Toinen haaveissa <3

En itsekään usko että hiiva vaikuttaisi ovikseen. Kun kokonaisuutta mietin niin painonpudotus, omega7 kuuri ja stressittömyys ehkä vaikuttaa kierron pitenemiseen. Pakko kai uskoa että munasolu irtosi vasta sillä viime kierrossa oli oviksen aikaan samantyyppinen kipu joka meni ohi aamuun mennessä ja nyt tuntuu aralta vasemmalla. En vain haluaisi uskoa, sillä mikään vipeltäjä ei kyllä enää ollut elossa odottamassa ja mies on 500km päässä. Voi itku. Harmittaa.

Tein sitten aamulla sen RFSU varhaistestin, joka näytti negaa. Samalla alkoikin sit tiputteluvuoto, jota kestänyt tämän päivän eli menkat siellä varmaan sit tuloillaan. Huoh! Eipä se auta, kun kääntää katse taas seuraavaan kiertoon. Varmaan jonkinlainen ennakkoaavistus sit oli, kun ostin niitä ovisliuskojakin lisää.

Mehän ollaan miehen kans mietitty jo valmiiksi, et jos ei luomuna toinen tärppää niin sit jää meidän perhe 3-henkiseksi. Mut jospa sitä ei vielä kuiten heittäis kirvestä kaivoon.

Ukko tuumas "kyllähän sen näkee että oot raskaana, on maha niin paisunut alhaalta asti. Kuinkahan pitkällä vaan jo oot?" :p
No en usko että olisin tullut aiemmin raskaaksi kun viimme menkat oli normaalit ja kivuliaat.
Vähän sellainen olo nyt, että on ihan jotain muuta kun eihän täs vaihees kuuluisi mitään näkyä ulospäin... Ja kun mies tollaisia puhui, niin päikkäreille mentäessä olin tuntevani pieniä hipsutuksia mahassa, että taitaa keho vaan haluta olla niin kovasti raskaana että jo näyttääkin siltä ja tuntuu myös :grumpy:

Täällä mies on aika varma, että oisin raskaana :) Oon kuulemma niin hyvällä päällä :D
Vielä ei siis menkkoja oo näkynyt, tänään ois pitänyt alkaa :) Mies kävi hakemassa testin, jonka sit aamulla aattelin tehdä :)
Muita oireita ei kyllä ole kuin ehkä pms-oireiden puute. Oon hyvällä päällä ja mun hiki ei haise voimakkaalle, kuten yleensä ennen menkkoja :D

Huh, täällä kotiuduttu juhla reissulta:)
Siis olihan aikamoista, kerrankin oltiin kahestaan liikenteessä ja poissa kotoa yö ja lapsi hoidossa ja en saanu ku väkisin juotua 2 lasia viiniä koko pitkän illan aikana ja sit oli pakko vaihtaa limppariin ku alko niin yököttää :wideyed: nous ihan semmoben oksennuksen maku kurkkuunkin kerran ja alko hulluna röyhtäyttää.

Mulla ei oo yhtään viel pettynyt olo negasta, on tosi varma olo et ois tärpännyt.
Kipee olo ollu mobta päivää ja väsy.
Ja Marsupilami, mun maha on nyt niin turvoksissa et vois luulla et oon 6kk raskaana. Aivan jäätävä pötsi mitä ei saa millään vaatteilla peitettyä. Sama homma oli esikoisestakin jo ennen plussaa. Mulla ei sit koskaan kadonnutkaan esikoisen aikana maha koska se turvotus masu lähti vasta sitten pois kun oikea raskausmasu joskus h20 alko tulla tilalle :grin,

Aattelin kyl testata taas huomisaamuna ja sit viel to jos huomennakin on nega :hilarious:

To pitäis alkaa jos kierto on taas normi 28pvää.
Viime kierto venyi 30 pvään mutta semmosta ri oo koskaan ennen ollu.

Eiku hetkinen, to ois kp28/28. Nyt on kp 24 ja dpo 10 tai 9.

En bongannu ovista tälle viikonlopulle. Täytyy tikuttaa ni tietää millon täytyy touhuilla. Viikolla on niin väsyny että ei kyllä kiinnosta yhtään mut täytyy se kuitenki yrittää :)

marsupilami, Mulla pisti silmään tuo turvotus häpykummulla, meinaan täällä oli sama vaiva raskaana. :grin Joten lupaavalta kuulostais!

Angii, Kyllä kovasti kuulostais siltä että tärpännyt on! :wink

Jäädään jännäilemään mitä Angiin ja jnnajsminen testit huomenna näyttävät.

