Toinen haaveissa <3

Mä en varsinaista viivanpaikkaa näe, mutta ihan kun siinä yhdestä kohdasta olisi hieman ottanut väriä pintaan? Vaikea aina tietty kuvista sanoa, mutta jos päivän pari odottaisi ja ottaisi uuden testin? :)

-elmeri-, mäkin muistelisin, että luteaalin kuuluisi olla siinä 10 päivän tienoilla. Mutta voihan se olla, että se nyt on vaan sitä kun kierto vielä heittelee, että se oireilisi sitten lyhyellä luteaalilla? Tiedä sitten.

Luonnossa se näyttää että vähä väriä olisi. Teen varmaan huomenna tai perjantaina uuden testin..
 
Tänne kuuluu tälläisiä tiistaina alkoi kuukautiset täällä ennen sitä mustaksi meni maailman pyörryin wc.Sen kautta vuoto alkoi.30.6. On foliultra ja progestroni arvon verikoe.24.6 alkaa pistokset täällä ja tuolloin ultran aikaan sovitaan inseminaatio aikaa
 
Mä siis lopetin imetyksen puol vuotta sitten ja kierto käynnistyi, 35pvä, ovulaatio siinä 20 maissa kuten "kuuluu". Tulin kolmannesta kierrosta raskaaksi, meni kesken ja tuli ulos maaliskuussa rv11. Sen jälkeen vasta yhet menkat ollut, joten kierto voi olla edelleen ihan mitä sattuu. Kp29 vasta oli ovisoireita mut en tikuttanut. Ja nyt sit kp33 ihan menkkojen alkamis olo :bored: Eli jos ne nyt alkaa niin joko luteaalivaihe oli super lyhyt ja se siitä yrityskierrosta, tai sitten ovis oli sillon 20. päivän tienoilla mutta huti :bored:

Pahoittelut keskenmenosta :/ jos se kierto on sit sen jäljiltä vielä sekaisin? Toivottavasti tikut tuo selvyyttä kierron vaiheisiin. Itse en kyllä pärjäisi ilman noita tikkuja, paljon selkeämpää oviksen bongaaminen.
 
Paljon onnea plussanneille!:)

En tiiä muistaako täältä mua ees kukaan enää kun en ole hetkeen kirjoitellut, oon ollut aivan menettänyt toivoni raskauden suhteen ja siksi kirjoitellut vähemmän. Silti päivittäin käynyt lukemassa teidän kuulumisia.

Mutta tosiaan, mullekin kävi niin, että kun olin jo aivan toivoni menettänyt, niin tänään sain sitten plussan tikkuun, yhdeksännestä yrityskierrosta. En uskonut että tämmöisestä kierrosta tärppää, oli yövieraita kylässä just oviksen aikaan yms. Tässä kierrossa otin maca-jauheen käyttöön, liekö sillä ollut jotain merkitystä.:) lisäksi join parin kuukauden tauon jälkeen greippimehua oviksen aikaan.
Viimepäivät ollut ihan tärppiolo, vaikka isompia oireita ei ole ollutkaan. Eilen ajattelin testin ostaessa, että huomenna teen plussatestin, olin jotenkin ihan varma, vaikka yleensä aattelen että nega se on kuitenkin. Jospa tämä nyt pysyy kyydissä.:)

Plussatuulia kaikille!
 

Liitteet

  • 20170623_070011-01.jpeg
    20170623_070011-01.jpeg
    883.7 KB · Katsottu: 117
Paljon onnea plussanneille !! [emoji5][emoji5]

Täällä odotellaan ovisplussaa, tänään oli jo tummunut viiva niin josko huomenna :) tänään siis kp16. Talleteltua tuli tänään, josko vielä sitten ainakin ovisplussa päivänä!
 
Onnea paljon plussanneille!

Mä taidan taustailla täällä toistaiseksi niin ei tuu kovaa pettymystä jos kierto menee harakoille. Kyllä mieskin haluaisi meille toisen lapsen (miksei enemmänkin) mut ei vaan aina onnistu. Eiköhän se sieltä tule kun ei ota liikaa stressiä :) Kuun vaihteessa alkaa uusi kierto ja ovis olis just mun lomailun aikana, joten toivotaan parasta!
 
Täällä edelleen one step näyttää negaa/viivanpaikka. Tätiä ei näy vielä.
Rinnat on olleet reilun viikon kipeät ja nyt enemmän kipeämmät. Samoin alaselkä kipeä.
Tänään kp 26/25-27
 
Kide-85 kuulostaa tutulle.. toivotaan että sulla enteilis plussaa nuo oireet.

Täällä menossa kp 29/29. Vajaa viikon verran on ollu järjettömän huono olo pitkin päivää. Tein toissa aamuna onestep liuskatestin, selkee nega. Samaa näytti testi tänä aamunakin..
Menkkoja siis tälle päivälle odotellaan :sad001
 
Ei mitään eroa eiliseen. Vasemmalla siis tämän aamun ja oikealla eilisen testi.
 

Liitteet

  • 1498286734050.jpg
    1498286734050.jpg
    36.6 KB · Katsottu: 116
Moikka! Saakos tänne tulla jo fiilistelemään vaikka tämä kierto (kp 4) mennään vielä ehkäisyllä ja vasta seuraavasta aloitellaan kakkosen yritys? Esikoinen täytti juuri vuoden ja n. kahden vuoden ikäero olisi haaveissa. Esikoinen tärppäsi yk 4 joten saa nähdä kauanko nyt menee. Kierron pituus on nyt vaihdellut enemmän kuin ennen esikoista mutta aika pienellä 28-32 välillä kuitenkin. Ovista olisi tarkoitus heti tikutella ja vehnänalkioöljyä ajattelin käydä ostamassa kun se oli käytössä esikoisenkin plussakierrossa :)
 
Takaisin
Top