Toinen haaveissa <3

Avvi, ovisplussahan ei välttämättä tarkoita et se ovis tapahtuu just sillon n. vrk kuluessa, vaan kai voi vähän myöhemminkin. Limoista ainakin oon lukenut et munasolu irtoaa viimeisenä ovislimapäivänä. Onko siun vuoto vielä kananmunanvalkuaista muistuttavaa?

Kunhan tallettelut on hoidossa niin oviksen ajankohdallahan ei niin väliä. Vaikka tietty ois kiva pysyy ite perillä mitä dpo:ta mennään :joyful:

Meillä talleteltiin dpo-3 ja dpo-1, toivotaan et ois paremmat mahikset nyt ku viime kierron dpo-1 tallettelulla.. :bag: vaikka eipä se aina siihenkään katso.
 
Hei voiko ennen ovista masu turvota iha sikana? Just äske mies kehu miks mun masu noin ylhäällä ? :p womanlogin mukaan ovis ois vissiin huomenna pitää tarkailla tilannetta koska ei oo ny yhtää ovis tikkui :/ mietin voisko turvotus olla yks oire :o
Ja se on kyl nii turvonnu ku oisi raskaana ja en siis ole viä ^^
 
Olen laskenut sen mukaan, että jos se 14 pvää ovulaatiosta on vakio kun kierto taas alkaa alusta niin mulla on irronnut testin jälkeisenä päivänä. Kohta ei ehkä tarvi tikuttaa ollenkaan jos kierto pysyy samanpituisena.

Päätin että jos nyt ei tärppää niin lopetan poppaskonstit ja syön vaan foolihappoa ja muutenkin terveellisesti, ulkoilen ja liikun enemmän että saan aurinkoa. Ei ole enää takataskussa uusia juttuja mitä innostaisi kokeilla.

Laskin varmaan dpo väärin, nyt taitaa olla dpo 4 (kp 21) olen skeptinen että mikään tuntemuksista merkkaa mitään ennen mahdollista kiinnittymistä joka ensi viikolla voisi tapahtua vasta.
 
Alkuraskauden oireet olivat tällä toisella kerralla ihan erilaiset kuin esikoista odottaessa. Esikoisen kiinnittymisen tunsin (tosin jälkikäteen vasta tajusin) ja seuraavana päivänä alkoi pahoinvointi, joka jatkui noin rv 15 saakka, mutta vain kaksi kertaa oksensin. Ihan kuin olisin ollut jatkuvassa krapulassa pahoinvoinnin ja väsymyksen vuoksi rv3+0-15. Tällä toisella kierroksella aloin raskautta epäillä, kun kuukautisia ei alkanut aikataulun mukaisesti ja tuli tuhrua sekä menkkakivut, joita yleensä ei ole kuin juuri kun kuukautiset alkavat. Pahoinvointia oli rv 5-17, oksensin usein, mutta pahoinvoinnit menivät nopeasti ohi ja sain koko alkuraskauden normaalisti syötyä. Menkkakivut kestivät 3+5-5+6 suurin piirtein, esikoista odottaessa näitä ei ollut. Muuten raskaudet ovat menneet aika samoilla oireilla, närästys alkoi samoilla viikoilla. Ja ultran mukaan olisi samaa sukupuolta tämä toinenkin.

Rv 25+5, justhan aloin toisesta haaveilemaan ja tänne kirjoittelemaan, mutta niin jo se viimeinen kolmannes alkaa muutaman viikon päästä.

Lähes päivittäin olen käynyt teidän kuulumisia lukemassa ja taustailemassa, onnea jo plussanneille ja toivottavasti muutkin saavat plussan pian. Plussatuulia kaikille.
 
Meillä Kaku on sekä Tula että rengasliina että pari muuta kudottua :D Mies kantaa Tulalla ja mä muilla. Mutta joo, tykkään paljo että saan tietoa jakaa!

