Toinen haaveissa <3

Vai johtuuko se menkkojen aiheuttamasta nälästä, kun tulee kauheasti syötyä kaikkea niin saan tarpeeks vitamiineja ja hivenaineita? :hilarious: kylläpä sitä tulee tarkkailtua omaa kehoa, vähän liiankin tarkasti nykyään :smiley-ashamed005

Kylläpä vahvistu vauva kuume kun näki tuttua joka on ihan viimmeisillään raskaana :love017 hänelle kans tulossa toinen :rolleyes:
En tiedä onko täs keskustelus ollu puhetta että aiotteko toisen jälkeen tehdä vielä lisää lapsia? Itse oon ajatellut että 3 olis kiva, vaikka nuorempana haaveilin paljon isommasta lapsi joukosta :grin mutta voi hyvin olla että jos meille toinen edes suodaan niin saattaa jäädä ihan siihen. Vaikea etukäteen sanoa mitä elämä tuo tullessaan :)

Mä aattelin ekana, että kolme olis meidän luku, mut sit päätettiin miehen kans jäädä kahteen ku ainaki eka raskaus oli tosi rankka lopussa ja vauva oli piiitkään teho osastolla syntymän jälkeen. Vaara on että tää toinenki jää. Menis sit varmaan liian rankaks jos kolme tulis. Tosin koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaa :)

Meillä on toiveena useampi lapsi :) kolmesta viiteen saa tulla jos on tullakseen. Tietysti elämäntilanne huomioonottaen sitten. Täällä tallettelut jäi kp11, 13 ja 15. Muina iltoina olen nukahtanut esikoisen kanssa samaan aikaan. Toivotaan, että tämä riittäisi <3

Me puhuttiin aluksi kolmesta, mutta nyt ollaan käytännön syistä puhuttu että taitaa jäädä kahteen. Itte oon aina haaveillu vaan kahdesta ja mies kolmesta mutta sitte se vaihtu toisinpäin ja nyt katotaan kumpi sukupuoli nyt tulee että tehdäänkö kolmas vai ei :)

Meillä mies oli ensin että yksi riittää, hän kun on myös perheensä ainoa mutta itse olen aina halunnut kaksi, minulla myös kaksi sisarusta ja koen ne niin isona rikkautena elämässä. Toivon siis että meille se toinen lapsi vielä suodaan. ♡

Mies on pyörinyt eilisestä asti mun kimpussa ja nyt päräytti että on varma että on ovulaatio aika hahah. :grin Olikohan jossain joku tutkimus että miehet vaistoaisi naisten ovulaation? Mene ja tiedä, sitähän vois ihan mielenkiinnosta testata ovista kun en nyt tästä kropasta tiedä että mitä tapahtuu.. Olisin voinut vannoa että ois ollut reilu 2 viikkoa sitten. :meh: Oliskin joku vuosisadan ihme ja mies oikeassa! (Päästäis mekin kuumeilemaan)

Muuten, onko teillä koskaan ollut mitään ajatuksia lapsen sukupuolesta? Toiveita tai sellaista? :)

Meillä piti jäädä tuohon yhteen. Oli sen verran rankka raskaus ja synnytysreissuki veny viikon mittaiseks, mutta kyllä sitte heräs ajatus että haluais tuolle ihanalle pojalle kuiteki seuraa ja leikkikaverin. Eli toinen vielä ja sitten on meidän lapsiluku täys. Toisaalta tahtois toisen pojan ni olis kaks "Eemeliä" tohottamassa, toisaalta tahtois sen tyttölapsenki kokea ja niitä mekkoja päästä ostelemaan :grin

Nyt on dpo7. Ulkona on +22 ja mä palelen sisällä peiton alla. Eilen illalla alko palelut. Lämpöä en oo iteltä mitannu. Alkaa vissiin vaan pää keksimään oireita ku testipäivä lähestyy....:rolleyes:

Olisi melkein pitäny jaksaa vielä se kp17, kun mulla on ollut pidempiä kiertoja kkm jälkeen. Uni vei tällä kertaa voiton :D

Mä haluaisin tytön ja jos tulee poika nii kolmas tehdään.

Mashnu toivotaan että olis oikeita oireita ;)

Mashnu toivotaan, että hyvä merkki tuo viluisuus ;)
Meillä ei toivetta sukupuolesta, vaatteita paljon tytölle, mutta poikakin on tervetullut :)

Jos meille joskus toinen suodaan, jää se meidän viimeiseksi. Meillä on siis yksi yhteinen lapsi ja miehellä edellisestä liitosta kaksi lasta. Esikoisen raskaus oli aika rankka puoleen väliin kestäneen pahoinvoinnin, raskausdiabeteksen ja pahan raskausmyrkytyksen takia. Esikoinen tuli yllärinä yli 10vuoden lapsettomuuden jälkeen. Olin juuri kieltäytynyt lähetteestä lapsettomuushoitohin ja muutama kuukausi sen jälkeen plussasin.

