Toinen haaveissa <3

Joo mä tiiän, että raskaudet samalla ihmisellä voi olla täysin erilaiset.
Niemja mulla on 14.7 ultra. Vielä on pitkä aika. En oo varma onko laskettuaika helmikuun puolella vai maaliskuun puolella, niin en oo uskaltanu siirtyä noihin lasketunajan ryhmiin.

tervetuloa uusille :) ja tsemppii meille jännittäjille ja niille joilla tärpänny.

mä niin hajoon: mulla oli ekan kerran juilintaa 18.6. eli kp27 ja sen jälkeen jatkunu. ja sit sitä keltaista limaa. sunnuntaina tuntu et nyt menkat alkaa eikä alkanu. eilen kp 36 tein taas negan mut edelleen turvottaa, huippaa, hengästyttää ja päätä särkee. eilen sohvalta vähän reippaammin ylösnoustessa tuli hirveen kipee vihlasu.

jos oisin raskaana ni eiks sen pitäis jo näkyy? tosin ekassa raskaudessa mulla tuli vahva plus vasta ehkä 5 päivää oletetuista menkoista. onkohan mulla aina jotenki myöhänen ovulaatio...?
mä en kestä tätä piinaa... :arghh:

Papupata mullahan ovis oli vasta kp 27-28 eli mun kierto on jotain 39. Plussan tein kp 38 muistaakseni.

Kp9 ja sylkitesti näytti lisääntyneitä kiteitä ja tikuttaessa sain jo haalean viivan. Kiertokalenterin mukaan ovis osuis perjantaille, saas kattoo nyt. Se olis neljäs yrityskerta sitte. Ilmoitin miehelle että jos ei tän vuoden aikana nappaa kii niin mun yritykset on sitte siinä. En halua lapsille kolmea vuotta isompaa ikäeroa ja ite täytän joulukuussa 35. Se on sitte siinä ja lapsiluku jää tohon yhteen.

Heippa kaikki ihanaiset!
Kiitos sympatioista, onnea plussanneille ja pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille.
Niinkun manasin jo heti testattuani, miks ihmisen mieli ei voi rauhassa odottaa ennen kun lähtee testailee!
Täällä meinaa käytiin melko syvissä vesissä pettymyksen kanssa.
Vanhana kun alkaa lapsia tekee, ni joutuu kokee tämmösiäkin ekaa kertaa, mikä tämä sitten lie olikaan?
Kemiallinen raskaus, raskaus, varhainen keskenmeno, menkat myöhässä... Mikä lie, nyt ei auta kun jäädä ihmettelmään mitä tässä tuleman pitää!
Muut vastaavan kokeneet onko vuoto loppunut nopeasti ja kierto palautunut kuinka pian?

Omppoloinen i feel you, ihan kun mä oisin kirjottanu omasta anopista!

Anteeks jäätävä oma napailu, muuhun en pysty näissä hormoonihöyryissä!

Niemja, Olitkos tuolla marraskuisissa ellen väärin muista? :)

Täällä taustailen ja olen seuraillut hissuksiin kun vielä ei toisen yrittäminen ole ajankohtaista vaikka kovasti mielessä jo onkin. Esikoinen syntynyt marraskuussa 2015 ja toisen yritystä oltaisiin mieluusti aloittamassa syksyllä tai viimeistään vuoden vaihteessa. Lupa olisi kyllä tulla aiemminkin. Keho vaan ei ole samaa mieltä kun kierto ei meinaa millään käynnistyä. Muutamana kuukautena on ollut ovismaisia tuntemuksia jotka kuitenkin antaneet toivoa tulevasta.

Miitu juu olin sielä! Viikko sitte mut potkittiin salasesta ryhmästä pois ku en oo synnytyksen jälkeen jutellu mitää ja olin muutenki kielletyn ryhmän jälkeen tosi hiljanen sielä :) lokakuus syntyi meidän poika ja nyt 99% tuulimunaraskaus mikä todennetaan torstaina.

