Toinen haaveissa <3

Mä niin samaistun teihin jotka ei tykänny raskaana olemisesta, mä koko esikon raskausajan odotin sitä "hehkua". Höpöhöpö. Oksensin 22vk:lle asti, senki jälkeen vielä satunnaisesti. Prolapsi operoitiin päivystyksenä ->8vk saikku, sen jälkeen ku selkä olis kestäny istumista ni liitokset sano poks eikä työnteosta tullu sittekään mitään.. huooh. En odota kovin innolla et mitä tämä tuo tullessaan. Ennen synnytystä meni pari vrk jatkuvilla supistuksilla, mut sitteku se homma todella käynnisty ja hommat eteni ni se ite synnytys oli oikeesti kivaa :hello2 olin varmaan jo niin kypsä raskaana olemiseen et kaikki muu oli aivan mahtavaa, jopa se synnytys ja oikeesti siitä synnytykses on edelleen hyvä mieli. Harmittaa vain se ku nousin pois vesialtaasta, enkä synnyttäny sinne ku seki olis ollu mahollista, mut eipä sitä tienny et loppu eteni niin rytinällä :dummy1: eli jos nyt normaaliraskaus, ni haaveena vesisynnytys!

Täällä mies oli vähän et oho! Ku kerroin mitä testi näytti :woot: siitä ekasta tiistain heikosta viivasta en viel kertonut.. :) totes vaa et menee auto vaihtoon.. nykyseen ei mahdu kahta istuinta, hädintuskin tuo yks ku pitää vänkärin istua polvet suussa :meh:

Niemja, eiköhän nuo helmikuisetki vilkastu ku tulee lisää viikkoja mittariin ja uskaltautuu loputkin mukaan! Ainaki helmikuisten 15ryhmä oli tosi vilkas.. seurasin sitä ja maaliskuisia mut en saanu liityttyä kumpaankaan ku oli la niin siinä kuun vaihtees et ei osannu päättää et kumpaan kuulus:facepalm:

Mä en voi tähän keskusteluun niin samaistua että samoilla silmillä ja kaikki lapset kerralla.. kun en muista enää mitään noista ajoista :D sen kyllä tiesin etten pienellä ikäerolla lapsia halua. Että yks kerrallaan saa olla pieni. Mikä poikkeaa täysin teidän muiden toiveista :D oon luonnon oikku..heh. nyt mä kaipaan niiiiin paljon vauvaa taloon kun poika on jo eskarilainen ja jo niiiin iso!

Nyt Kaku tuut tuonne ryhmään ;) mä tilasin just kaks digiä lisää että teen ens ja seuraavalla viikolla nii näkee nouseeko viikot. Ainaki ovistesti vahveni tänään ja aattelin hakia pcitä viikonlopuksi... Mitennii en meinaa uskoa :D

Bättismami, kyllähän seki houkuttelis omalla tavallaan että antais ensimmäisen kasvaa ensin useamman vuoden mutta mutta.. sit ku elämä alkaa sisältää kokonaisia öitä ja saa lisättyä niitä "omia menoja" ni tuntuu että ei sitä sitten enää halua alottaa alusta, erkaantua sosiaalisesta elämästä ja näin.. toki siinä vaiheessa vois olla kavereillaki lapsia, ei katoais välttämättä niin moni elämästä :D

Mulla ei kauheesti vaihtoehtoja tähän ikäeroon ole, n.2v ikäeroja on sekä omassa et miehen perheessä, ja itellä 30+ mittarissa joten kovin iso ikäero mahdoton kun en yli 35halua enää odottaa :) kaveripiirin useampi sekundaarinen lapsettomuus taas toimi pelotteena et yrittään alettiin aikalailla heti vaik esikoinen helposti tärppäski. meillä lapsiluku jää varmaan sitten kahteen, mulla on ollu toive 2-3, miehelle riittää 2. Ja tällähetkellä taitaa taloudellinen tilanne määrittää lapsiluvun tähän ellei kyytiin ole hypänny kaksosia! niitä itseasiassa kyllä salaa toivon, ei tarvis enää pähkäillä et annetaanko lupa viel kolmoselle.. sitten lapsiluku olis varmasti täys, raskausvaivoja tarvis potea vain kahdesti :cool01 ja mies vois suunnata suoraan putkien katkasuun ni olis ehkäsyki loppuelämäksi kunnossa!

