Toinen haaveissa <3

Tiiättekö. Ei mitään oireita, ei niin mitään. Ei edes kuviteltuja nippailuja yms. Pms olojakaan ei ole maanantain jälkeen ollut. Energinen olo vaikka nukuin huonosti. En muista kyllä mitään erikoisia oloja ekassa raskaudessakaan ennen kuin mylläkkä alkoi kp 27.

Neita kp 24 dpo 7 yk 4
 
Mun oireilut on loppuneet, ei niin mitään. Jos pms oireet ilmaantuu niin taitaa peli olla menetetty. Viikko menkkoihin vielä. Oireettomuuskin voi toki olla oire.. Argh mä oon niiin kyllästynyt näihin oireiden kyttäämiseen! Tulis vaan se plussa :wacky:

Olivia kp 22 / dpo 6
 
Täälä jatkui runsas vv ja ilmavaivat ja jännitysolo mahas. Ja välistä alamahanippailut. Jotenki rento mieli ja kumpiki tulos käy! Tekis jo mieli testata mutta maltan mieleni, ovistestejä vois huvikseen tehdä ja niistä kattoa onko edes järkiä hakia r-testiä :D nyt dpo8.
 
Niemja miulla alko piirtyy ovistestiin taas selkeesti tummempaa viivaa dpo9 ja eilen dpo11 oli jo tasapaksu kontrolliviivan kaa. Dpo8 viiva oli ihan pienen aavistuksen verran selkeempi ku edellisenä päivänä.

Nyt on digi hommattu kaappiin oottelee. Näin jo yöllä ihme unia siitäkin :joyful: on kyl unet olleet tässä viikon verran ihan hervottomia ja outoja.

Mies haluis et teen tuon digin jo ennen sunnuntaita. Saa nähä joudunko antaa painostukselle periksi..
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tais lähtee yk 2 käyntiin. Oli kyllä oudon lyhyt kierto (23 päivää), kun normi on 28-30 päivää ja lyhyet oli menkatkin. Mutta kai ne sitten oli menkat. No, eka yk jäi yhden tallettelun varaan sairastelun takia, että jospa tässä toisessa kierrossa oltais ahkerampia Yllättävän paljon kyllä harmitti tuo tämän aamuinen nega, vaikka yllättävämpää olis kai ollut plussa, mutta minkäs teet. Oireista ei juurikaan voi päätellä suuntaan eikä toiseen, kun ensimmäinenkin raskaus oli oireeton.
 
Kuinka pian oviksesta tulee kiinnittymisvuotoa tuhrua jne? Äsken tuli joku ruskean näköinen lima klöntti pyyhkiessä :o menkat ollu viime viikolla tuskin sitäkää ois..
 
En ihan varma oo mut oliko kiinnittyminen 3-6 vrk ovulaatiosta? Korjatkaa viisaammat??

Onko teillä ollu hormonaalinen ehkäisy käytössä? Voiko kroppa olla vielä siitä sekasin?

Öö menkat viime viikolla? Eikö ovulaatio oo noin 2 viikkoo menkkojen alusta? Voisko ovulaatioon liittyä veristä vuotoo? Jos se on nyt?
 
Teitkö Niemja ovistestiä? Mä tein malttamattomuuksissani, haalea viiva tuli muttei lähellekään kontrolliviivaa. Tihrustaa ei silti tarvinnut. Enpä usko että tosta voi tulkita mitään suuntaan tai toiseen.

Korjatkaa jos oon väärässä, mut ymmärtääkseni ovistesti näyttää raskauden sillon kun raskaustestikin jo antaa plussaa. Molemmat testit reagoi siis hcg:n nousuun.

Ei edelleenkään mitään tuntemuksia eikä oloja. Kiinnittyminen tapahtuisi varmaan näillä hetkillä, dpo 7 siis nyt. En tiedä onko järkeä vielä vappuaamuna testata (dpo 10)?
 
Hansuli: Gyne sanoi mulle kun kysyin tuota veristä limaa jota tulee ennen ovulaatiota että johtuu ms irtoamisesta mutta en ihan kyllä tuota usko. Enemmänkin koen että viimeisetkin rippeet tulee ulos kun limaa alkaa taas enemmän erittymään. Eli ihan rauhassa odottelet ovulaatiota :)
 
Olivia tein päiväpissasta nyt ovistestin ja olin juonu paljo ennen ja haalia viiva tuli mutta näkyi selvästi, ei meinaa siis mitää :D mutta aattelin niillä testata tän loppukierron!

Hansuli tässä vähän yleistietoa kuukautiskierrosta, ehkä olis paikallaan lukea http://kutri.net/naiseus/kuukautiskierto/ . Ei pahalla mutta tunnut olevan hyvin pihalla näistä asioista niin tämä vois auttaa.

Mamma toivotaan parempaa seuraavaa kiertoa!
 
img_1461824509749.jpg


Tässä nää miun ovistestit päiväpissasta otettuna. Dpo10 sain siis sen haamun raskaustestiin.

Tänään en oo ovistestiä enää tehny mut eilen ostettu digi poltteli sen verran et se piti sit tehdä. Ja sen mukaan ollaan totta tosiaan raskaana 1-2. Eipä malttanu säästellä sunnuntaihin kuten alunperin oli ajatuksena :angelic:

Otuski rv3+5
 
Kiitos Otuski testisuorasta. Mun dpo 7 testi oli samanlainen kuin sulla. Iiks, vielä on jokunen testi kaapissa. Pitäisikö taas huomenna testata :rolleyes:
 
Pitihän se minunkin ovistesti tehdä ja kuten itse täällä sanoin että kannattaa tehä r-testi mieluummin ettei tarvi arpoa niin en tietenkään itse tee niin kuin sanon :joyful: Ma oli haamu ti ei mitään ja nyt taas haamu :happy119 :happy118 Ylihuomenna teen r-testin mutta tunteet menee laidasta laitaan, välillä uskon että kyllä nyt tärppäs ja sitten taas että samalta tuntuu kuin negatiivinen kierroissakin. En ainakaan väsynyt ole, päinvastoin mutta vitamiinien syöntikin tainnut tähän vaikuttaa...
 
Takaisin
Top