Toinen haaveissa <3

No pääasia että ei tartte epätietoisuudessa enää elää papupata. Mut toivottavasti saat ladattua akkuja ja rennoin mielin kohti uutta yritystä :)

voi mun oli pakko tulla kurkkaamaan tänne, kun itse täällä ahkerammin kirjoittelin viime vuoden puolella. itsellä oli epäselvä kohdunulkoinen epäily elokuussa joka ei koskaan selvinnyt mutta poistui onneksi itsekseen ja se sai lisäjännitystä ja pelkoa yrittämiselle silloin ja täältä sai aivan huikean tuen. on ihana huomata ettei täällä kovinkaan näy enää samoja nimiä vaan toivottavasti on tärpännyt ihmisillä ja ihan tippa tuli linssiin teidän uusista kesäplussista vaikken teitä yhtään tunnekaan <3 mä huutelen täältä paljon plussatuulia kaikille täällä nyt kakkosesta haaveileville! Täällä menossa nyt siis jo 34+5 mutta aivan täysin muistissa tuo ihana kamala piinaava odotus!

papupata hyvä että uusi kierto alkoi, mutta harmi ettei plussaa tullut.. mullakin on ollut tuollainen viikon ylipitkä kierto esikoista yrittäessä, vaikka normaalisti on suht säännöllistä. Luulen, että sellainen voi tulla aina joskus jokaiselle... ainakin foorumeilla näkyy suht usein vastaavia juttuja. Tietysti jos on useinkin, niin voisi selvittää miksi.

Neita, mä käytin tyrniöljykapseleita esikoista yritellessä vähän aikaa. Mulla oli tuulimuna, josta jouduin kaavintaan. Sitten kun ei 2-3 kiertoon tärpännyt niin aloitin ne tyrniöljykapselit, kun aattelin, että jos kohdun limakalvot ei oo vielä palautuneet kunnolla tai jos ne eivät koskaan ole olleetkaan kovin hyvät. Ja kun onhan tuo mun ihokin kuivemman puoleinen. En tiiä oliko niistä apua, mutta oisko ollut sitten toisesta kierrosta, kun tärppäsi. Eli viides yk tuulimunan jälkeen. Käytettiin siinä tärppikierrossa ekaa kertaa myös pre-seed-voidetta, ja taisin ajatella, että siitä olisi ollut apua enempi kuin kapseleista. Mutta mistäpä noita tietää. Lopetin ne kapselit heti plussattuani, kun neuvolatäti sanoi, ettei kannata käyttää raskauden aikana. Ei niistä ainakaan haittaa ollut. Itse aattelen, että jos muutenkin vaikkapa iho ja limakalvot (esim silmät) on kuivat, niin sitten vois olla niin, että kaikki limakalvot hyötyis tuommoisesta ja vois kokeillakin.. Niin ja jotenkin kuvittelisi, että vuodon määräkin viittaisi siihen, että kuinka paksut limikset on ehtinyt kasvaa. Mutta jos on epänormaalit menkat, niin teen aina varmistustestin vielä niitten jälkeen.

Kp18 dpo6 ilmeisesti.

Muokattu viimeksi:
Anteeks pikanen omanapa ku tässä hääyö alkamassa ;)

Meillä siis häät meni tosi hienosti. Eka juhlittiin pojan 6kk synttäreitä ja sit täräytettiin vieraille, että meidät vihitään samalla. Yllätys onnistu täysin. Koko porukka sano yhteen ääneen kun ilmotettiin, että: ooooohh ihanaa!
Kukaan ei vastustellu ja mun isä piti ihanan puheen jossa julisti mun saaneen ihanan ja hyvän miehen josta mun kuuluu pitää kiinni. Ja että vaalikaa liittoanne.
Täräytin myös appiukolle, että etpä pääse musta enää niin helpolla erroon. Nauro vaan ja anoppi sano, että ei me halutakkaan susta eroon.