Otuskilla alkaa pian testailu olla käsillä! Toivotaan oireettomuuden meinaavan plussaa ;)

Me mennään Kakun ja Neitan kans samoissa, veikkaan kans oviksen olleen keskiviikko illalla, vaikkaki nyt olis limat.. No, tallettelut pitäis olla kohdillaan nii ihan sama. Aattelin testata kans 4.5 ennen reissuunlähtöä!
 
Esikoisen kohdalla kp 27 alkoi selkeästi mylläkkä (repäisykivut/kuplinta) tuntumaan ekaa kertaa mutta en tohtinut testata kuin vasta kun menkat olisi pitänyt alkaa. Silloinkin tuli selkeä haamu, mutta se riitti oireiden kanssa. Tässä kierrossa tuo etappi on 30.4 joten saapa nähä uskallanko juhlistaa vappua simaa vahvemmalla. Täällä jo mummon kanssa sovittu esikon yökyläily vapulle. Saa nähä pitääkö keksiä jotain huijausjuomia ettei kukaan arvaa, jos testi näyttääkin plussaa :gen113
 
Oliko palelu jollain raskausoireistossa? Mulla viluttaa hirveesti. Juoksulenkillä tuntui menkkamaisia poltteluita, jotka nekin pistää epäilemään että jotain tapahtuu.. Tosi aikaista kyllä oireilla mitenkään kun on kp19 / dpo3. Mut ne juilinnat oli normaalista poikkeavaa, tää viluisuus voi kyllä olla mitä vaan..
 
Olivia kyllähän ne sanoo että palelu voi olla yks raskausoire!

Hätäinen nega testattu Onestepin 10-vahvuudella (dpo9...) Herätti perskele jo kello neljä tekemään testin ja tänään pitäs jaksaa vielä pitkä päivä töissä :banghead:
 
Tuo ei Otuski meinaa vielä mitään kun on noin aikaista. Tulos voi hyvinkin muuttua, peukutan sen puolesta! Onko mitään oireita vielä?

Mä mietin testipäivää, että teenkö eka testin jo vappuna (kp 26 / dpo 10). Mut sit jos on nega niin turhaa vaan pettyy. Jos jaksaisi odotella vielä pari vrk lisää tuohon niin ois varmempi tulos. Kummalla testaisitte ensin, clearbluella (ei digi) vai pregcheckillä?

Mulla on lisäks tämmönen vähän "pöljä" oire. Siis tissit Ei ole kipeytyneet ja turvonneet niinku aina tekevät oviksen jälkeen likimain heti. Niin ja sit on limaista alakerrassa :grin Jännää että tuntuuko mitään tällä viikolla kun kiinnittyminen pitäisi olla.
 
Hansuli, dpo0 on ovispäivä ja siitä alkaa laskenta, eli dpo1 on silloin ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä. Eli olet ihan oikeassa. Menkat alkaa yleensä dpo12-15, vaihtelu on toki suurta. Ja tietty toivottavasti EI ALA OLLENKAAN :grin Kp tarkoittaa kiertopäiviä, eli ilmaistaan kuukautiskierron pituutta. Minulla esim tänään kp18/~30 ja niiden ohessa dpo2. Ymmärsiköhän tästä selostuksesta nyt mitään, hmm :wacky:

Otuskilla on tosiaan varhaista vielä joten kaikki on mahdollista!

Olivialle piinailuintoa :p Minun mielestä se cb:n plussatesti on tosi vaikeaselkoinen ja hankalasti tulkittava, pc on yleensä hyvä ja luotettava. Toivottavasti siellä sisuksissa jotain ihanaa on tapahtumassa!
 