Täällä käy hirmuinen kuhina ja kovasti yritän pysyä kartalla. Haastavaa näin uutena mutta eiköhän se tästä! :)

Hentiira pahoittelut :(
Marsupilami toivotaan, että tuntemukset osuvat oikeaan :)
Jnnajsmine puhalletaan huomiseksi plussaa! :)
Angii plussa sulle kanssa heti aamulla! :)
Mashnu josko ensi kuussa saat viettää illanvietot limulinjalla ;)
Täällä menossa kp22. Oisko kp19 tullut runsaasti vv ja ehdin jo ajatella, että näinköhän raskaus olisi aluillaan, kp20 ei tullutkaan mitään. Uudestaan tuli eilen runsaammin, mutta tänään taas ei mitään. Oli myös alavatsalla jotain tuntemuksia, mutta luultavammin ihan vaan haihatteluja, koska nyt on taas ihan tavallinen olo. Paitsi on kova nälkä :D aika neutraali olo yrittämisen suhteen tässä kierrossa, muutto taisi viedä kaikki mehut. Mutta jos ei nyt tärppää, niin seuraavassa tai sitä seuraavassa kierrossa sitten ;)

Ompas marsupilamilla, jnnajasminella ja angiilla lupaavat oireet! Testejä ootellessa ;)

Mulla täs ja esikon raskaudes alkoi jäätävä turvotus viikko oviksesta ja jatkuu edelleen..
Ja samoin tuota häpykummun turvotusta on.

Omppoloisellekki tsempit, nälkä on hyvä merkki ;)

Täälä pakkailut alkaa olla maalisuoralla ja ihan varmasti oon jotaki tärkiää unohtanu. Huomenna taksi hakee 6.20 juna-asemalle ja vähä jänskättää miten kerkiän aamulla loput hommat tehdä ja pojan saada ylös! Noo, uneton yö tiedossa..

marsupilami Itse asiassa taisi tyrehtyä se tiputtelu ainakin hetkeksi, mut mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa niin eiköhän ne aamuun mennessä sit starttaa ihan kunnolla :(

Mulla on kyllä tän koko proggiksen ajan ollut vähän ristiriitaiset olot ja tää oli oikeastaan vasta eka kerta, kun oikeesti toivoin, et ois tärpännyt. Oon vaan ollut niin yltiöväsynyt uudesta työstä ja esikoisella alkanut kans joku esiuhma, joka välillä koettelee äitin jaksamista :D Mut nyt, kun alkanut jotenkin helpottaan tää muu elämä niin tuntuu, et kyllä meidän elämässä vielä ois paikka sille yhdelle pienelle prinssille tai prinsessalle <3

Hentiira, jospa ens kierrolla sitten tärppäis, toivotaan näin :)

Minkä kokoisissa asunnoissa/taloissa te asustelette?
Meillä on kolmio kämppä, 2mh, yli 70neliöö. Kolmistaan mahdutaan hyvin ja mahduttais nelisteen ja varmaan viidestäänkin :p mutta kun mies harrastelee tietokone juttuja yms niin toinen makkari on ihan sen käytössä. Ollaan puhuttu että jos toinen tulee (tai jos tässä oikiasti asutaan kauan, niin viimmeistään silloin kun poika haluaa omaa tilaa) niin tungetaan miehen tavarat vaikka sitten meidän makkariin tai sitten olkkariin, niin saavat lapset oman huoneen. Etsitään kyllä sitten samalla neliökämppää, mutta jos ei löydy niin hyvin me täs ainakin jonkun aikaa pärjätään. Toivottavasti löytyis vaan jotain isompaa, että olis vähän tilavempaa :)

Me asutaan vanhassa rintamamiestalossa. Oisko tässä 65 neliöö asuinkäytössä. 2H+keittiö, halli, kuraeteinen ja pieni wc/kylpyhuone. Kellarissa on saunatilat. Yläkerta on ns. kylmää tilaa. Onhan tässä vähän ahdasta kun ollaan me 3 + yksi 12-vuotias vkonloppulapsi. Yläkertaa päästään remontoimaan asuinkäyttöön vasta muutaman vuoden päästä kun on asuntolaina maksettu yms talous paremmassa kunnossa. Sinne tulee sitten kaks makuuhuonetta lisää eli kyllä yks tenava tämän katon alle vielä mahtuu.

Jnnajssminin ja Angiin testejä odotellessa!
Marsupilamilla tosi lupaavia oireita!
Hentiiralle pahoittelut!

Täällä kummalliset olot jatkuu...
Yöllä joku tuikki kohtua ja tissit on hellät?
Vuoto on niukkaa ja rusehtavaa, normaalisti mul on tosi runsaat vuodot, siteeseen ei oo tullu mitään.
Tän päivävän oire häpyluu on tosi hellä! :mad:

Täti se vaan yrittää näyttää punasta valoa meijän raskaudelle, mä näytän sille pitkää kieltä, niin kauan kun voin! :p
Päivikki kp 24/28?

Aattelitko silti päivikki testata?

Me asutaan 85m2 rivitaloneliös, 3mh. Liian pieni :'D ku yks makkari on meidän, yks pojan (tosi pieni huone mihin tekee tiukkaa saada kaks mahtumaan) ja kolmas makkari on meidän työhuone (miehen RC-kamat, 3D-tulostin ja puutyöjutut sekä mun ompelukone ja saumuri ja langat) ja työhuoneesta ei millää saa lastenhuonetta. Ollaan jo löydetty unelmatalo että se vaan oottelee finanssipolitiikan parantumista ja tontin löytämistä :D

Takaisin