Tervetuloa mukaan! Mulla ekat menkat tuli jo 6vk synnytyksestä mutta kierto käynnistyi kunnolla vasta maaliskuun lopus ja tää tuulimuna tärppäs yk2 :)

Kiitos Mintukka :) ehkä mul sit on toivoo. Kun vaa ois myös kärsivällisyyttäki. Pitäskö viel oottaa viikko. Tänää alkanu rinnat olla kosketusarat :P pelkään et ne menkat viel alkaa.... :(

Päivikki kylläpä olisi mukavaa, kun olisi vähän toisenlainen anoppi :D
Niemjalle jaksamista ja tsemppiä, torstaihin asti on varmaan raskasta odottaa <3
Täällä ollut kiva kesäpäivä esikoisen kanssa <3 :)

Täällä jonkinlaiset juilimiset jatkuu. Ensin juilii oikealta alavatsalla ja sitten vasemmalle ja alaselkää juilii taas. Rinnat eivät ole mitenkään erityisen kipeät mutta jännää poltteluntunnetta tulee päivittäin. Repäisy /porauskipuja ei ole tuntunut nyt vain ihme kolotusta eli jotain tapahtuu mutta mitä sillä hätäisesti tein työpäivän päälle negatestin. En tiedä kuinka pitkä pidätys. Teen aamupissasta aamulla uudestaan, mutta jotenkin vähän skeptinen jo. Tuntuu ihan eriltä kuin viime kiertoina mutta mistäpä sen taas tietää miten kroppa reagoi eri tavoin kun painoa on pudonnut 6kg ja sokerit minimissä. Äh... Ärsyttää!

Dpo 12 kp 28/29

Neita.. bongasitko oviksen? :)
Päivikki voi sinuu... oon niin pahoillani että oot joutunu kokemaan tuollaista :( voimia.
Niemjalle tsemppiä torstailla. Jännään täällä sun kanssa ja pidän peukkuja!!!
Tervetuloa uudet mukaan remmiin :)
Mashnu nyt vaan tsemppi päälle että tärppää! Miksi et halua yli kolmen vuoden ikäeroa lapsille? Jos saan kysyä :)
Papupata,sulla jännät päivät.. oisko ollut myöhäinen ovis?

Haluan nää pikkulapsiajat suurinpiirtein samaan aikaan alta pois ja lapsista oikeesti seuraa toisilleen. Miehellä on edellisestä suhteesta lapsi ja näillä on nyt 11 vuotta ikäeroa sitte. Siinä vaiheessa kun meidän yhteinen menee kouluun niin miehen esikoinen tulee täysi-ikäiseksi. Ei mitään yhteistä. Miehellä on 5 vuotta nuorempi pikkusisko, eikä nekään oo tekemisissä kun niin eri elämäntilanteet. Eikä mitään yhteistä. Miehellä on myös 7 vuotta vanhempi veli, sama juttu. Ei mitään yhteistä. Ite oon ainoa lapsi ja se harmittaa. Haluaisin esikoiselle sisaruksen ja tiiviin suhteen joka kantaisi myös aikuisiälle saakka.

Bättismami: bongasin ja en bongannut, oli tosi vahvat viivat mutta en ollut ihan varma oliko varmasti tarpeeksi mutta sitten yöllä oli oviskipuja ja sen jälkeen haaleni viiva niin oletan irronneen silloin. Mulla on tarkka kierto, 13 pvää oviksesta ja alkaa menkat joten lopullinen totuuden hetki lienee torstaina. Jos ei ala silloin niin jotain tapahtuu, jos alkaa niin pettymyshän se on. Pitkästä aikaa toivo herännyt näillä oireilla Mulla lähipiirissä on muutamia synnytyksiä tulossa kesällä, tähän asti hyvällä mielellä näistä mutta kun oma antaa odottaa niin kirpaisee kyllä. Toki onnellinen muiden puolesta.

Mashnu: itselläni on 5 vuotta nuorempi pikkusisko ja 7 vuotta vanhempi isosisko ja pikkusiskon kanssa ollaan oltu aina samalla aaltopituudella ja isosiskoon kanssa myös aikuisiällä enemmän. Kyllä se on paljon kiinni myös ihmisen luonteesta ja perheestä ja asenteista. Ei se niin automaattisesti mene. Itse tykkään että jos nyt tärppäis niin auttamassa olisi ihana isosisko, ikäeroa tulisi neljä vuotta.

