Toinen haaveissa <3

Nii joo ja mäki tilasin raskauskeijulta aiemmin ja sillon meni pari päivää, tuli ihan hyvin :) voisko olla kesäkiireitä ja ku vielä alennuksetki ;)

Olen osittain heittänyt toivon jo tämän kierron suhteen mutta ihmettelen silti vähän kummia olotiloja tänään ja eilen. Aamulla etova olo ja eilen join yhden siiderin ja aamulla krapulaoireet. Mahassa muljahtelee viime kierron tapaan mutta rinnat on normaalit. Pms oireitakin on pitkästä aikaa. Viikon sisään selvinnee. Hölmö mieli vaan elättelee pientäkin toivoa.

Neita kp 25/29? Dpo?

Pahoittelut omppoloinen! Toivotaan että tästä kierrosta tärppää :)

Totta kyllä Rille, kyllähän voi käydä kerrankin hyvä tuuri :) Peukkuja sinne!

Neita vielä on toivoa! Mä pidän sullekin peukkuja :)

Neita pidetään vielä sinnekkin peukkuja! Onpa meillä monella nyt samoihin aikoihin piinaviikot päättymässä :shy:

Pahoittelut omppoloiselle tädistä ja toivotaan parempaa tulevaa kiertoa!

Ja muilla on jännät paikat, toivotaan että paljo plussia tulis pian!

Täälä pahoinvointi on ihan jatkuvaa, alkaa jo vähä mennä hermoki ku ei pysty mitää syödä ku heti tulee huono olo. Ja hyvis ruokapaikois ollaan oltu. No, ehkä kaikki siis on hyvin.
Niemja & puhpallero 10+3 ♡

Menkkoja ei näy, nyt kp 30/28-30. Tein illalls testin, nega. Ei edes haamun haamua tai viivanpaikkaa. No, jos ei aamuun mennessä oo alkanu menkat niin teen viel aamupissasta toisen.. :banghead:

Oijoi angii onpa piinaavaa!
Niemja tsemppiä ultraan! Se eka ultra on jotenkin taianomainen kun eka kertaa näkee toisen :Heartred kävinkin tänään vähän lukemassa teidän plussanneiden kuulumisia, toivottavasti täältä tulvahtaa pian sinne lisää porukkaa! ;)

Onpas niemjalla jo kivasti viikkoja :happy: tsemppiä pahoinvointiin! Itseä vähän pelottaa jos tulee kauhea pahoinvointi, että miten sitten pystyy esikoista hoitaan ja kakka vaiöpoja vaihtaan :depressed:
Esikoista odottaessa ei mitenkään kauheaa ollut se pahoinvointi, ei tarvinnut kertaakaan laatata.

Mä oon miettiny ihan samaa.. Mä laattasin vkot 6-17 joka päivä vähintään kerran... Mitähän tästä tulee vielä jos oon raskaana :wideyed:

Marsupilami mulla kans pelottaa! Mulla oli eka trimesteri tosi koetteleva. Ei mulla esikon vaipat niinkään pelota itellä eikä oikeastaan hirvitä se huonon olon määräkään vaan enemmänkin töissä käynti, kun itse en voi yhtäkkiä tilanteen vastiessa poistuakkaan aina vessaan :D aiemmin oli hyvä kun toimenkuva oli vähän eri.

Angii todella ärsyttävää, tulis nyt tosiaan jompikumpi edes!

Rille niinhän se on, innolla odotan! Se tekee kaikesta konkreettisempaa. :)

Joo ei tuo esikko helpota tätä oloa, oksentaa ei oo tarvinnu ku kerran mutta kyllä tämä huono olo vetää voimattomaksi. Syödä pitäis koko ajan mutta mikää ei maistu ja toisaalta taas ku syö tulee pahee olo. Oravanpyörä.. Mutta ehkä se tästä, esikoisen aikaan tais helpottaa joskus rv14-16 tai jotaki.. Työt jännittää kans miten sielä jaksan olla!

Täällä ei vieläkään näy menkkoja. Ei edes tunnu et ne ois alkamassakaan kp 33/28. Jännittää. Maha tuntuu turvonneelta ja tupakka pistää yökkimään (yököttänyt jo 2-3viikon ajan). Muita oireita ei ole.. tiistaina testaamaan jos ei vielä silloinkaan menkat ole alkanu

Tsemppiä niemja olojen kanssa! :)

Jännää Kyfi! Toivotaan plussaa :)

Täällä kp29 ja nega testattu. Oviksesta ei tietoa. En vaan tajua tätä jatkuvaa nälkää! Kynsinauhoihinkin ilmestyi pitkästä pitkästä aikaa tikkuja ihan yhtäkkiä, naama rasvottuu ja joku finnikin tullu otsaan :confused: Samoin tuntuu nyt et on naama niin turvonnut ettei edes näe mitään. Voihan nää tietty olla menkkojakin edeltäviä oireita, kuka tietää :rolleyes:

Helmiina nyt peitto heilumaan, ja plussa tuulia! :) Minä en ookkaan vielä ovista pongannu tikuilla mutta luulen että kierto ois ehkä palautunu. :grin Kyfi no niinpä niin, meillä sama homma vaikka onkin vasta kp 22 ettei ehkä pitäskään testata, en vaan malta itte yhtään oottaa! :hilarious:

Takaisin