Hei vaan taas tähänkin ketjuun, hiljaiseloa on eletty ilman konetta. :) Olipa taas paljon kaikkia ajatuksia ja kommentteja itsellä mielessä kun viestejänne lueskelin, mutta tervetuloa uusille ja onnea plussille nyt ihan ekana! :) Ja pahoittelut täteilijöille, niin se vaan täti kurvasi tänään meillekkin kylään ja kp1 yk2 on virallisesti täällä!
Mää en oikeen ymmärrä noita ikämäärityksiä lasten teolla, tai siis kyllä tottakai siinä mielessä että jokaisella on omat suunnitelmansa siitä miten elämä etenee ja mitä askeleita kuletaan milloinkin. Tottakai toiveita saa olla! :) Mutta itte olen sellainen että elän aina tätä hetkeä. En halua enkä jaksa liikaa suunnitella tulevaa ja asettaa aikarajoja, elämässä on liikaa liikkuvia osia. Nuorena olen minäkin kuitenkin lapset toivonut, ehkä osittain siksi etten omia isovanhempiani tuntenut ja juuri tuo "samoilla tulilla"-ajatus itselläkin on.

Meillä myös täällä eroahdistuskausi meneillään, ja se on ihan jäätävä!
Miten teillä joilla on pieni jo kotona, tuntuuko teistä välillä että vaikka toinen on toivottu niin ehkä vähän oma jaksaminen pienen ja taaperon kanssa mietityttää?

Just tämä kausi kun on tässä meneillään niin tuntuu itsestä että jos olisi toinenkin syliä vailla, voisi olla aika vähissä voimavarat. Aika aikaa kutakin, mutta vähän välillä hirvittää! Varsinkin kun ukko ei aina niin hirveästi hoksaa osallistua vauvanhoito-arkeen... vaikka ihan huippu isä onkin!
Vitsit miten hauska nimimerkkileikki!
Lukasin jo vahingossa teidän kirjoitukset millaisia olette, mutta näin minä teidät ajattelin:
Mintukka: Punaiset (!) mutta lyhyet hiukset, keskipitkä ja itsensä tunteva, voimakas luonne :)
Niemja: vaalea/vaaleanruskeat hiukset, herkkä mutta myös voimakas nainen
bättismami: lyhyet tummat hiukset, kupliva, sanavalmis

en muista oikeaa ikääsi (jos olet sen sanonut?) mutta ajattelen että olet n 30?
Päivikki: jostain syystä vaaleanruskeat ja letitetyt hiukset tulee mieleen
kultamarjan näen luonnonläheisenä vaaleatukkaisena naisena, ehkä varmaan profiilikuvasi näköisenä! :)
Huh mikä romaani tuli!