Toinen haaveissa <3

Täällä kp 2/35, toki vähän menkat harmittaa mut tousaalta kiva et nyt varmaan alkaa kierto normalisoutumaan. Yritän arpoo että pitäiskö sitä ottaa tässä kierrossa "tulee jos on tullakseen" asenne vai tikutanko ovista ja seurailen oireita. Jotenki nää kuukaudet on vaan niin saatanan pitiä mut samall yritän järkeistää et mikäs kiire tässä on... ehkä itellä joku typerä päähän pinttymä et toivo muksuja noin 1,5 vuoden ikäerolla ja mielellään et syntyis niin ku tän vuoden puolella, nyt se paine on tavallan poissa niin ehkä pystyy vähän rentoutua :)
 
Pyh, inhottava täti sit löytäny ninjaanan luo! Tsemit uuteen kiertoon :Heartred

Mua ahistaa kauheesti. Olisin halunnu vähä reilu 2v ikäeron mut nyt menee kyl 3 tai ylikin. Sit saan tosi huonot äippärahat ku oon ollu kotihoidontuel ja edellee teen lyhyttä työviikkoa. Eli taloudellinen puoli stressaa vaikkei plussaa oo ees saatu :D

Ja harmittaa, ku ystävä kerto raskaudestaan pari päivää sit. Vaikea olla iloinen toisen puolesta ku itellä yritys vaan kestää ja kestää. Ja tää ystävä teki alle 6kk sitten abortin ku oli "huono elämäntilanne". Murr. Suututtaa :/
 
Täällä toinen pienokainen haaveissa, edellinen syntyi 6/2013.

12/2014 alkoi yrittäminen, viime kuussa epäilys km:stä, kun oireet olivat vahvat, mutta kun meinasi tehdä testin, niin menkat alkoivat kirkkaalla verisellä vuodolla 3pv myöhässä :sad001

Ovispäivä meni tällä viikolla ohi, toivottavasti parempi onni tällä kertaa :)
 
Tervetuloa siiseliini :) !

Mulla edellisestä kierrosta ei tärpännyt, mutta nyt on uusi kierto menossa, ja ovulaatio pitäisi olla tämän viikon lopulla :happy: Nyt olen tehnyt ovistestin kuuliaisesti joka päivä kun ovis on mahdollinen, ja touhuillaan vähintään joka toinen päivä :wink Nyt on aikaa paremmin.
 
Ei täälläkäön tärppiä käyny :/
Nyt sit kp5/37.
Meillä taas miehen kaa täs kierros hirveesti töitä ja menoja et katotaan ehtiikö sitä edes puuhastelee! Piru vie. Sais jo alkaa tärppäämään!
 
Täällä haaveillaan kans toisesta. :) esikoinen synty 02/15, eli ihan heti en varmaan raskaudu kun kiertokaan ei ole oikein lähtenyt käyntiin vielä.. Toivottavasti kesällä tärppäis :)

Ja tärppionnea kaikille yrittäville :)
 
Toista täälläkin haaveillaan. Kierto on ilmeisesti vielä sekaisin esikoisen imetyksen myötä. Hän on 11 kk. Ärsyttävää, kun ei voi tietää minä päivänä menkkojen pitäisi oikeasti alkaa. Kierto on ollut 29-33. Tänään on 30 ja testi oli ainakin vielä nega.
 
Peukut pystyyn ettäbtärppäis :) Ite odottelee ensiviikkoa ja kuulostelee näitä oireitaan.. Välillä vihlasee alavatsaa, nenä välillä tukossa, rinnat arkana, jotkut ruoka-aineet etoo.. Laskurin mukaan ensiviikon alussa varmin tulos tehdä testi aikasintaan.. Ei malttaisi odottaa!
 
Tervetuloa Mannikka ja Lucy rupattelee!
Mannikalla olis tosi pieni ikäero suunnitteilla :wink toivottavasti molemmat saatte tärpit!

Sit vaan kaikki lähetään helmivauvoja yrittämään! :)
 
Kiitos meritähti!

Alle 2v ikäero ois aika hyvä :) toivottavasti tässä kohta pääsis kunnolla yrittää.. Mieskin on innoissaan :D taitaa olla tuo esikko ollu liian helppo vauva ainaki tähän mennessä :)

Yhet kuukautiset ois ihan kiva tulla täs välissä. Tuntuis kyllä siltä et on jo hormonit normalisoitunu synnytyksestä.. Kuvittelin huomanneeni oviksen joku reilu 2vko sitten, mut ehkä ei sit ollukkaa ku ei oo vielkää tullu kuukautisii eikä kyl pos rtestiäkään..

Aattelin raskaana ollessa viel et kesällä en taho olla raskaana, mut jo synnärillä kysyin mieheltä et joko tehään toine :D
 
Aamulla alko kauheet menkkakivut, mut verta ei näy missään. Mitähän ihmettä tuolla tapahtuu? Mulla ei nykyään oo erityisemmin kipuja normaalisti.
 
Jotkut vanhan kansan ihmiset sanovat, että ensimmäisen synnytettyään menkkakivutkin lievenevät huomattavasti. Kuulemma johtuu kohdun kaulasta, että se on ennen synnytystä kapeampi, ja sitten venyy, mikä edesauttaa sitä että menkkakivutkin lievenee.
 
Mä en kyllä ovista tunnista tai sit en ees oo kiinnittäny huomioo siihen :P pitäis varmaan tikuttaa ovista ja sit katella oireita samalla.

Menkat on kyllä synnytyksen jälkeen olleet tosi niukat ja kivuttomat. Paitsi edelliset menkat oli sen verta kivuliaat et otinpa särkylääkettä..
 
En ole itsekkään ovista ikinä huomannut.. Eikä ole ikinä menkka kipuja ollut! Oli esikoisen syntymän odottaminen mielenkiintoista, kun kysyin miltä supistukset tuntuu. Kätilö vastasi, että samalta kuin menkkakivut. NO MILTÄ NE SITTEN TUNTUU?! No, sen sit tunsi lopulta miltä ne tuntuu..
 
Onnea haamusta siiseliini :) toivotaan että vahvistuu! Me haaveillaan myös toisesta lapsesta esikoisen ollessa reilu vuoden. Mul on kierto ollu suht tasainen imetyksen jälkeen mut nyt vedellään kp 37/30 eikä tätiä näy. Myös testit on ollu negoja toistaiseksi. Voi olla että on tosi pitkä kierto vaan täs kuussa mut en panis pahakseni vaikka ekasta tärppäis (tuskin) :rolleyes:
 
Mua huvittaa kun eka muksu synty, et kuinka paljon sitä alkoi pelkäämään kaikkee tyhmää, öisin sitä kävi kuuntelemassa hengitystä yms, et se tunne ja pelko menettämisestä on niin suuri ja siltikin siihen on valmis uudestaan! No toisaalta kun meillä lähestytään vuoden ikää ja tuntuu et eiköhän se joka aamu herää niin aika kultaa muistot :) eka raskaus päätty km joten se juontaa varmaan juurensa sieltä...
 
Takaisin
Top