Toinen haaveissa <3

20170613_081458-1.jpg

Mäkin laitan nyt vielä tämän aamun terveiset CB:n hedelmällisyysmonitorilta. Eipä jäänyt enää kysyttävää. :grin Kovasti tsemppiä vielä kaikille yritykseen, ja plussanneet kanssasisaret, nähdään lasketun ajan ryhmässä! :)
 
Häh.. Ei ne menkat sitten vielä alkaneetkaan, vaikka päivällä ihan tuli reippaasti paperiin, niin siihen jäi.. :O No eiköhän yöllä ala, jomottelee ainakin siihen malliin.
 
Toivottaen ei Silky ala menkat.. :/
Ihana juttu, kun tänne saatiin plussia! :) :Heartred
Itsellä alkoi oviksen tikutus, jännä nähdä vaikuttaako tuo varhainen km tähän kiertoon, vuoto jäi onneks vaan 6 päivään. No nyt toiveikkaana taas!
Tsemppiä meille kaikille :Heartred
Graisu kp10/26-31
 
Onpas Silky jännät paikat, toivottavasti ei ne menkat alkais!

Kiitos onnitteluista :) varovaisesti mennään päivä kerrallaan eteenpäin, en tiiä milloin sitä uskaltaa alkaa luottaa. Huomenna uus testi, toivottavasti on viiva vahvistunut.
 
Noo, kyllä ne alkoi sitten tänään, mutta mulla on nyt itseasiassa ihan positiiviset fiilikset. :) Vaikka nyt alkoikin oikeastaan yk 8, niin oon tässä mietiskellyt, että oman mielenrauhankin takia sitä ei kannata miettiä.. Kroppa ollut normaali vasta muutaman kierron (tai hakeeko edelleen tasapainoaan, ku nyt yhtäkkiä tämmönen lyhyt kierto) ja yrityskin joissakin kierroissa jäänyt ihan pariin kertaan, joten eipä tuota kunnon yritystä ole vielä kauaa ollut. Kyllä se pian tärppää. Nyt nautitaan kesästä ja reissuista. :)
 
Argh miten ärsyttää taas tuo mies.. Limojen perusteella saattais olla tänään jo ovis niin yllättäen mies ei jaksa.. Huomennakaan tuskin juuri keretään näkemään ja sama homma ensviikolla.. No toivotaan että viikonloppuna paristi keretään tallettelemaan jos ovis sattuiskin olemaan myöhemmin. Kyllä mieskin kovasti vauvaaa haluaa mut jotkut paineet visssiin sit aina tulee kun pikasia ees ei kerkee..

Eli vähän tuntuu siltä ettei tästäkään kierrosta tärppää.

Jaffa yk4 kp16/31-34?
 
Muokattu viimeksi:
Äsken oli pakko tehä vika ovistesti kaapista ja tätähän se näytti niinkun aavistelinkin.. Pakko saada illalla kellistettyä mies koska muuten ei olla kun viikko sitten pupuiltu.

Jaffa yk4 kp16/31-34 dpo-1?
 

Liitteet

  • 1497607255603.jpg
    1497607255603.jpg
    49.5 KB · Katsottu: 110
Toivottavasti saat Jaffa miehen kellistettyä! Tuo on kyllä tuttu tunne kun pitäs saada talleteltua h-hetkillä niin mies ei jaksa :D tosi mahtava ovisplussa sulla!! :)
 
Jaffa, meillä vähän sama juttu. Plus lisäksi se et poika käy nukkuu puolilta öin eikä sitä sit oikein enää kumpikaan silloin jaksa. Täällä Flo ennustaa ovista huomiselle eikä ole talletteluja tehty... veikkaan kyl et olis vasta su tai ma ovis joten tänään tai huomenna olis pakko saada mies kellistettyä jos haluaa edes pientä toivoa tähän kiertoon. Mulla ei siis vielä oo ovistikkuja mut ehkä ens kuulle aattelin hankkia jos tilanne vaatii vielä :)

Täällä siis kp 14/29. Mun laskujen mukaan kyl ovis olis vasta kp 16 jos kierronpituus on 29päivää ja se luteaalivaihe normaali eli dpo14=kp1. Tiedä sit et miks Flo sanoo toisin...
 
