Toinen haaveissa <3

Tiedän tunteen tuosta ns. kätkytkuolemasta. Itsellä kanssa sama tunne vieläkin välillä vaikka tyttö alkaa olla kohta kaksi vuotta, niin välillä nousee katsomaa, että kuuluuko tuhinaa pinnasängyssä. Ja silloin kun hän vielä samassa huoneessa nukkui, niin nousi monta kertaa pää itsellään sängystä tarkistamaan hengittääkö toinen vielä.

Onnea haamusta! :)
Mulla ei käynyt tuuri tällä kertaa. Kierto on näköjään muuttunut 31: een :( kauhean pitkä kierto nykyään...

Onnea siiseliini plussasta!
Lucy, onnea seuraavaan kiertoon!

Täällä ei vieläkään merkkiäkään menkoista tai raskaudesta. Plaah hormonit taitaa vaan sekoilla..

Kiitos :) Vahvistusta viivaan odotellessa.. Miten monta päivää sitten malttaa odottaa, on asia erikseen. Nyt rv. 4+0, apua kokeniimmilta!! :eek:

mannikka, Toivottavasti hormonit eivät hermoilisi liikaa ja pääsisi raskaus aluilleen :cat:

Siiseliini, minä oon yleensä testaillu joka toinen päivä dpo 14 jälkeen. Kahessa päivässä pitäs aina tuplaantua hormonimäärä.. Esikosta testasin dpo 14 negan, dpo 16 haamun ja dpo 18 selkee plussa :)

Tää haamuviivojen metsästys on kauheeta, pakko aina varmistaa mieheltä, kun ite näkee punasta viivaa vaik mitään ei näkyskään. Täällä siis taas nega testi tehty..

Muoks. Nyt ei siis tietoa mikä dpo kun en älynny merkata tuntemuksia kalenteriin ja imetysaivot :D

Heh :D itellä on enää 2 testiä käytettävissä.. Ja tuo haamutestikin oli että kun sen teki niin ei näkyny mitään. Sitten pari tuntia myöhemmin kaivo sen roskiksesta ja katto uudelleen niin haamu siihen oli ilmestynyt :)

Kyllä se viiva näyttää parissa päivässä vahvistuvan, kun ekassa testissä ei viiva edes erotu kuvassa :)

Liitteet

• 1430803788761.jpg
    1430803788761.jpg
    42.2 KB · Katsottu: 154
En uskalla viel neuvolaan soittaa.. Jos ensiviikolla kävis kyselemässä, kun samassa rakennuksessa oon töissä ;)

Ninjaana voi näyttää silloin, kun raskaustestikin näyttäisi plussaa :) mutta ei kaikilla kuulemma näytä.

No selvisi tämäkin mysteeri, eli on vaan ovis tosi aikaisessa tässä kierrossa, ihan sattumalta "erehdyin testaamaan" ja nyt sit myllertääkin ovis mahassa. Mietin kun toi digitaalinen näyttää 2 päivää hymynaamaa et onko se sit se jälkimmäinen päivä dpo 0?

Mä oon tosi uuno näissä ovis asioissa :D pitäis varmaan perehtyä asiaan enemmän!
Pitää itekin tällä viikolla alkaa ovistestei tekee, womanlog ennustais ovista viikon päähän!

Missäs kierron vaiheissa muut menee? Onks kellää mitää hyviä uutisia jaettavaks? ;)

Meritähti kp 15/37

Mie huutelen täält välistä et tuun roikkuu täällä kun meilläkin pikkukakkonen haaveissa, esikko on nyt 9kk ja viel yks liuska pillereitä jälellä. Esikko synty kiireellisellä sektiolla niin sen vioden "tekokiellon" sain lääkäriltä et josko sit ens kuun puolenvälin jälkeen pääsis oikeesti yrittää kakkosta

Kp 22/33 (-35). Ovis hyödynnettiin ja nyt odotellaan ens viikonloppuun, yritän olla coolisti enkä ylitulkitse itseeni. Viime kierrossa oli varma et tärppäs mut paskan marjat...

Äippä-14, tervetuloa rupattelee!

Ninjaana, toi on aina helppo sanoa et yrittää ottaa coolisti ;) ihana jos pystyt siihen, mä alan ainaki kuvittelee jo ties mitä loppukierrosta. Sit saa tippuu kovaa ja korkeelta :(

Mullakin on vasta kp 10/31, joten yritykseen on vielä aikaa. Taidan kokeilla bongausta tikulla tässä kierrossa. Se on vaan aikaisemmin aiheuttanut paineita hommiin :(

Ärsyttää... Kp 46 ja tasan 2vk sit tikutin oviksen. Tein aamusta testin ja oli nega ja tuhrusta päätellen tätiä odotellaan tänään tai huomenna :/

Takaisin