Kaikki meni siis nappiin. Ja sain olla prinsessa yhden päivän ja kieltämättä oli ihanaa olla huomion keskipiste joskus :P

Mintukka, Onnea Mintukalle! :) Ja oikein onnellista alkavaa avioelämää. :wink Todella ihanalta kuulosti tuo teiän ainutlaatuinen hääpäivä yllätys ja pojan 6kk synttärit siinä samalla.

Kiitos paljon. Tuntuu, että oon niin onneni kukkuloilla kun vaan ihminen voi olla. Kahenkeskistä aikaa sit saatiin kuitenkin kun poika vietiin hoitoon. Ollaan kuuneltu hyvää musaa ja grillailtu ja saunottu kunnolla. <3

Onnittelut Mintukalle! Ja myös bättismamille, hieno plussa!

Täällä olen taustalla edelleen lueskellut teidän juttuja, ihanan vilkasta keskustelua :) Mulla tosiaan viime viikolla käynnistyi kierto raskauden ja synnytyksen jäljiltä (poika täytti just vuoden) ja nyt on menossa kp13. Ei ole vielä minkäänlaisia viitteitä ovulaatiosta, joten kierto varmaankin on yhä sen vähintään 35 vrk, mitä se oli ennen raskautta. Mahdollisesti siis ensi viikonloppuna pääsee tunnustelemaan, löytyykö oviskipuja. Testailemaan en ainakaan toistaiseksi aio ryhtyä, siitä tuli viimeksi vain lisää paineita, joten iisisti mennään eteenpäin ja katsotaan miten käy.

Onnea Mintukalle Rouviutumisesta!:Heartred Ja bättismamille plussasta!:love017

Täällä ilmeisesti ovulaatio osui perjantaille, kp13, silloin ainakin juili vähän alavatsaa oikealta. Ehkä vähän etuajoissa tuli normaaliin verrattuna, varsinkin kun viimekiertokin oli päivän pidempi.. Talletuksia tehtiin vaan keskiviikkona ja sitten laitoin miehen hommiin vielä eilen:joyful: Nyt ärsyttää kun oli niin paljon kaikkea hommaa, ettei millään ehtinyt touhuaan useammin. Tai siis meni niin myöhään iltaisin ja mies on niin iltauninen, ettei se enää innostunut:facepalm: Mutta toivotaan, että tää riittää :) Esikoinenkin sai kuitenkin alkunsa yhdessä ainoasta kerrasta :)

Kp15, dpo2 varmaankin

Jep jep. Täällä kp14 ja edelleen ovulaatiota odottelen... Viime kierto oli 36 pvää että jos sen mukaan ovista tunkee niin onhan tässä vielä puoleen väliin kiertoa aikaa. Tuntuu että ku antoi luvan pikkukakkoselle tulla niin kroppa meni ihan shokkiin ja syöksy jolleki toiselle kiertoradalle. :eek:

Täällä en verran pohjalla taas käyty ja oli pakko tehdä päätöksiä jotka hellittää paineita. Päätin etten tikuta ovista vaan luotan nyt kroppaan kun aika säännöllinen kiertokin on. Peittoa heilutellaan halun mukaan, ei tikun tuloksen takia. Koitan lomailla ja ottaa rennosti sen mitä tuon 3v uhmailijan kanssa pystyy (ei tottele ollenkaan ja haluaa tehdä ihan kaiken itse). Tämä kk menee nyt miten menee, tärkeintä on että stressi hellittää.

Plussatuulia kaikille! Ja mukavaa kesää!

846e954366f0624c3e42fd02827555e6

Mun oli pakko testata vielä ku tää raskaus on täysin oireeton. Ihan ku en olis raskaana ollenkaan. :D En suostu varmaan uskoo ennen ultraa. :D

Hahaa.. voi mintukka :D selkeästi olet vielä ;)

Neitalle kovasti tsemppiä stressittömyyden kanssa. Jos se tois toivotun tuloksen pian <3
Mashnu ..eiköhän se ovis ymmärrä kohta saapua ;) eiku tallettelemaan!

Takaisin