Tsemppii jaffa toivottavasti saat kellistettyä! Meilläkin se viimeisin kerta oli kyllä niin epäromanttinen kun vaan voi olla mutta siitä tod.näk tärppäs. Ja silloin flo ennusti oviksen aivan persiillee 4 päivää aikaisemmaks! Onneks luotin omiin tuntemuksiin ja limoihin..en tiiä oliko macalla myös osuutensa mutta ainakin voin ajatella niin :)
 
Noniin nyt on alkuraskauden ultrassa ja kyllä siellä pieni sydän sykki:Heartbigred
Lääkäri oli kyllä ihan jotain omaa luokkaansa ja ultrasi vain minuutin ja sillä kuulemma sai mitat ja sai viikkoluvuksi 6+1 mikä ei vaan voi olla mahdollista :smiley-angry016 omien laskujen mukaan ollaan jo 8+2. Ei siinä muuten mitään mutta tahdotaan kaikki mahdolliset seulat ja niissä tuo väli on liian iso :smiley-ashamed008 no ultrassa varmaan sitten aikastuu huolella. En itse ollut mitenkään yllättynyt että hyvin pieni sieltä löytyi kun esikoinenkin oli syntyessään 47cm ja juuri päälle kolme kiloa :mad: no tämän lääkärin mukaan la olisi 8.2.2018
 
Voiko ovis heitellä kiertojen välillä paljonkin!? Eilen illalla oli polttelua toisessa munasarjassa ja tänä aamuna lämpötila noussut... yleensä ovis ollut mulla kp 21-23 ja tänään on vasta kp10! Kai se imetys voi sotkea kiertoa tai sit on vaan sattumaa ja vasta tulossa :D .. en oo siis vielä alkanut ovista tikuttaankaan kun en odottanut vielä pitkään aikaan. :D
 
Mää oon ollu aika hiljainen taustalla käyny lukee jos en nyt päivittäin mutta 2 - 3 kertaa viikossa viestejä. On vaan niin paska fiilis kun ei sitä plussaa näy. Oon nyt 2 viikkoa katsonut mitä suuhuni laitan ja käyn salilla miehen vuoroista riippuen 3-5krt viikossa + sit vaunulenkit päälle ja muu puistoilu esikoisen kanssa.. Saisi tuo paino lähteä laskuun... Nyt harmittaa hirveesti kun toi lapsi hajotti henkilö vaakan niin ei pysty seuraa painoa. Loppukuusta saa ostettua uuden.
Kierripäiviä en laske enkä ovista tikuttele..
 
Täältä taustalta kyselen ja ihmettelen..

Meillä miehen kans ensimmäinen kahdenkeskinen vuorokauden loma vuoteen.. ollaan menossa kylpylään ja menkkojen pitäisi alkaa juuri edellisenä päivänä reissua ja kylpylässä olisi siis menkat pahimmillaan. Sain Primolut Noirit kuukautisten siirtoon ja lääkäri jätti sellaset terveiset, että raskaaksi tulo voi vaikeutua kun primolut estää munasolun kypsymisen ja irtoamisen ja kuukautiset siirtyy?? Mutta mulla on ovis todennäköisesti huomenna tai maanantaina.. joten sehän on jo kypsynyt ja irronnut ennenkun alan niitä kolme päivää ennen oletettuja menkkoja syömään? :D

Ja mites jos nyt satunkin jotenkin ihmeen kaupalla tässä kierrossa raskautumaan, niin onko siitä jotain haittaa? En saanut selvää vastausta hoitajalta..

Kierto heitellyt nyt oviksen myöhästyessä ja aikaistuessa 27-31 päivää, joten jos en bongaa ovista niin alotanko noiden syönnin nyt sitten 3 päivää ennen kp27 eli kp kp24? Jos sillon on dpo8 niin vaikka tekisin testin ennen niiden aloitusta, niin ei välttämättä näy ja voinkin olla raskaana...?

Lääkäri sanoi että saan itse puntaroida ja päättää että alanko syömään niitä vaikka raskautuminen vielä tästä vaikeutuu (yk13) vai olenko ottamatta ja kärsin menkoista x) Ymmärtänette, että valinta on vaikea, ku on kyse ainoasta kerrasta vuoteen , jollon saadaan miehen kanssa olla 24h ihan kahdestaan :wink mutta en haluaisi myöskään että mahdollinen alkanut raskaus mitenkään vaarantuisi :/

Tää on nyt eka kierto kun on ollaan vähänniinkun tjottailtu.. enkä oo ovista tikuttanut enkä oo asunut foorumilla :D joten vähän oon sekasin nyt. :angry1 Helppiä!!
 
Tsemppiä alinah!! Kyllä peili enemmän kertoo kuin vaaka! Oot kyllä tosi reipas liikkumaan! Toivottavasti pääsisit pian plussaamaan!
Hmm Unicorn17, itse tuossa tilanteessa jättäisin syömättä nuo lääkkeet niin ei tartte sit miettiä hankaloittiko ne entistä enemmän raskautumista. Mut ei kyllä menkat kovin houkuttele kylpyläreissun aikana.. on kyl hankala tilanne, jos ei reissua voi siirtää? :/
 
Takaisin
Top