Kukin tyylillään. Mä en halua yli 3 vuoden ikäerolla lapsia. Enkä halua enää neljäkymppisenä äidiksi. Mulla ei fysiikka kestä.

Mashnu toivottavasti tärppi kävisi pikapuoliin :)

Neita ja papupata tsemppiä odotteluun!

Päivikille vielä pahoittelut ja jaksuja. Eikös se yleensä aika hyvin ohi mee kun aikaisin alkaa toi km. Mutta en oo kokenut muuta kuin keskeytyneen km ja se ei tullut sit millään ulos.

Täällä kp14 ja ilmeisesti dpo2. Meillä kävi juuri söpö vauva kylässä <3 Tjottaillen eteenpäin.

Bättismami: Joo voi olla. Mä putoon sit korkeelta jos en oo raskaana mut oireet on sellaset et 90% varma oon. Paitsi jos jotain on vialla...:/ mut tänään on kyl lisäks paljon kipeemmät rinnat ku yleensä menkkojen aikaan. En tiiä. En vielä usko raskaustestii. Kyl se vielä plussaks muuttuu :P

Heppunen, ettei olis ovisjuilintaa?

Tervetuloa uusille! Ja onnekkaita puuhailuja, nimim.ei se tarvi ku 3krt/kierto jos osuu ees suht.oikeille päiville ;)

Meidän ja miehen perheessä on sisarukset n.2vuoden välein, paljon oltu aina tekemisissä ja olipahan lapsena aina leikkiseuraa :) nyt kiva kun mun siskoilla on molemmilla 1-2.5v lapsia ni nyt on esikolleki leikkiseuraa serkuista ja tää toive n.2v ikäerosta kumpuaa kyl ihan lapsuudesta :)

Täällä käyty eilen ar-ultrassa, sikiö vastas viikkoja 6+3, vähän heitti omaan arvioon (6+5) Toinenki alkio oli yrittäny hypätä kyytiin, mut ei ollu lähteny kehittyyn :( sano vaan se ultraaja et voimakkaat raskausoireet johtuu tästä yrityksestä ku sekin erittää raskaushormonia kun on kiinni vaikka ei enää kehitykään. Yh, primperanit siis kaivettu esille ekan oksun myötä ja haudattu haaveet kolmesta lapsesta (jos tää siis sujuu hyvin loppuun asti). Mulla kaksosuus vahvana sukurasitteena, ja iän myötä kahen munasolun yhtäaikasen irtoamisen todennäkösyys viel lisääntyy joten kolmatta kierrosta ei kyl uskalleta kokeilla ku neljä olis sit vähä liikaa jos mun munikset haluaa irtoilla tuolleen tuplana :nailbiting:

Eilisestä ultrasta ja pahoinvoinnista huolimatta edelleen jotenki tosi epäuskonen fiilis, et oliko se muka näin helppoa :wtf

Mashnu mulla ihan sama ajatus, mahdollisimman pienellä erolla kaikki. Ja mä en enää yli 30v tee lapsia. Mulla 2v, 10v ja 15v eroa pikkusisaruksiin ja kaikkien kans tuun toimeen, 2v nuoree on pojan kummi ja sen kans ollaan aina oltu tosi hyvää pataa, 10v nuoree pääsee ny ripille ja sen kans on vasta vuosi oltu väleis ja 15v nuoremman kans tuntuu että oon vaan sen amma. On siitä ollu apua pojan kans mutta ei meillä oo mitää yhteistä keskenään.
Ja haluan kaiken vauva-ajan samaan syssyyn että samoilla silmillä lapset, jos elämä alkais helpottaa nii oon nii mukavuuden haluunen että enää en lähtis siihen vauvarumbaan uudestaan, varsinkaa ku ootettavis ei oo helppoa vauvaa.

Papupata millos testaat seuraavaksi? ;)

Neitalle vois kans plussaksi muuttua tulos!

Kultamarja nyt vaan rentoutumaan että pieni tarttuis matkaan :)

Täälä aamulla oli huono olo ja kävin kyökkimäs kahteen otteeseen mutta nyt hieman helpottanu olo. Alan olla jo ihan varma että mitää toivoa ei enää oo..

Takaisin