Täältä taustalta kyselen ja ihmettelen..
Meillä miehen kans ensimmäinen kahdenkeskinen vuorokauden loma vuoteen.. ollaan menossa kylpylään ja menkkojen pitäisi alkaa juuri edellisenä päivänä reissua ja kylpylässä olisi siis menkat pahimmillaan. Sain Primolut Noirit kuukautisten siirtoon ja lääkäri jätti sellaset terveiset, että raskaaksi tulo voi vaikeutua kun primolut estää munasolun kypsymisen ja irtoamisen ja kuukautiset siirtyy?? Mutta mulla on ovis todennäköisesti huomenna tai maanantaina.. joten sehän on jo kypsynyt ja irronnut ennenkun alan niitä kolme päivää ennen oletettuja menkkoja syömään? :D
Ja mites jos nyt satunkin jotenkin ihmeen kaupalla tässä kierrossa raskautumaan, niin onko siitä jotain haittaa? En saanut selvää vastausta hoitajalta..
Kierto heitellyt nyt oviksen myöhästyessä ja aikaistuessa 27-31 päivää, joten jos en bongaa ovista niin alotanko noiden syönnin nyt sitten 3 päivää ennen kp27 eli kp kp24? Jos sillon on dpo8 niin vaikka tekisin testin ennen niiden aloitusta, niin ei välttämättä näy ja voinkin olla raskaana...?
Lääkäri sanoi että saan itse puntaroida ja päättää että alanko syömään niitä vaikka raskautuminen vielä tästä vaikeutuu (yk13) vai olenko ottamatta ja kärsin menkoista x) Ymmärtänette, että valinta on vaikea, ku on kyse ainoasta kerrasta vuoteen , jollon saadaan miehen kanssa olla 24h ihan kahdestaan
mutta en haluaisi myöskään että mahdollinen alkanut raskaus mitenkään vaarantuisi :/
Tää on nyt eka kierto kun on ollaan vähänniinkun tjottailtu.. enkä oo ovista tikuttanut enkä oo asunut foorumilla :D joten vähän oon sekasin nyt.
Helppiä!!