Toinen haaveissa <3

Rille ompas jännä tilanne :D

Omppoloinen pahoittelut!

Hyvä juttu Mintukka että sait sen lääkityksen ! :)

Täällä löyty selitys siihen huonoon oloon!
Aamulla heräsin jäätävään selkä särkyyn, aloin vuotaa...
Kauanko tää helvetti kestää, maha sekasin, kaamee migreeni ja "synnytys"kivut!
Tämä on mitä ilmeisemmin keskenmeno, en ookkaan ennen tämmöstä kokenu.

Päivikki pahoittelut! :sad001

Täällä jatkuu ukon lämmittely sille toiselle.. sen verran on toiminu että ei se toinen aivan mahdoton ajatus oo, mutta ei vielä jaksa kuulemma. Voipi olla että puhuu vaan näin miellyttääkseen mua:shifty: sanoi myös et hän on huomannu kuinka kova se mun halu on siihen toiseen ku AINA ku nään vastasyntyneen, tai ihan pienen vauvan ni mulla tulee liikutuksen kyyneleet silmiin ja alan leperrellä että voivoi kato ku on ihana pikkuvauveli!:Heartred tekee kuulema pahaa ku näkee kuinka mä haluan toisen eikä hän ite ois missään nimessä valmis sitä antamaan.. noh, aika näyttää - lämmittely jatkuu!:grin

Voi ei pahoittelut päivikki ♡

SeEnsimmäinen voi mikä mies! Ärsyttävää, toivottavasti ny alkais pikkuhiliaa lämpiään ajatukselle :)

Päivikille suuret pahoittelut :( <3
Täällä oma mieli pettynyt ja miehen kanssa saatu riitaakin aikaiseksi.. Se kun ei ymmärrä miltä musta tuntuu ja vaan jauhaa omia asioitaan.. Huoh.
Kaikesta tästä huolimatta hyvää juhannusta kaikille <3

Pahoittelut Päivikki <3 Neljä keskenmenoa kokeneena tiedän miltä susta tuntuu. Kovasti voimia ja tänne saa tulla avautuu. Me ollaan täällä sitå varten <3

koe tulokset: nega r-testiin ja nega molempiin ovistikkuihin. :P Plääh, ehkä tässä nukuttiinkin onnemme ohi.

Omppoloinen tosi ymmärrettävää! Hyvää juhannusta , jospa saisit hengähystauon ja uutteen kiertoon pian. :) Tosiaa aamulla testasin ja tulin siihen tulokseen että ovis taisi olla tällä kiertoo toooodella myöhäinen, ihan tavattoman myöhäinen.

Niemja muistan tuon viime raskaudesta, olin krapulaisempi ku ukko hänen viihdeiltojensa jälkeen ! Joku sympatiakrapula varmaan :hilarious:

Taas olis yhdet menkat selätetty. Kp6. Maanantaina kaivamaan taas sylkitestiä esiin ja ovulaation etsintään... Tähän koitokseen on aseina foolihappo, royal gelee ja conceive plus.

Täällä jäi testit reissuu pakkaamatta, pääsee vasta ma kokeilee :) mulla oli myös krapula aina ukon lähtiessä ulos! :D parasta oli kun toinen valittaa huonoa oloaan, no se olohan oli itellä koko ekan trimesterin.. oispa taas

Mä oon kyl päässy ilman pahoinvointia tällä kertaa. Tai ainaki tällä hetkellä :D Päätin ottaa noi lugesteronitkin vaginaalisesti, niin ei tuu pahaaoloo. Mä oon ihan älyttömän väsyny koko ajan. Siis ei mitään rajaa oo. Vähän nipistää välillä massuun, mut muita oireita ei ole ollenkaan. Tein äsken toisen cb plus testin ja siihen tuli mielettämön hieno plussa ja vahva. :) Elikait se pitää uskoo jo.

Täällä ois kp7, mutta en varmaan ala tässä kierrossa vielä ovista tikuttelemaan. Luotan, että jossain kohtaa vkl tai sit maanantaina ovis ois kuitenkin :) Tarvii talletella sitten muuten vaan paljon :)

Oon juhannuksen lueskellut teijän juttuja. Mutta ei oo viittiny roikkua puhelimessa koko aikaa :D tääl on jotenki niin kivaa porukkaa. Jokainen saa kertoa omia tuntemuksiaan ilman että kukaan tuomitsee.
Mintukka pidän sulle varpaat ja sormet ristissä että kaikki menee hyvin! Tiedän nuo keskenmenot ja sen miten jännittää... täällä kp 23/30 .. eka piina viikko on mennyt hyvin kun ei oo ehtiny yhtään jännätä kaiken tän mökkeilyn lomassa. Ens viikolla varmaan sitte :O
Jnajsminelle ja mashnulle tsemppiä ovisjahtiin ;)

Kiitos bättismami! Laskeskelin tuossa, että menkkojen ois pitäny eilen alkaa. Veikkaan, että kiinnitty sillon ku mulle nous se lämpö. Ja se oli 17 päivä. Näin ollen nyt olis rv 4+1. Vielä on matkaa paljon tuonne ekaan ultraan joka on sillon ku mulla on rv 6+6 eli 14.7.
Mulla pelko keskenmenosta on kuitenki tuonne rv 10 asti ku sillon on yks keskenmeno tapahtunu. Oon nähny varhaisultrassa sydämensykkeet, mut sit ei oo vaan toinen jaksanu enää. Kuullemma harvinaista on se, että jos näkee varhaisultrassa rv 7+ sykkeen että menis enää kesken.

Niin mullaki :( Mäki näin ne sykkeet siellä ja olin niin onnellinen, sit nt ultrassa ei sydän enää sykkinykkää. Ja ultraaja sano mulle vielä törkeesti: "oho, nyt on käyny täällä vähän hupsusti".. Ööh mitähän hupsua siinä on ku toinen on menettäny pikkuisensa. Noi sanat muistan niin elävästi vaikka siitä on aikaa 4 vuotta.

Takaisin