Toinen haaveissa <3

Jännää Katruska! :D

Rille, toivotaan että se turvotus ois oire ;) Ihanan rennosti oot pystynyt ottamaan tän kierron. :)

Millaiset menkat teillä muuten oli kun oli ekat synnytyksen jälkeen? Nimimerkillä oon vuotanut jo kuusi päivää ja loppua ei näy.... Alkais riittämään! :D

Voi Heppunen oispa! :) mulla menkat muuttu tosiaa kivuliaiksi, lyhenivät muutamaan päivään mutta vuoto oli TODELLA runsasta!

Rillellä jännät paikat! :)
Mulla ekat menkat synnytyksen jälkeen taisi olla ihan normaalit, mutta seuraavat olikin sitten paljon reippaammat!
Tänään illan aikana mulla on kipeytyny rinnat, ensin vasen ja nyt myös oikea. Rintoja tuntuu vähän myös kihelmöivän :O voi olla ihan lihasperäistäkin, kun painavia ostoksia joutunut tänään kantamaan. Mutta mielikuvitus lähtee heti laukkamaan :D lisäksi ahmiminen jatkuu :O jännä viikonloppu ja alkuviikko tulossa, jos oireet lisääntyy.

Mulla oli ihan normaali menkat synnytyksen jälkeen, vähemmän oli hyytymiä mutta muuten niin kuin aina ennenkin.

Mulla on ollut tänään maha sekaisin (jännitänköhän niin paljon että oonkohan raskaana :D)
Ja vetistä valkovuotoa o_O nyt alkaa jo tuntua siltä että ihmettelen todella suuresti jos en ole raskaana :eek:

Täällä yks kuumeilija ilmottautuu mukaan! Näitä juttuja olen täältä kyllä lueskellut jo jonkin aikaa :) meillä esikoinen täyttää syksyllä 2 vuotta ja pari kuukautta sitten päätettiin, että toinen saa tulla. Ajattelin, että oikein yrittämällä ei rueta tekemään, että tulee sitten kun tulee..mutta mutta, kummasti nää jutut pyörii päässä päivittäin :hilarious:

Nyt on kamalan malttamaton olo, kun jotenkin tuntuu että ois tärpänny, mutta tiedä sitten…. :grin ens viikolla pääsee sit testailemaan, vaikka mieli tekisi jo nyt! Mutta ihanaa ettei tarvitse kuumeilla yksin :rolleyes:

Tänään mulle kävi niin että olin yhdeltä tyypiltä ostanut pojalle vaatteita ja lupas postittaa, no tänään sitten soitti että oli mennyt paketit sekaisin ja mulle on tulossa tytön vaatteita! :D muutenkin tuntuu että jos raskaana olen niin tyttö tulee niin tulkoot sitten niitä tytön vaatteita :rolleyes:

Iik, kun lukee noita teidän menkkoja synnytyksen jälkeen, mitähän on odotettavissa. :nailbiting: Tosin, ehkä ei huonompaan suuntaan voi ainenkaan mennä kun vuotanu aina vähintään sen 7 päivää. :meh:

Marsupilami, Aatteleppas jos tuo oli nyt jokin enne! Odotat tyttöä. (Vielä tietämättäsi) :winkMulla on tapana aina ajatella että asioilla on jokin tietty tarkoitus tai enteilis jotain hihii. :rolleyes:

Omppoloisella ja Marsupilamilla on kyllä lupaavan kuuloista oiretta :rolleyes:
Jospa me päästäis samaan plussanneiden ryhmään!:)

Mulla ei mitään tuntemuksia rinnoissa mutta ei ollut esikoisestakaan kun vasta joskus viikolta 7 alkaen kipeytyivät. Muutenkin kuulun siihen porukkaan jolla ei oo mitään tuntemuksia koskaan esim. Ennen menkkoja rinnoissa. Samat rinnat kesät talvet :grin onko muita kellä ois näin?
Oon ite miettiny johtuko mun imetyksen epäonnistuminen siitäkin että jos mun rinnat ei vaan toimi niinkuin pitäis..

Mulla on pysyny menkat aikalailla samanlaisina kuin ennen raskautta. Helkkarin kipeät, mutta vuotaa kaikki 3 päivää ja yhden päivän tulee tuhrua. Ei ole edes runsaat :D

Täällä on menossa kp13 eikä oviksesta ole tietoakaan :/ tässä kierrossa oli mukana clomit, joten jännityksellä odotan tuleeko ovista vieläkään.

Angii, täällä on yks kans jolla ei koskaan oo ollu mitään tuntemuksia rinnoissa, ei ennen menkkoja, ei jälkeen eikä ees raskaana ollessa. Samat lollot täälläki kesät talvet :D En ainakaan usko että imetyksen epäonnistuminen on siittä ollu kiinni, meilläkään se ei kyllä onnistunu esikoisen kanssa mutta se johtu kyllä ihan muista syistä. :grin

Niin ja elkää ihmetelkö ku mää täältä välillä huutelen ja tykkäilen ku mää oon ollu vielä enemmän taustalla ku yritys aloitetaan vasta ens kuussa ku on saatu hääjutut yms poies alta :wink

Angii, miula ei oo rinnoissa muutoksia/tuntemuksia. Ei ennen menkkoja eikä raskausaikanakaan. Ainoastaan rinnat kipeät sali treenin jälkeen jos rinta treenin tehny. :D

Täällähän on moni jännän äärellä! Toivotaan parasta. :)

Joo en mäkään usko että pelkästään voi syy olla tuossa imetyksen epäonnistumiseen mutta meillä siis oli ongelma että ei vaivan paino nousdu tarpeeks vaikka kuinka imetin ja pumppasin ja imetin :confused: lopulta jouduttiin lisämaidoille ja sille tielle jäätiin, vauva tykästyi pulloon ja alko vieroksua rintaa. Olihan meillä toki aika rankka synnytys takana ja hirveä ressi tietty siitä msidontulosta elivarmasti monen asian summa. Toivon vaan niin että jos toinen lapsi saadaan niin imetys onnistuis! :rolleyes:

Tuntuu vaan että suunnilleen kaikilla on tuntemuksia rinnoissa kierron eri vaiheissa mutta kiva kuulla etten oo ainoa kellä ei oo :grin

Angii meillä epäonnistu myös imetys, mutta meillä myös epäonnistu pullo... Vauvalla oli hengitysvaikeuksia nenän kautta ja kun tissillä ollessa pitäis saada hengitettyä muutenkin kun koko aja irrottaa otetta, että saa henkee suun kautta, kuten myös pullolla. Saatiin kuitenkin tappelulla maitoo pullosta menemään.. Mä toivoisin kans, että tän toisen kans onnistuis imetys... Mua ärsytti silloin eniten kysymykset "miks et imetä?!".. Varmaan suuriosa luuli, että en halua tissien menevän pilalle ja yritäppä siinä sitten kertoo, et siks ku pikkukaveri voi sitä imee.. Tunsin jo tarpeeksi siitä pahaaoloo ja sit kyseltiin tollasta. Niin ja usein ihmettelivät vielä sitä, että pumppasin mut en imettäny... Ärsyttäviä sellaset. Olisin tehny mitä vaan, että imetys olis onnistunu.

Mulla ei myöskään koskaan ole ollut rinnoissa mitään muutoksia, ei edes esikoista odottaessa (ja imetys on onnistunut). Mutta nyt ovat turvonneet o_O

Takaisin