Toinen haaveissa <3

Olispas mukava käydä pitkästä aikaa kahlaamassa tämän ketjun kuulumisia! Ihan älyttömän paljon onnea Kaku ja niemja! :Heartred
Ja hurjasti puhallan plussatuulia myös teille kaikille, jotka vielä joutuvat omaan vuorooan odottamaan. Toivotaan, että tämä kesä tyhjentää tämän palstan. :happy:
Aika menee ihan hullua vauhtia. Täällä menossa rv 12+4, la 22.12. Kävimme viime perjantaina np-ultrassa ja siellä kaikki näytti olevan juuri niin hyvin, kuin vain toivoa voi. :)

Mitä kaikilla menee? Onks piinapäiviä? ;) täällä ootellaan ovista tulevaksi toivottavasti tällä viikolla!! Vaikuttaakohan terolut kuuri jotenkin ovikseen? Tietääkö joku. Kun pitäs alottaa kp 15 mut jos ovis ei ookkaan tullu vielä sillon?! :O onks sillä väliä?

Mulla alkaa keskiviikkona loma. Jos ei torstai-aamuun mennessä oo menkat alkanu ni testaan loman kunniaks :p
Oon vissiin kipeeks tulossa ku kurkku on kipee ja aivan veto pois ni tätä ku potee ei paljo jaksa funtsia testaamisia.

Kp31/29, dpo18.

Tääl dpo 6 eikä minkäänlaisia oireita. Ovis oli kp 17 ja kp 18 kerettiin vasta tallettaa niin eipä paljoa oo kyl toiveitakaan plussasta.

Kp23/30(34), dpo 6, yk 6

Pitääkö mun alottaa kp laskeminen sunnuntaista vai tiistaista? Tiistaina alko kunnon vuoto ja sitä ennen jotain tuhrua... Hitsi oon ihan ulalla näistä asioista vieläki :D

Täälläkään ei oo menkat alkanu negoista huolimatta. Huomenna aattelin testata. Säikäytän menkat sitten itelleni :D nyt on tissit menny kipeeks, mut se voi enteillä menkkojaki.

Wildside toivotaan parasta! :)
Täällä kp18 ja pikkuhiljaa ajatukset kääntyy taas loppukiertoon.. Miten sitä taas jaksaa odotella..!

Noniin, tää on kyllä ihanan aktiivinen ketju! Oon käynyt usein lukemassa tän kierron aikana, ja nyt pääsen taas osallistumaan. Eli kp2 menossa. Kuukauden vähäinen palstailu ei tosiaan tuonut plussaa, mut menkat alko muutaman päivän etukäteen, eli en ees ehtinyt piinailemaan! Mut uus kierto, uudet kujeet. Ehkä tässä kierrossa sitten.. :)

Nyt kaikille niitä plussia kehiin! :)

Toivotaan, mut en jotenki usko enää plussaan. Taitaa vaan kierto heittää nyt häränpyllyä.
Tänään tulee uusia testejä postissa, niin voin testata. Herkkyydeltään ovat 10 eli jos niissä ei oo mitään niin tuskin oon paksuna. Jos ei menkat sit ala loppuviikosta, niin uutta testiä.

Sama täällä. Ennemmin uskon että kierto on taas sekasi ku että raskaana olisin. Herkkiä testejä pitäis tänään tänneki postilaatikkoon pärähtää. Alkais nyt vaan ne menkat.

Mashnu itekki toivon, et menkat alkais. Pääsis uuteen kiertoon. Inhottavaa ku venyy tälleen.

a521d8b485035be73343e50bf55b39ce

Oonko mä vainoharhanen vai näättekö tuossa toista hentosta viivaa? Ainaki ku valoo vasten kattoo niin siinä näkyy, mut on kyl niin haalee että en tainnu saada vangittuu kuvaan..

Nii ja pissi oli ehken rakossa vaan tunnin verran. Pidättelen nyt neljä tuntia ja testaan sit uusiks. Tulee pitkät neljä tuntia..

Sen verta rakeinen kuva että mä en nää, toivotaan seuraavasta selkeämpää ;)

Takaisin