Toinen haaveissa <3

Pitkiä kiertoja teillä :/ :/

Itelläni aikanaan ensimmäinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen oli noin 70pv. Seuraava kierto myös. Siinä kierrossa menin jo gynelle joskus kp 60 ja aloitin heti Terolutit, että saatiin kierto loppumaan.

Toissavuonna kierron käynnistyttyä raskauden ym jälkeen, oli kierrot noin 50pv, kunnes sitten tuulimunan jälkeen tasottuivat.

Ja varsinkin noissa pitkissä kierroissa on kyllä jos minkälaisia tuntemuksia pitkin kiertoa.

Täällä nyt kp 10 ja ovistestejä odottelen postilaatikkoon saapuvaksi. Skeptisellä mielellä kyllä, että ovis tulis yhtään sen aiemmin kuin kolmessa edellisessä kierrossa.
 
Ovistestailu aloitettu eilen ja tänää kp 12. Mikä positiivista, testit eivät näytä nyt suht vahvaa viivaa niin kuin aiemmissa kierroissa tässä vaiheessa !

Mulla siis pco:n takia alkukierron ajan, aina sinne ovikseen asti, näyttää testit yleensä suht vahvaa viivaa. Nyt vain sellanen haaaaalea viiva. Hyvähyvä.
 
Viimenään Ninjaana ! Pitkät kierrot on kyllä tosi ärsyttäviä silloin, kun lapsesta haaveilee... Toivottavasti siis kiertosi lyhenevät jatkossa!

Täällä kp 15 ja ovistesti aamulla vahvempi kuin muina aamuina. Toivottavasti enteilisi aikaista ovisplussaa! Jo alle kp 20 saatava ovisplussa olisi riemuvoitto edellisten kiertojen jälkeen...
 
Mä vähän ennustelinkin kaks viikko sit et olikohan vaan vihlasut ovista kun teki niin kauheesti seksiikin mieli! Näyttävästi oli :) luulisin. Oon tyytyväinen et jotain tapahtu! :) edes nää menkat!
 
Nyt tänään alkoi ilmeisesti kp1/31. Ennen ainakin keskimäärin 30-32 päivää ollut mulla kierto. Tilasin nyt raskaus- ja ovistestejä, eli vissiin kp 11 alkaen kannattaa alkaa testailemaan päivittäin näkyykö ovista.. Ihan uutta nuo ovistestit mulle :)
 
Tsemppiä ovisten metsästyksiin Applejack ja Kyfi!

Täällä kp 16 ja aamusta ovisplussa ☺☺ Ei ole koskaan näin aikaisin tullut.

Plussa olisi varmaan ollut jo eilen illalla, nyt nimittäin tuntuu, että ovis on näillä näppylöillä käsillä.
 
tuota muuten mietin että kun toisena päivänä millon sain myös vahvan viivan oli ihan järkyttävät kivut illalla oikeella puolella munasarjoissa että oliko sillon sitten jo dpo 0 vai vasta sit seuraavana päivänä:think005 sinänsä eipä sillä kai yhdellä päivällä niin suurta väliä mutta kunhan pohdiskelen:)
 
Tämän kierron ovistestirivin voisi laittaa vaikka oppikirjaan malliksi, kun sitten taas vertaa esim. toissakiertoon...
 

Liitteet

  • 1426654779587.jpg
    1426654779587.jpg
    33.7 KB · Katsottu: 143
  • 1426654858417.jpg
    1426654858417.jpg
    51.5 KB · Katsottu: 125
kp24/28-32 ja dpo8? pöh, on tää kumma kun joka kierron lopussa tää pää alkaa aina toivomaan että jospa sittenkin ois just tästä kierrosta tärpännyt:grin oireita ei kyllä ole minkäänlaisia, eilen tosin mahaa vihloi/tuikki mutta näitä "oireita" kun tuntuu olevan vähän joka kierrossa :rolleyes:
 
Täällä taas! :D
Kp 1/jotain.

Edellinem kierto päättyi vihdoin yllättäen kp 65! Ikinä oo ollu noin pitkää kiertoa eikä toivottavasti enää tuu tommosta!
Tädin saapumisen kunniaks sidukka ja kävinpä jopa tupakilla ku tuli niin rento ja hyvä fiilis menkoista :D tuntuu tyhmältä innostua kuukautisista mut oli niin tuskallinen kierto ettei mitään rajaa.
 
Takaisin
Top