Toinen haaveissa <3

Katruska :( mietinki ar-ultraa jo ennen juhannusta jolloin olis rv6+ että sielä pitäis jo syke näkyä jos on näkyäkseen..

Toiki taitaa olla niin kiinni ultralaitteista ja ultraajista. Ja kaippa hiukan myöskin yksilöllistä. Joillakihan näkyy jo 5+6, mut mulla ei tuollon näkyny edes alkioo.

Joo mullaki oli superpieni alkio mutta syke näkyi. Ei paljo muuta siis :D ehkä koitan malttaa mieleni ja oottaa 8+ nii näkyis jo enempi :)

Ärsyttää tää kalsareiden kyttääminen taas :bored:
Mieski soitti töistä ja uteli että onko menkat alkanu jo. Ei oo alkanu ei. Eikä oo mitään menkkajomotuksiakaan. Rinnat aina vaan hellänä ja pitkät päällä koko ajan. Enkä viitti testatakaan ku se näyttää negaa kuiteki :shifty:

Joku sais nyt täältä plussata. Kukas oli seuraavana testivuorossa?

Kuulostaa Mashnu lupaavalta! Mikäs kp sulla oli?
Vuorokausi vaihtunu eli nyt eletään kiertopäivää 29/29.... Sanoin miehelle että testaan sunnuntaina jos sinne asti päästään. Tissikipu yltyy vaan. Mulla alkoi esikoisestaki oireilut kunnolla vasta ku olin oikeesti myöhässä. Noh, katsellaan...

Voi kumpa!

Täälä nyt kp36/35 ja mahaa juilii ja pelkään vaan koko ajan että menkat alkaa. Huomenna teen liuskan ja maanantaina ja digin keskiviikkona. Ärsyttävää stressaamista.

Pitäis olla olemassa joku piinapäivien viettäjien pitsinnypläyskerho mihkä vois mennä ni ei kerkeis stressaamaan testailua. Mulleki osu just vapaa vkonloppu ja poitsu on niin räkänen että ei viitti ajankuluks lähteä mihkään riekkumaankaan.

Mashnu oireet kuulostaa lupaavalta, toivottavasti plussa tulee! Samaa mieltä, että pitsinnypläyskerho olisi paikallaan piinapäivinä! Mulla tuntuu ainakin keittävän ihan yli niinä päivinä :(

Mä syötin Perhesuunnittelusivujen laskuriin tiedot kolmista edellisistä kuukautisista ja se ilmoitti että mun seuraavat menkat alkais vasta ens tiistaina. En tiiä viittinkö sit huomenna turhaan testiä tehdäkään.

En tehny. Huomenna periaatteessa vasta myöhässä mutta jos tää kierto on 33 pvää niinku oli edellinenki niin ei tässä mikään kiire vielä oo.... Jotenki en nyt halua tehdä sitä testiä tehdä ku kuiteki näyttää vaan yhtä viivaa :sorry:

Oi mitä uutisia! Hurjasti onnea plussasta Niemja sekä kaku! :Heartred

Mashnulle (ja kaikille muillekin piinailijoille) toivon plussaa rtestiin!

Täällä ootellaan aikaa np-ultraan. Viikko sitten neuvolassa kuulu sydänäänet. Kohtu on viikkoihin nähden jo korkealla ja fiilis kaksosista on vahva vaikkei mitään todennäköistä olekaan :hilarious:

Otuski 10+2

Muokattu viimeksi:
Nyt vissiin on ovis :-) toivotaan et tää kierto menis nappiin.

Liitteet

• 1465805018650.jpg
    1465805018650.jpg
    22.4 KB · Katsottu: 148
Takaisin