Oli poika-olo heti plussatessa ja rakenneultrassa kun selvisi että poika siellä köllötteli (Niin reteesti esitteli pelit ja vehkeet :grin) kävi pieni ajatus että nyt ei saakkaan ostaa mitään vaaleanpunaista ja rimpsua, höh! No mulla on ollut nyt olo että olen poikien äiti, eli olisi kiva kyllä kaksi poikaa vaikka tiedänkin että menoa ja melskettä luvassa. :wink

Mashnu, Lupaavalta kuulostais! :wink

Helmiina81, Teillä on kyllä ollut rankka yritys takana ja millainen ihme suotu! ♡ Sanattomaksi vetää. Eräällä tuttavallani kävi juuri samalla tavalla, he olivat ensin vuosia hoidoissa ja sitten luomuna alkoikin yllätysraskaus. Nyt juuri veljeni sai esikoisen vaimonsa kanssa, jolle oli useasti sanottu että tässä elämässä hän ei lasta tulisi saamaan vaan toisin kävi.

Mä oon haaveillu kolmesta lapsesta mutta saapa nyt nähdä. Jos edes toinen saataisiin... Sukupuolellakaan ei ole väliä, pojalle olisi kyllä kaikki valmiina mutta olishan se kiva päästä ostamaan mekkoja :D Ei edes uskalla paljoa haaveilla ja suunnitella kun ei tiedä tuleeko sitä toista koskaan

Mä oon kans aina salaa haaveillu aina kahesta lapsesta!
Nyt kun sitä toista tosissaan tahkotaan ja jaloissa pyörii toi 1v 8kk uhmaikäinen neiti, ni välil miettii et oiskohan tossa "justiinassakkin" tarpeeks!
Nyt meillä on meinaa päätetty olla nukkumatta päikkäreitä, voi ihana äitin pikku enkeli! :angel4

Todellakin toivon silti että toinen salamatkustaja ois kyydissä! Nyt siis kp21/28? Oviksesta ei varmuutta, mut oireitten perusteella kuvittelin sen olleen kp 14, eli mentäs dpo 7!
Vähän väliä tuntuu kaiken näkösiä hipasuja siellä ja nippasuja täällä! Jänskättää!
Piti lisätä se sormia pureskeleva hymiö, mut se on hävinny jonnekkin?
:laughing025
Tsemppiä muillekkin piinailijoille!

Mä oon aina halunnut sekä tytön että pojan. Mies puhui aiemmin kolmesta lapsesta, mutta nyt on vähän vihjaillut jopa neljästä :grin Katotaan nyt et kuin monta saadaan aikaiseksi, kunhan nyt ensin se toinen edes ilmoittaisi tulostaan :)

Miitu, mä ainakin oon jostain kuullut että mies vois alitajuntaisesti aistia naisen ovulaation :wideyed:

Me toivottiin miehen kans tyttöä, mutta tuli poika, ihana poika :Heartred oon tosi tyytyväinen että on poika. Seuraavalla ei ole väliä, mies on vähän sen kannalla että haluais tytön, mutta itse haluaisin vielä kummatkin, pojan ja tytön. Jos nyt seuraavaks tulis tyttö niin miehelle sitten varmaan riittäis nämä lapset, joten toivon että tulis poika ja sitten myöhemmin vielä tyttö :angelic:
mutta eipä sillä sukupuolella loppujen lopuksi ole väliä :)

Mun miehellä on edellisestä suhteesta tyttö (nyt 12-vuotias) eli ikäeroa noilla on sen 11 vuotta ni kyllä toinen pieni olis tähän vielä ihan kiva ni olis seuraa toisistaan... Siinä mielessä miehelle ihan sama että kumpi tulis jos vielä toinen yhteinen saataisiin ku hänellä on jo tyttö&poika.

Peukkuja Mashnu ja Päivikki! Toivotaan kans että Omppoloisella käy tärppi ;)

Mun mies aina puhuu seitsemästä veljeksestä, mut yks päivä tuumas että kolme (ainakin). Olishan semmonen isompi perhe ihana (sukulaisten kauhu :'D). Saa nähdä mihin päädytään, tulis se toinen nyt edes ensin :)

Vähän ollut hassu kierto, oviksesta ei tietoa kun ei tullutkaan ihan kalenterin mukaan se, ainakaan en tunnistanut. Mutta niin se esikoinenkin sai alkunsa pitkästä kierrosta, joten ehkä vielä vois olla toivoa.. :) Nyt siis kp 19.

Takaisin