Toinen haaveissa <3

Niemjalle tsempit ultraan! <3
Tosi ärsyttävää Mintukka, kun se pyykkikone on hävöksissä! Toi on niin ärsyttävää.. Meilläkin oli ongelmia Gigantin kanssa muutama vuotta sitten ja se liittyi kanssa pyykinpesukoneen kotiinkuljetukseen. Muistan soittaneeni sinne hyvin äkäisiä puheluita monta kertaa :D Ja toivottavasti Mintukka saa testit! :)
Me pähkäillään nyt mitä tehdään juhannuksena, onko se koti vai mökkeilyt miehen sukulaisten kanssa. Itse voisin jäädä vaan kotiin, kun meillä on muutto tulossa ja olis kiva pakkailla rauhassa :) tänään kp27 eikä erityisempiä raskaus- tai menkkatuntemuksia.

Pilvikirsikka kuulostaa hyvältä!

Kiitoksia tsempeistä! Pian...

Koskas omppoloinen testaa? :)

Ajattelin, että aikaisintaan perjantaina, mutta jos lähdetään mökille, niin varmaan vasta sen jälkeen. Mulla on tullu tosiaan se negatiivisten testien kammo, niin mielummin odotan, että menkat on myöhässä :D

Omppoloinen meijän pesukone löyty, oli väärässä terminaalissa... Tulee huomenna EHKÄ!! Akka olis kirjottanu lahjakortin myymälään, (ylläriiii) mut kieltäydyin siitä ja sanoin että kunhan maksaavat toimituskulut takas niin ollaan sujut. Kyseisestä firmasta en enää osta mitään. Onneks on olemassa muitaki samantyyppisiä firmoja kuten expert vaikka.
Tässä juuri vahtaan postia. Vähän väliä hypin ikkunaan kattoo, joko olis tullu :D

Joo on tää tämmöstä.. Niin tosiaan hirmu sotkua osaavat kyllä vaikka varmaan sitten kun alkaa opetella ite syömään niin sotku on ihan kaamee.. :D Sitä odotellessa :D Nyt on vasta kokeiltu sormiruokailua naksuilla.
Kokemuksesta voin kertoo et nyt vasta syntyy sotkua, kun neiti minä itte 1,7v syö itte! Välillä kun iskee uhma-ulla kohtaus ni vetää kaksin käsin ruokaa päällensä, kun ei kiinnosta lusikoida!
Sen jälkeen saakin kiikuttaa neidin suihkuun ja kuurata ruokahuoneen lattiasta kattoon!
Joten, iik, en pärjäis päivääkään ilman pyykkikonetta!

Niemjalle onnen potku persuksiin ultraan! :happy:

Meillä oli ihana yö pitkästä aikaa ei tarvinnu herätä yöllä neidin itkuun ollenkaan ja se heräs aamulla 10! Kiitos Buranan! Kyllä tulikin tarpeeseen! :wink

Tietysti hullua pidetään jännitykses ja ajat myöhäs :D

Päivikki voi miten ihana että tyttö on nukkunu! Nuosta haaveilen..

76a052f8e5a4c82ddaf2d8880d335e23

Täällä ollaan paksuna

1484515205e8f42357129a5d9cf0f4d3

Tässä vielä kuivuneena.
Perhana ei ne mun silmät sit väärässä ollu niiden edellisten testien suhteen. :) Tulihan sieltä se kunnon viivaki ku maltto ootella (melkein en malttanu) :D

Neuvolaan soitin ja tätiskä siellä soittaa äippäpolille joka voi määrätä noi lugesteronit sitten mulle. Huomenna soittaa mulle kun resepti on tehty. :)

Onnea! :)

Täälä kävi ohraset niinku epäilin, ei meillä vaan voinu olla näin hyvä tuuri. Suurella todennäköisyydellä tuulimuna, ei ollu sikiökaikua. Kontrolliultra 3vk päähän mutta en usko että on tarpeellinen. Nyt vituttaa eniten etten voi edes ryypätä ku se prosentin mahdollisuus on olla pienemmillä viikoilla.. Tuskin kuitenkaa ku plussan tein jo 2vk sitte.

Kyllä mä varmaan teen kaikki noi testit mitkä tilasinki. En malta jättää niitä tekemättä ja siks toisekseen tarviihan sitä varmistusta itelleen vielä ;)
Mites Niemjan ultra? :)

Takaisin