Toinen haaveissa <3

Tiuhtimus, tsemppiä piinapäiviin... Ootko ajatellut testailla jossain vaiheessa?

Graisu, ei oo mulla kokemusta kun en oo vielä koskaan ovisplussaa liuskalla saanut mutta olettaisin että suht heti sen pitäisi olla tasavahva... vai oonko väärässä?

On: kp1 pärähti tänään käyntiin eli uutta yritystä kohti :) kaapissa jo odottelee kasa ovistestejä eli testailua odottelen. Nyt oli kierto 37pv, edellinen oli sen 66pv ja ennen esikoista oli kierrot kutakuinkin sen 29pv... vähän vaikee valita minä kp:nä alkaisin tikuttaa ovista... ehkä jo ens viikolla kp 8 tai 9..? Tuskin ennen sitä ainakaan ovuloin :D

Sydänkäpynen kp 1/29-37

Graisu, Kyllä mulla meni jonkun aikaa että tummui kunnon plussaksi ja kunnon plussa olikin! Ei siis aina siltä sekunnilta ollut. Ja siitä plussasta nyt luultavammin raskaana ollaan.. Ja mulla nuo testit antoivat jopa plussaakin vaikka kierto ei ollut vielä startannut. Aloitin kesällä testailemaan kun oli sellaisia tuntemuksia että ovis saattaisi olla. Ensimmäinen kierto kuitenkin starttasi vasta 30.11. Tästä ei nyt hirveästi apua sulle ollut, valitettavasti mutta ajattelin jakaa oman kokemukseni.

Sydänkäpynen, No voihan hitsi.. :/ Mutta ei muuta kuin kohti uutta kiertoa ja toivottavasti pian tasaantuisi. Helpompihan se olisi sitä ovistakin metsästää kun suurin piirtein tietäisi koska on.

Graisu, tasavahvat viivat oon saanu n.5min sisään (testit olleet sellaisia että testiaika max 10min) ja sit ovispäivänä testiviiva oikeestaan piirtyny lähes heti ja annen kontrollia..toivotaan että bongaat oviksen, ihan hyvältä viivat näytti jo nyt.

Harmi menkkoja sydänkäpynen! Mä varmaa alkaisin testailee joskus kp11-13 aikaisintaan..toki nii yksilöllistä jokaisella noi kierrot ja oviksen ajankohdat. Ja tosiaan varmaa tiistaina testaan jollei menkkoja oo näkyny mut nyt illalla o alkanu tuttuja menkkaoireita että eiköhä ne alkuviikosta voi saapua.

Mä en oo koskaan saanut hyviä tasavahvoja viivoja ovistikkuun, vaikka joskus vuosia sitten niitäkin tikuttelin.. :| en oo sen koommin niitä sitten ostellut. Aikaisemmin en koskaan edes ovista hokdannut tai tuntenut mutta synnytyksen jälkeen oon alkanut bongailemaan. :)

Voi Sydänkäpynen, tsemppiä seuraavaan kiertoon. Mulla on nyt viimesen vuoden käynyt niinkin, että on saattanut olla kahdet menkat kuussa, eli liekkö sitten ovulaatio saattanut tapahtua heti kun edelliset menkat loppuneet jne. Tuntui yhteen vaiheeseen että kahden viikon välein tuli. Nyt tasaantunut ja kierto aikalailla 30pv.

On: Nyt siis kp18/30. Aamulla tuli pienesti läpinäkyvää rusehtavaa valkovuotoa paperiin, ei muuta eikä sen jälkeen mitään. Aattelin jo että olis taas joku minikierto. Mutta ei.

Nenä taas tukossa ja palelee. Mahassa vihloo jos asentoa vaihtaa. Tänään tipahti postilootaan testipaketti ja en malttanut olla testaamatta. Päiväpissasta , joka muutaman tunnin kerkes rakossa olla ja negahan se tietysti. Täytyy malttaa mieltä ja testailla myöhemmin. Aamupissasta. Tänään omien laskujen mukaan dpo6. :)

Täällä kans tänään kp1, tää on nyt the plussakierto. ;) Tässä vaiheessa ei siis masenna vielä, mutta varmaan, jos yritys pitkittyy, niin alkaa jo ketuttaa nämäkin. Nyt lähinnä tyytyväinen olo, että oviksesta meni aika kellon tarkkaan 12 päivää menkkoihin, luteaalivaihe on siis selkeästi pidentynyt, kun se viime kierrossa oli vain 9-10 päivää (silloin siis vielä imetin). Sitä aiemmista kierroista ei tietoa, kun en ole niin kroppaa kuunnellut.