Niemja, teen vielä digin loppuviikosta ni jospa sitä sit uskaltautuu mukaan helmikuisiin :woot: tänään jo melkeen kaverille lipsautin plussasta ku yritettiin kesälomareissun ajankohtaa sumplia ja niin pelkään et koko reissu menee puihin jos alan taas yrjöön 24/7 rv 7 alkaen :yuck::wtf::hungover:

Muokattu viimeksi:
Mä toivon kans kaksosia nii ei tarttis enää pähkäillä tekeekö kolmatta vai ei :D mutta kunny edes yks tuola majailis nii onnellinen olisin! Ainaki pahoinvointi on paljo kovempaa mitä esikoisesta ja alkoi aiemmin että tiedä sitte mitä meinaa..

Onkos Wildside testannu uudestaan? ;)

Seensimmäinen aika kultaa muistot kyllä niin että kun on saanut jo useemman vuoden nukkua ja tehdä omia juttuja ni ei muista noita "vauva ajan murheita" yhtään... mulla kyllä myös oli sillon helppo vauva. Käytännössä nukkui ekan vuoden :D
Eiks kukaa oo noita Sofin testejä käyttänyt koskaan??

Testasin, mut oli epäselvä. Laskeskelin tässä, että jos ovis oli sillon aiemmin kun luulin, niin nyt olis vasta dpo 7-8 eli jos tilastollisesti alkio kiinnittyy vasta tuollon dpo 8, niin eihän se vielä testissä edes näy. Ootan varmaankin lauantaille ja sit testaan. Joko siis olen raskaana tai sit on vasta ovis. Ovistestitki loppu niin en voi testata. Mut kummallisia oloja on, jotka veikkaan olevan vaan mielikuvitusta :D

Tänään alkoi niin kiukkuolo että taitaa täti koputella jo kulman takana.. Jos aikaisempi 27 päivän kierto toteutuu niin menkat alkaa jo huomenna. Oli taas niin kiire päivä töissä että ei paljon oloja ehtiny kuulostelee. Tissit on vähän turvoksissa ja kipeet mutta se nyt voi merkata tulevia menkkojaki.

Okei. Kiva tietää. Et oo niitä r testejä kokeillu? Tai onko kukaan.. mietin että voisin tilata huvikseen.. vaikka pc:n testeihin luotankin eniten. Mashnu.. koska testaat jos menkkoja ei kuulu? :)

Vähän ehkä harmittaa että seuraavassa kierrossa oon just sillon ku ovis todennäköisesti on ni reissussa. Menee kierto vähän niinku hukkaan... Oon vielä 4 päivää pois ni ei taida olla toivoakaan...

En usko että mun kannattaa ennen sunnuntaita edes testata. Eikä oo ku yks testi kaapissa.. Yritin toissa iltana tilata raskauskeijulta r-testejä mutta en päässy verkkopankin sivuille ollenkaan kun se sanoi että joku häiriö. Sitte unohtu koko testien hommaaminen ja nyt ei enää tilaten kerkee vkonlopuks saamaan.

Daamos, ennakkoon vain tallettelemaan. Ei se oo aina niin päivän päälle ;) Meillä tässä tärppikierrossa riitti näköjään yht 4krt/kk, joista oletetun oviksen läheisyyteen osu -5 ja -2 dpo :angelic: nyt onki sit kuivaako saharassa.. tää oire alko jo pari päivää ennen plussaa mikä on hyvin harvinaista mulle (vissiin ed.raskaudessa oli jossain vaiheessa samaa vaivaa ku joku intiimivoidetuubi kotoa löytyy.. aika vaan kullannu muistot)

Joo Daamos kannattaa ennakkoon tosiaan talletella, vaihtelua ovisajankohdissa käsittääkseni jonkin verran voi olla :)
Täällä ovistuntemuksia ollut.. Toivottavasti ne niitä olisi! :) ainakin on hyödynnetty ;)

f238ce5e03fe6bdf039e82d314f15867

On se r-testinki viiva kai vähä vahvistunu ja ovistesti ainaki. Sunnuntaina vielä liuska ja ensviikolla vielä uus digi nii jos vieläki vahvistuu nii ehkä se on uskottava että raskaana ollaan.. Heräs vaan pelko tuulimunasta, mutta ei auta ku uskoa raskauteen ja että kaikki olis hyvin. :)

Nyt plussatuulia kaikille! Ja toivotaan ettei täti löydä Mashnulle ja ittelläkää ei huomenna ala menkat.

Niemja rv4+3 kp35/35 (neuvolan mukaan 4+6)

Takaisin