Liityin tänne noin kuukausi sitten, mutta en ole kirjoittanut niin paljon, koska eka yrityskierto oli luultavasti ovuloimaton (20 päivää, ei ovislimoja) ja epäilin myös että tätä edellinen kierto oli ovuloimaton (samasta syystä). Sitten tässä kierrossa (yk 2) käytin ovulaatiotikkuja, mutta niissä oli todella haalea viiva koko ajan, joten oli tosi varma siitä, etten ovuloinut ja tästä masentuneena en sitten ole kirjoitellut tänne. Ovislimoja oli vain tunnin ajan, mutta ei yhtään nipistelyjä ja tikut olivat siis näyttänyt negaa ennen tätä ja näytti myös tämän jälkeen. Olin aivan varma etten ovuloinut ja menin jo gynelle, joka määräsi clomifeneja kiertoa pitkittämään ja ovulaatiota edistämään. Nämä olisin ottanut käyttöön ensi kierrossa. Kiinnittymiskipuja tai vuotoa ei ollut missään vaiheessa (esikoisen aikana tunsin selkeästi kiinnittymisen ja tuli vähän vuotoa). Koska olin menossa viettämään synttäreitä perjantaina tein raskaustestin, joka selkeä nega. Eilen menkat olivat päivää myöhässä ja tein taas testin (sen lyhyen ovislimahetken mukaan dpo 14) ja tuli haamu testiajan jälkeen, noin 15 min testauksesta. Tänään tein taas testin ja haamu taas, tällä kertaa testiajan sisällä. Joten pakko kai tässä on uskoa, että kaikesta huolimatta olen raskaana. Ovulaatio on tapahtunut, negoista testeistä huolimatta. Ajattelin vain kertoa tämän, esimerkkinä siitä, että voi käydä näin ilman mitään oireita ja merkkejä. :) (Nyt vasta pari tuntia sitten on tullut lievää pahoinvointia.)