papupata hyvä että uusi kierto alkoi, mutta harmi ettei plussaa tullut.. mullakin on ollut tuollainen viikon ylipitkä kierto esikoista yrittäessä, vaikka normaalisti on suht säännöllistä. Luulen, että sellainen voi tulla aina joskus jokaiselle... ainakin foorumeilla näkyy suht usein vastaavia juttuja. Tietysti jos on useinkin, niin voisi selvittää miksi.
Neita, mä käytin tyrniöljykapseleita esikoista yritellessä vähän aikaa. Mulla oli tuulimuna, josta jouduin kaavintaan. Sitten kun ei 2-3 kiertoon tärpännyt niin aloitin ne tyrniöljykapselit, kun aattelin, että jos kohdun limakalvot ei oo vielä palautuneet kunnolla tai jos ne eivät koskaan ole olleetkaan kovin hyvät. Ja kun onhan tuo mun ihokin kuivemman puoleinen. En tiiä oliko niistä apua, mutta oisko ollut sitten toisesta kierrosta, kun tärppäsi. Eli viides yk tuulimunan jälkeen. Käytettiin siinä tärppikierrossa ekaa kertaa myös pre-seed-voidetta, ja taisin ajatella, että siitä olisi ollut apua enempi kuin kapseleista. Mutta mistäpä noita tietää. Lopetin ne kapselit heti plussattuani, kun neuvolatäti sanoi, ettei kannata käyttää raskauden aikana. Ei niistä ainakaan haittaa ollut. Itse aattelen, että jos muutenkin vaikkapa iho ja limakalvot (esim silmät) on kuivat, niin sitten vois olla niin, että kaikki limakalvot hyötyis tuommoisesta ja vois kokeillakin.. Niin ja jotenkin kuvittelisi, että vuodon määräkin viittaisi siihen, että kuinka paksut limikset on ehtinyt kasvaa. Mutta jos on epänormaalit menkat, niin teen aina varmistustestin vielä niitten jälkeen.
Kp18 dpo6 ilmeisesti.