Toinen haaveissa <3

Pakko yrittää ottaa rennosti :) oon superhuono siinä kylläkin, niin hirvee stressi ollu koko alkuvuoden liittyen tähän yrittämiseen ja omaan terveyteen. Ilmeisesti oon kuitenki vaan stressaantunu luulosairas, et varmaan loma tekee hyvää :/

En malta oottaa et pääsisin testailee ovista ekaa kertaa! Tilasin vaa aika vähän niitä testejä, mut voihan kaupasta ostaa lisäö. Tällä epäsäönnöllisellä kierrolla en todellakaan tiiä millon ovis olis. Sit ahdistun jos ei ovulaatioo tapahdu. Mut sen on vasta murheena parin viikon päästä :)
 
täällä tällaista alkoi näkymään, nyt kp29/28-32 ja dpo13?:woot:
 

Liitteet

  • Snapshot_20150326.JPG
    Snapshot_20150326.JPG
    25.8 KB · Katsottu: 125
Aaaaaaw!!!!! Tosi selkeä viiva jo Kyfi!!

Täällä dpo 10 ja herkkään raskaustestiin hyyyyvin haalea haamulainen... Samanlainen kuin esikoisesta samalla dpo-päivällä. Jännää!

Oikea reuna muokkaamaton versio, muita vähän säädetty.
 

Liitteet

  • 1427362446554.jpg
    1427362446554.jpg
    103.6 KB · Katsottu: 141
Last edited by a moderator:
jee höpöttäjä:woot::grin ite vielä hiukan odottavalla kannalla että alkaako menkat sittenkin, jos nyt viikonlopun yli pääsee ja viiva vahvistuu ni sit vois miehellekin asiasta "mainita":grin
 
Lauantaina pitäis olla ovis (peukut pystyyn). Lämmöt noussu 36,2->36,8 tänään (kuuluuko nousta jo 4 päivää ennen? Vai onkohan jotain muuta?) Tein clearbluen ovis testin, näytti negaa/tyhjä naama mutta kun testi liuskan vetäs irti niin haaleen haalee viiva oli. Toki ohjeissa lukee et ei pidä katsoa muuta kuin diginäytön tulosta, mut viimeks ei näkyny mitään mitään kun testailin keskellä kiertoa, toivo se on pienikin toivo :wink
 
Ovistesteissähän periaatteessa haalea viiva on ihan yhtä nega kui ei viivaa ollenkaan.. en tosin noista digitesteistä tiedä. Ja siis lämpö nousee kun ovulaatio on tapahtunut. Ootko mitannut aina samaan aikaan aamuisin ennen heräämistä lämmön?
 
No pääsääntöisesti aamupäivällä 8-10 mutta ollut aina melko matala, keskiarvo se 6,2 astetta. Mut mä testailen nyt kahden päivän välein jos vaikka tulis se hymynaama.
 
täällä näyttää siltä että neuvolaa vois ehkä ens viikolla kysellä :) tiedä sitten miten ne toisessa raskaudessa menee:think005
 
Ihania uutisia täällä! Kyfille ja höpöttäjälle paljon onnea, toivottavasti pienet pysyy matkasss :)
Toivottavasti itekin pääsis sitten tammi-helmikuisten mukaan :)
 
Ninjaanalle munarikasta pääsiäistä :wink vaikkakin alkaa pääsiäinen jo olla ohi :D

Täällä ovista odotellaan... Womanlogin mukaan saattais vasta ens pe olla, mut katsellaan :) kahtena päivänä oon tehny ovistestin ja ihan hailakat viivat vasta et hyvinki voi loppuviikkoon venähtää! :P kuitenki peittoa heiluteltu joka toinen päivä, pitää varmaa samalla kaavalla jatkaa!
 
Onnea plussautuneille :D !!

Itellä meni vähän ohi se ovis, kun on ollut niin kiireistä töiden takia, et ei ehditty touhuilemaan sinä päivänä, kun ovistikku näytti vahvaa viivaa... 3 päivää sitä ennen kylläkin, ja 1 päivä sen jälkeen. Toivossa on kuitenkin hyvä elää :) En edes kerinnyt joka päivä ovistestiä tehdä...
 
Ooo oon näköjää saanu toisen tähden ja siirtyny peruskäyttäjäks, jeee :D

Applejack, toivotaam et noilla hommailuilla tärppäis! Yksikin kerta voi hyvin riittää :wink

Mua turhauttaa noi ovistestit. Toivottavasti saisin joskus ovisplussan ni ei tarttis stressailla. Eilen ei ainakaa vielä yhtäö mitää vaikka oli kp 18(/30-65).
 
Mä en kyl olis onnistunut bongaamaan ovista, oon siinä niin surkee, et noi testit oli kyl mulle hyvä, viikon päästä nähdään kannattiko ! Ja siis lapsen yrittäminenhän on melko jännää, ensin jännität oviksii ja sit plussaa, eipähän tarvi lotota :wink
 
Tää on niin pitkä ketju, etten läpi lähe selailemaan, mutta onko muita, joilla on vielä imetys kesken, vaikka toista vauvaa toivotaankin? Meillä ei esikoinen ei vielä edes konttaa, mutta toinen olis jo haaveissa :rolleyes: Ne pienet on niiiin sieviä :shy:
 
Täällähän on hiljaista!? Mitä kaikille kuuluu? :wink

Täällä olis kp 31/30(-65) eikä oloja oo ollenkaa eli en testaile turhaan. Oviksestakaan ei oo mitää havaintoa ni saa nähdä kuinka pitkä kierto nyt tulee ;(
 
Takaisin
Top