Sydänkäpynen, samanlaiset pohdinnat mullakin kuin sulla, että koskas sitä alkaisi ovista testailla. Tiedä vaikka kierto lyhenisi taas muutamalla päivällä samaan, mitä oli ennen raskautta (28vrk).. Ehkäpä testaan ekan kerran päivänä 11 tjn.. :) Vieläkö imetät vai onko kierrot muuten vain venyneet noin pitkiksi?

sj kp1/28-31

Sj, edelleen imetän joten siitä johtunee pitkät kierrot. Nyt ollaan soseita aloitettu ja imetyskertoja yöltä vähentynyt joten vois olla toivoa, että kierrotkin tasoittuu. Tai sit ei :D

Okei, mulla ollu suht säännölliset alusta asti (vaikka täysimetin), mutta viime kierto tosiaan paljasti, että luteaalivaihe jäänyt liian lyhyeksi.. No gyne mulle yleisesti varotteli, että voi mennä montakin kuukautta, ennen ku raskautumismahdollisuus imetyksen jälkeen on, mutta aika näyttää. Toisethan tulee helposti raskaaksi imettäessäkin, joten nää on niin henkilökohtasia juttui.. Aika näyttää, eikä meillä hätä ole vaikka toki toivon plussaa mahdollisimman pian. :)

sj ja sydänkäpynen tsempit uusiin kiertoihin ja olkoon tämä nyt teille plussakierto!!

unicorn niin lupaavia oireita kyllä, jännäksi käy :nailbiting:

tiuhtimus pidän niin peukkuja että menkkojen sijaan sieltä tuliskin se plussa!:wink ja olitkin huhuillut minun kuulumisia kiitos kysymästä! Täällä edelleen vain odotellaa ovista. Eli taas tulossa pidempää kiertoa:banghead: Tämä on kyllä yhtä odottelua vaan. Olkaa onnellisia joilla on lyhyet ja normaalimittaiset kierrot!

Pc:n ovistestit näyttää minulla lähes kokoajan tuota melkein plussaa mistä laitoin kuviakin. Vaihdoin testit nyt rfsu ja näyttää haaleaa toista viivaa eli pitäisi nyt selkeämmin nähdä ovis jos se nyt on tullakseen. Onko muilla kokemusta rfsu ovistesteistä? Ostin myös digin. Toivottavasti näillä nyt bongaan sen ja sais jo tulla että vihdoin pääsisin edes dpo-päiviä kulutteleen :hilarious:

Tsemppiä myös kaikille tasapuolisesti joille en muistanu kommentoida! :joyful:

kp18/28-36

Sj, joo niinhän nää on tosi yksilöllisiä. Oireiden perusteella laskettuna mulla olis nyt luteaali vaihe sellaiset 13-16pv. En tosiaan tikutettua saanu ovista mutta oireista vähän pystyn päättelemään. Toivottavasti plussataan yhdessä tässä kierrossa :)

Haley, tsemppiä oviksen metsästykseen! Se on kyllä turhauttavaa välillä. Mulla ei oo toistaiseksi kokemusta rsfun ovistesteistä mutta niitäkin on tuolla kaapissa odottamassa, lisäks onesteppejä ja digi :D mulla lähti vähän lapasesta toi testien ostelu.

Mä aattelin mennä noilla apteekin omilla ovistesteillä ku ne ainaki tuntunu olevan hyviä ny näissä parissa kierroissa ku ovista testannu (muita en siis ole kokeillut). Tuleehan niille toki kappalehintaa, mutta en ehkä uskalla vaihtaa. :D

Toivotaan haley että se ovisplussa sieltä pian ilmestyisi!

Kaupoissa käydessä oon huviksi kävelly hyllyn ohi missä myydään raskaus- ja ovulaatiotestejä, yllätyin että suurimmaksi osaksi myynnissä vaan noita r-testejä, o-testejä ei myyty ko yhtä merkkiä yleensä ja yhessä isommassa marketissa ei ollut myynnissä kumpiakaan..

tiuhtimus, kp27/26-31, dpo10tai9

Hätähousu täällä, kaapissa ollut testi poltteli liikaa joten..

tiuhtimus, kp28/26-31, dpo11tai10

Liitteet

• Collage 2017-01-29 08_08_39.jpg
    Collage 2017-01-29 08_08_39.jpg
    177.2 KB · Katsottu: 244
Se on muuten jännä, että mies aivan selvästi aisti oviksen, kun oli selkeesti aktiivisempi niihin aikoihin. Tässä kierrossa jossa tärppäs, ei ollu mulla mitään hajua milloin on ovis. Niin se luonto vaan hoitaa homman. :happy:

Takaisin