Aika paljon samoja mietteitä täällä! Vauvan tultua näkee miten paljon hän säätelee arkea, esim. Kuin kestää poikkeuksia rutiineista. Tarkotus olis, että kulkis sen alun pesimisvaiheen jälkeen mukana touhuissa. Oon kerenny monenlaisia touhuta jo ennen tätä elämänvaihetta, joten sinänsä rauhallisin mielin uuteen. Tosin voi olla, että elämän muuttuminen järkyttää sit kuitenkin lopulta, saa nähdä! Ja mun mielestä saa sitä vähän surra jos tiettyjä juttuja ei pysty hetkeen/enää tekeen, kunhan muistaa sit kääntää katseen taas siihen mitä kaikkea saa tilalle!
Mulle on tärkeää, että me osattais molemmat huomioida miehen kanssa toisiamme myös vauvan tulon jälkeen, eilen oli tuo aiheena perhevalmennuksessakin. Vaikka sinänsä tuttua asiaa, niin musta oli kiva hetkeks pysähtyä aiheen ääreen ja miettiä kuin sitä voi tehdä vauva-arjessa ihan pienillä jutuilla. Uskon, että parisuhteesta huolehtiminen on myös lasten parhaaksi. Siellä puhuttiin myös noista muista jo esille tulleista asioista kuten oman lapsuuden läpi käymisestä ym.