Oiii, täällä on niin monilla ihan kohta jännät paikat edessä! Hyvin tuntuu tallettelut kaikilla onnistuneen, joten ainakin niiden puolesta voi jännäillä sitten ihan tosissaan :)

Avvi, tunsitko mitään selkeitä kipuja tikutuksen mukaisena ovispäivänä? Mulla ainakin tuli ovistestien mukaisena ovispäivänä semmoset kivut, että ilman panadolia ei pystyny tallettelemaan :D Mut sit muut oireet eli limat ja pienet jomottelut saatto jatkua vielä sen jälkeenkin.. Ota näistä nyt selvää sitten..

Mulla on ainakin tähän mennessä tämä toinen raskaus tuntunut fyysisesti aika täsmälleen samanlaiselta kuin esikoisesta. Ainoa ero on, että plussatesti oli tässä raskaudessa paljon vahvempi. Ehkäpä hcg nousee joillain nopeammin tokassa raskaudessa, kun on kropalle jo tuttu juttu? Who knows... Perjantaina käytiin alkuraskauden ultrassa ja kaikki hyvin. Yksi viikkoja vastaava pikkuinen siellä on matkassa <3 Viikkoja kasassa nyt 8+3
 
Oukkidoukki :) hmm ny sit vain jännitetään kui käy tässä kierrossa toiv ny natsais :) josko viikon tai parin viiko päästä testailis taas..jään seuraamaan tätäkin ketjua
 
No joo, osuit Syksyinen nyt ihan asian ytimeen, nimenomaan tuo asia tässä nyt onkin mietityttänyt. O-plussa tuli perjantaina eli oletan oviksen olleen lauantaina. Nyt sen perusteella siis dpo2 ja kipuilua löytyy kuin myös valkkaria. Eilen tuli semmoinen epävarmuuden hyökyaalto ja oli sen mukaisesti tarkoitus tehdä vielä talletus mutta siihen ei nyt valitettavasti kyetty olosuhteiden pakosta. Mutta hyvä tietää että muillakin on ollut epäloogisuutta ovulaation suhteen :joyful:

Ja paljon onnea pienestä elämänalusta Syksyinen!
 
Ei oireita. En tosin tiiä voiko olla oire et oli normaalia vaikeampi katkaista pissaa kun pissas purkkiin :hilarious: ja siis ei vielä viikko sit ollu ongelmia.

Ovistestit lähteny nyt radikaalisti tummumaan (oon testaillu dpo5 asti aamun ekasta pissistä ja sit uudelleen ip). Vaan eipä tuo tietty meinaa mitään.
 
Taidan tänne siirtyä pikkuhiljaa tuolta kesäkuun 2015 lapsosista :-) poika siis 10kk ja kovasti toiveissa toinen,pienellä ikäerolla :-) sectio takana ja suositeltiin vuoden odotusta raskautumisessa mutta ehkäisy jätetty pois, eka kunnon kierto takana vasta nyt. Esikoista tehtiin puolisen vuotta ja siksi ajateltiin että jätetään hormonipillerit pois jotta kroppa ja kierto normalisoituisi rauhassa :-D kovaa yritystä ei siis ole vielä.
 
Tervetuloa uusille! Apua teidän malttamattomien testailijoiden kanssa, yritän pysyä rauhassa ja olla testaamatta liian aikaisin mutta nyt jo mietin pitääköhän ihan vaan huvikseen tehdä o-testi. Jos se jotain kertoisi. :stop
 
Onneksi otuski kerkiää viä plussaksi nega muuttua ;)

Olivia mullaki on nyt todella runsaat valkovuodot/limat! Ja semmonen jännä olo koko ajan, jotenki kovin tyyni. Toivotaan parasta molemmille!

Ihana kuulla syksyinen ja ihanaa odotusta ♡

Tervetuloa Jetsu! :)

Täälä tosiaan olisko dpo5? Tosi runsas vv ja alamahanippailuja, ilmavaivoja ja koko ajan semmonen jännitys mahas. Toivotaan siis hyviä uutisia! :) testailen vasta 4.5 jos tarve...
 
Takaisin
Top