Toinen haaveissa <3

Toisaalta, tärppihän käy usein just silloin kun vähiten sitä odottaa... Meidän esikoinen sai alkunsa, kun olin työmatkalla 400 km päässä miehestä :D

Täällä on ehkä dpo1. Mulla ei siis oo ollut vielä yksiäkään menkkoja synnytyksen jälkeen ja esikoinen on päälle 10kk. Eilen oli ovistuntemuksia joiden innoittamina tein testin ja sain melkein plussan tikkuun. Tai en tiiä oliko se jopa plussa. Jospa tuo parin viikon päästä selviää! :) Liityn kuitenkin piinailijoihin :D

Täälläkin piinaillaan. Ovis oli ilmeisesti su, viime yönä talleteltiin. En tiedä oliko jo liian myöhäistä, en siis jaksa minäkään uskoa plussaan ollenkaan...

Miitu mäki olevinaan oon tunnistanut oviksen useamman kerran, mutta vieläkään ei oo täti käyny :D synnytyksestä 7,5kk..

bättismami, En jotenkin jaksa uskoa raskauden mahdollisuuteen, mutta kovasti testi kuumottelis tuolla kaapissa. :wink

Heppunen, Esikoinen on 8kk :) Minkä ikäinen siellä on?

Pepe, Hämmentävää ettei yhtään tiedä mitä omassa kropassa tapahtuu. :shifty: Viime kuussa oli myös ovistuntemuksia, alkaisiko keho sitten pikku hiljaa valmistautumaan? Toivotaan että se täti saapuis meillekin visiitille! :wink

Täällä piinaillaan myös. Kp24/28 dpo11 menossa. Sunnuntai/maanantai yönä vatsa tuntui vähän oudolta ja eilen illalla rinnat oli vähän tavallista turpeamman oloiset, mutta muuten ei oo erityisiä tuntemuksia ilmaantunut :) Mulla on näköjään myös viime kierrossa ollut juuri samallalailla rinnat lievästi turvoksissa, joten luultavasti ne menkat on taas vkl tulossa. Alavatsa nippailu kyllä antoi edes vähän toivoa.. :) Tosin viimeksikin rinnat alkoi kipeytyä ja lieviä oireita tuli vasta plussan jälkeen :)

Plussatuulia kaikille!!

Täällä myös peukut pystyssä! Mitenkä sitä voikaan näin myötä elää piinailijoille :p jännitän teidän puolesta :wink etenki jnnajsminella on jo jännät paikat, kohta saa heittää testiä kehiin! :nailbiting:

Hei täällä kun on muitakin imettäviä vielä, niin sattuuko teillä oviksen aikaan imettäminen? Mulla vaan vahvistuu tuntemukset että mulla oli se ovis kun pari päivää tosiaan teki imetys ihan julmetun kipeetä ja tänään ei satu enää yhtään. :D

Heppunen mä olen kyllä jo lopettanut imetyksen, vasta viikko sitten mutta kuitenkin :D mutta joo sattu kyllä todellakin oviksen aikaan!!

Itse en oo kyllä pistänyt merkille että imetys olis sattunut. Oikeastaan alku oli kivuliasta muttei nytemmin oo ollut minkään laisia tuntemuksia. Mutta enhän minä edes tiedä tapahtuuko mulla ovulaatiota ollenkaan :eek:

En mä siis turhaan elättele toiveita että se kipu ois johtunut oviksesta :P Jee. Parin viikon päästähän se selviää. Toivottavasti plussan merkeissä ;)

Marsupilami mullakaan ei oo imetys sattunut alun jälkeen ennen kuin nyt. Onko sulla menkat kuitenkin alkanut jo? :)

Joo on alkanut. Ennen joulua alko ja siitä asti ollut melko säännölliset :) että sen puoleen luulis että paikat toimii :rolleyes: on muutenkin ollut ihan normaalit, runsaat ja kivuliaat niin kuin ennen synnytystä.

Heppunen mulla imetys ei sattunut oviksen aikana eikä raskausaikanakaan. Toisaalta se raskaus päättyi kkm huhtikuussa ja esikoinen lopetti itse rinnalla käymisen, kun raskaus oli suunnilleen viikoilla 6-7.

Kesälomareissulla esikon kera ja Laskelmien mukaan tänään ovis, mutta hitto vie ahkeran tallettelun myötä (ennen reissuun lähtöä) taitaa juuri nyt olla myös joku tulehdus (Tod.näk hiiva) päällä :mad: Limat ei ole normaalit enkä siis aikonut tikuttaa eikä ole tikkuja mukanakaan. Empä siis tiedä nyt oviksen ajankohtaa varmuudella, mutta toivoa sopii että maanantain tallettelut riittää. Olispa vikkeliä ja sitkeitä veijareita odottamassa vielä :sign19

Loppukuusta olisi festareille liput hommattu, saa nähä meniskö vesilinjalla kuten neljä vuotta sitten kun olin viimeksi :hello2

Neita kp 15 yk 7

Toivotaan neita parasta! :) itellä ei onneks oo koskaan ollut hiivaa ja toivottavasti ei tulekkaan, varmasti rasittavaa! :shifty:

Ootteko huomioinut ovatko hiuksenne erilaiset kierron eri vaiheissa? Kun itse en ymmärrä mistä muusta vois johtua se että mulla on jo reilu 3kk hiusten laatu vaihdellut aaltoilevasti :eek: oletettavasti oviksen jälkeen ohenee ja rasvoittuu helpommin ja sitä kestää menkkojen puoleen väliin, sitten taas on tuuheat ja hyvin voivat hiukset?? o_O

Takaisin