alkoi joku vuoto.. Ja loppui kp22.
Ei ymmärrä :D ehkä mä nyt en testaa kun vasta ens tiistaina ? vai pitäskö? XD just tuli kirjekuorellinen noita herkkiä raskauskeijun testejä :S

Takaisin